Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Syden med baby på rundt 4 uker

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-14, 22:32   #41
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.914
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syden med baby på rundt 4 uker

En annen ting er jo at Sunwing i skoleferien koster det hvite ut av øyet. Så det er jo kjipt å betale for om man ender med å måtte sitte inne i avkjølt leilighet og amme baby hele dagen...

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-14, 22:33   #42
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.125
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syden med baby på rundt 4 uker

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jeg grøsser litt ved tanken. Renselse og sydenvarme, amming i etableringsfase, bråk fra bassenget på dagen når man prøver å ta en lur med babyen, lytt mellom leilighet/rom når babyen skriker på kvelden osv.

Jeg sover aldri på dagtid, og har hatt ammingen etablert etter 3 dager (ville ikke dratt om det ikke skjedde nå). Ferie sammen skal vi jo ha uansett på denne tiden, det er det som er greia. Alternativet er ikke rolig permisjonsliv på egen hånd. Dessverre, kan man gjerne si.

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Jeg tenker at dette handler mer om å være et sted dere trives og har det bra, og det er litt aktiviteter for hele gjengen. Om det er Syden eller sverige spiller ingen rolle.

Jepp. Jeg ønsker meg ferdig frokost og så er det så lite av det vi gjør i Sverige som passer en baby.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-14, 22:33   #43
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.125
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syden med baby på rundt 4 uker

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

En annen ting er jo at Sunwing i skoleferien koster det hvite ut av øyet. Så det er jo kjipt å betale for om man ender med å måtte sitte inne i avkjølt leilighet og amme baby hele dagen...

Det er ikke så ille i august.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-14, 22:36   #44
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.914
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syden med baby på rundt 4 uker

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Det er ikke så ille i august.

Hehe, jaja, det kommer vel an på hva man sammenligner med.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-14, 22:37   #45
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.125
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syden med baby på rundt 4 uker

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Hehe, jaja, det kommer vel an på hva man sammenligner med.

Hehe, det stemmer. Men i juli er det helt vilt.
Det er billigere i august enn i høstferien.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-14, 22:38   #46
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.914
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syden med baby på rundt 4 uker

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Hehe, det stemmer. Men i juli er det helt vilt.
Det er billigere i august enn i høstferien.

Ja, det bikker 50.000 kr for oss fire neste år, to uker i månedskiftet juli/august.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-14, 22:40   #47
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.031
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Syden med baby på rundt 4 uker

August er jo høysesong for resten av Europa, så min erfaring er at syden er stappfullt på den tiden.

Jeg hadde ikke orket i.o.m. at jeg mest sannsynlig ikke hadde kunnet bade og at det blir for varmt og ukomfortabelt med baby som henger i puppen x-antall timer. Hadde ikke orket å reise til Spania for å sitte inne på et hotellrom og ammet og ventet på ettermiddagens kjøligere temperatur. Dessuten synes jeg egentlig at å reise med babyer er mer styr en morro sånn generelt. Jeg har holdt meg hjemme de somrene jeg har hatt baby, og kommer neppe til å reise noe sted i sommer heller . Men der er man jo bare forskjellig.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-14, 23:01   #48
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.705
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syden med baby på rundt 4 uker

Jeg tror ikke det har vært kos. Ser for meg renselse, hormoner, inneliv og smådårlig samvittighet for reisefølget. Det har vært en ting om det har vært første barnet, men siden det er to storesøsken med har der kanskje vært like greit med noe annet. Feriehus? Lalandia?

Høstferien har jeg heller foretrukket.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-14, 23:22   #49
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.125
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syden med baby på rundt 4 uker

Lalandia ja. Hm, kanskje en snartur fra Sverige.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-14, 23:58   #50
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syden med baby på rundt 4 uker

Sikker på at du vil noe sted 4 uker etter fødsel?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-14, 00:04   #51
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.031
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Syden med baby på rundt 4 uker

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Sikker på at du vil noe sted 4 uker etter fødsel?

Det var min tanke også, men jeg innser at alle ikke er like tandre og stakkarslige som meg etter fødsel og med ny baby. Jeg trenger å sitte i sofaen og slappe av/sove . Jeg har jo bare erfaring med KS også, og selv om de har vært problemfrie ganske fort har det muligens gjort den første tiden ekstra slitsom, jeg vet ikke, jeg har jo ingenting å sammenligne med.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-14, 02:38   #52
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Syden med baby på rundt 4 uker

