|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
05-09-22, 13:55 | #41 |
Glamorøs
|
Sv: Anbefaling: Jane Eyre på Nationaltheateret
Ja, mellom meg og venninnen jeg så den med også. Hun minnet meg om Stuart på MAD TV: «I don’t wanna!”
05-09-22, 17:05 | #42 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
|
Sv: Anbefaling: Jane Eyre på NationaltheateretDet var en veldig bra forestilling! Jeg digget musikkinslagene, det at det var 9 (?) pers som totalt sto for alt av skuespill og musikk og Adele var veldig funny
05-09-22, 17:17 | #43 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
|
Sv: Anbefaling: Jane Eyre på NationaltheateretDet er faktisk det beste jeg har sett på en norsk scene noen gang (jeg jobbet i bransjen i mange år og så uhorvelig mange forestillinger). Skal innrømme at jeg var litt lunken i starten, men så bare blomstret den altså. Musikken snakket ikke til meg, men sikkert fordi jeg ikke kjente noe av det annet enn en Johnny Logan låt fra 80-tallet Men ble fortalt at det er listelåter av i dag. Fantastisk spilt; spesielt av Kjersti Tveterås.
Isabel/Izzi Creo Sist redigert av IzziCreo : 05-09-22 kl 17:34. |
05-09-22, 17:22 | #44 |
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Anbefaling: Jane Eyre på NationaltheateretÅh, jeg likte ikke måten Adele var fremstilt på. Nei, ikke sånn i boken, nei. 😊😊
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
05-09-22, 17:22 | #45 |
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Anbefaling: Jane Eyre på NationaltheateretOg jeg elsket musikken!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
08-09-22, 14:29 | #46 |
I mål
|
Sv: Anbefaling: Jane Eyre på NationaltheateretDet er lagt ut billetter til tre forestillinger til nå, og jeg fikk kapret tre fine billetter til lillesøster, moren min og meg selv.
08-09-22, 14:52 | #47 |
#IsItOctoberYet?!
|
Takk for tips! Skal sende Izzi-mannen og Eldste
08-09-22, 21:25 | #49 |
I mål
|
Så bra dere fikk nytte av det. Mamma ble også kjempeglad da jeg meldte henne og spurte om hun ville være med, så det ble bra på alle vis.
08-09-22, 21:48 | #50 |
Sånn passe sane
|
Sv: Anbefaling: Jane Eyre på NationaltheateretTakk for denne tråden! Tok med storesøster (15) på denne på mandag, etter å ha lest denne tråden og hjelpes.. For en opplevelse! Vi digget den like mye begge to.
02-10-22, 00:06 | #51 |
#IsItOctoberYet?!
|
Ja... Der skulle de vært i går, men ingen av dem husket det. Erremuli liksom...
02-10-22, 00:22 | #52 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
|
Sv: Anbefaling: Jane Eyre på NationaltheateretTydeligvis er det mulig. Synd for dem. |
02-10-22, 00:33 | #53 |
#IsItOctoberYet?!
|
Ja, virkelig! Husker det var mye styr for å få kjøpt billettene, for Nationaltheatret sine sider var ned (betalingstjenesten), så da de endelig gikk gjennom så tror jeg han rett og slett bare glemte å legge det i kalenderen (og så er han vant til de arrangementene han kjøper billetter til, legges inn automatisk). Dritkjipt!
02-10-22, 22:51 | #55 |
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Anbefaling: Jane Eyre på NationaltheateretSå morsomt at så mange koste seg like mye som vi gjorde. Det er jo alltid litt skummelt å anbefale noe.
02-10-22, 22:56 | #56 |
I mål
|
Sv: Anbefaling: Jane Eyre på NationaltheateretVi husket det også, og mamma og jeg likte det kjempegodt. Lillesøster syntes også det var artig selv om ikke alt slo like godt an hos henne.
03-10-22, 10:49 | #57 |
VeloppDragen
|
Sv: Anbefaling: Jane Eyre på NationaltheateretTusen takk for anbefaling - jeg likte den også, og hadde ikke kommet på å se på den uten denne tråden.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
03-10-22, 19:29 | #60 |
ej ikke møjkets heije
|
Nei. Den skulle bare gå til september, men så ble det satt opp noen ekstra forestillinger siden den var så populær.
|