Vi reiste til Tyrkia da Attpåskatten vår var nesten 3 mnd. Det gikk veldig fint, men tror neppe jeg hadde vært komfortabel med å reise noe før. Og iallfall ikke på hotell/resort. Vi reiste jo på "hytta". De små er veldig sårbare. Bare det at de ikke skal ha feber før de er 3 mnd. Får hun feber i varmen der nede bør hun jo sjekkes av lege. Det er også et poeng dette med første vaksine. Vi fremskyndet første vaksine til Attpåskatten pga turen. Tror de kan ta den fra 2 mnd alder. Tror jeg ville ventet til høstferien.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-14, 02:43   #53
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Syden med baby på rundt 4 uker

Vi reiste forresten på hotellferie, hele gjengen, ei helg da Attpåskatten var 16 dager gammel. Var i Kongeparken, på oljemuseet, gla maten og på jernaldergården. En koselig liten ferie, kort nok til at barselmamma syns det gikk greit, og innholdsrik nok til at storesøsken følte de hadde fått vært på ferie, og hadde noe å fortelle på skolen.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-14, 06:31   #54
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.125
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syden med baby på rundt 4 uker

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Sikker på at du vil noe sted 4 uker etter fødsel?

Hvis alt går greit, så ja. Men det blir sikkert Norden virker det som, som sist.
4 uker er jo lenge? Det er midt i barnas ferie så å sitte bom i sofaen hjemme er uansett uaktuelt.
Men jeg er av typen som 24 timer etter fødsel lurer på hva jeg skal drive med på sykehuset (dro hjem etter 18 timer sist), så jeg er litt rastløs (i tillegg til at jeg har vært heldig med fødsel og det praktiske).

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-14, 06:49   #55
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syden med baby på rundt 4 uker

Jeg ville forsøkt å fått tur i høstferien i stedet. Da kan du bade, baby er litt større og været er ikke fullt så hett. Rhodos er fint feks. Jeg var på Rhodos i månedsskiftet sept/okt da mellomste var 12 uker, det var helt perfekt.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-14, 07:07   #56
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Syden med baby på rundt 4 uker

Jeg ville heller satset på f.eks Rhodos i høstferien.
Med mellomste var vi på ferie når hun var 9 uker, det var suverent.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-14, 07:33   #57
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Syden med baby på rundt 4 uker

Sist barseltid var helt problemfri (de tre siste, faktisk), men varme, renselse og ingen bading hadde ikke ramlet meg inn. Da hadde jeg heller tatt en langhelg i storby.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-14, 07:58   #58
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.803
Blogginnlegg: 247
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syden med baby på rundt 4 uker

Vi leide feriehus i Danmark da Mini var fire uker. Det gikk helt greit, fordi det var Danmark, feriehus og ikke for varmt. Vi kjørte ned, noe jeg er utrolig glad for. Vi hadde mange stopp på veien, så alle fikk luftet seg og strukket på bena, og ferien var veldig tilpasset at vi hadde sylfersk baby. Jeg ville garantert helt sikkert ikke utsatt meg for fire timer på fly med henne, til tross for at hun var utrolig grei og enkel å ha med å gjøre de første ukene, sov og spiste jevnt, og la seg stort sett for natten samtidig med Snupp. Jeg var dessuten ferdig med renselse ganske kjapt (i løpet av et par uker, hvis jeg ikke husker helt feil). Barseltiden med henne virkelig bare var eplekaker og rosa skyer, men Syden hadde nok blitt for heftig. Ikke minst hvis det hadde blitt veldig varmt.

Mannen gjorde en del alene med Snupp den sommeren, og det tror jeg var det mest ideelle. Vi var i London hele gjengen da hun var rundt fem måneder, og det var en super tur, så jeg hadde ikke hatt noen problemer med å reise sydover i høstferien, tror jeg.

Jeg kan altså anbefale feriehus i Danmark, gjerne i nærheten av København, med så liten baby. Vi var på masse fine utflukter, og Snupp fikk strandliv i tillegg. Både Tivoli, Bakken og Dyrehaven er babyvennelig. Det samme er København sentrum.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-14, 08:09   #59
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.125
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syden med baby på rundt 4 uker

Ja, jeg driver og funderer litt på om kanskje Danmark kan være et alternativ likevel. Jeg ser at det kan være mye som er morsomt og lettere å gjøre sammen der enn på Sverigehytta. Vi pleier være der i 2 uker, og aktivitetene er stort sett turgåing i kupert terreng av ulike typer samt utstrakt båtliv og bading fra en brygge man ikke kommer til med vogn. Ikke så veldig praktisk. Utfluktsmuligheter har vi, men alle involverer en god del bruk av bil. Vi kunne nøyd oss med 1 uke i alle fall.

Vi har vært mye på Jylland, men ikke mye på Sjælland, så det kunne vært noe. Noe spesielt sted å anbefale for feriehus der, Gaia?

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-14, 08:13   #60
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Syden med baby på rundt 4 uker

Danmark hadde jeg reist til to uker etter fødsel.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no