Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva var beste julegave barna fikk i år?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-12-10, 01:10   #41
Optimist
Teacher.
 
Optimist sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Innlegg: 2.506
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva var beste julegave barna fikk i år?

Jentene fikk masse fint, og de ble glade og fornøyde med alt. Men da vi spurte, så var skøytene fra oss den fineste gaven. ( De pakkene var det nissen som overleverte, så de ville ikke høre at skøytene var fra oss- de var fra NISSEN! )I tillegg så var det elektroniske miniflygelet de fikk sammen en fulltreffer.

__________________
Alle disse dagene som kom og gikk- ikke visste jeg at de var livet!
Optimist er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-10, 01:32   #42
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.909
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva var beste julegave barna fikk i år?

Gitaren som 8-åringen fikk ble han veldig glad for. Minsten ble glad for alt tror jeg.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-10, 07:25   #43
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva var beste julegave barna fikk i år?

Storesøster, 5,5: Rosa nintendo ds
Lillebror, 3: Hele kaptein Sabeltann kostyme.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-10, 09:51   #44
Nip
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 3.725
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva var beste julegave barna fikk i år?

7år gutt - biljard bord (barneverjson) som kan byttes til fotballspill og noen andre ting.

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-10, 09:52   #45
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva var beste julegave barna fikk i år?

Eldste fikk DS og mobil, og det var VELDIG stort.

Minsten ble strålende fornøyd med en lekelastebil, han. Timmye jeg kjøpte til ham, som jeg var sikker på at kom til å bli elsket, er an selvsagt redd.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-10, 09:53   #46
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva var beste julegave barna fikk i år

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Lillesøster (7) ble glad for alt, men mest glad ble hun nok for et sminkesett fra svigers (), dukkevogn fra mine foreldre og PC fra oss.
Mellomsøster har vært muggen i hele kveld og virker ikke glad for noe. (Og jeg kjenner at jeg er passe pisst over hele den prepubertale jentungen.)
Storebror mulker over at han han ikke har fått en slalomhjelm han ønsker seg og er sånn passe fornøyd over HH-dunjakke og klær.

Jeg lurer virkelig på om jeg har bortskjemte unger, og da snakker vi om unger som ikke får noe særlig utenom jul og bursdag. Neste år skal de få strikkesokker, hele gjengen.

Jeg kjente på akkurat det samme tidligere på dagen. Begge to fikk åpne en pakke hver, og storebror på 7 fikk en diger Gorimitiborg, som var ganske dyr, og som jeg hadde slitt for å få tak i. "Men det var jo ikke den borgen jeg ønsket meg"! Julsetresset mor fikk nesten anfall, og truet med å ta den tilbake til butikken, og viste nok at hun ble veldig skuffet over utakknemligheten hans. Da gråt han "stakkar", og sa unnskyld, unnskyld, unnskyld, og så var visst borgen bra nok allikevel. Etterhvert så ble det visst den beste leken han fikk, for lekte med den i timesvis i går sammen med broren.
Men da kjente jeg virkelig at det er bråstopp med n o e som helst utenom bursdager og jul, for makan til bortskjemt snørrunge!!!
Lillebroren er helt annerledes. Han strålte like mye over alt han fikk, om det så var ullsokker fra Ulvang, eller fjernstyrt bil.

  Svar med sitat
Gammel 25-12-10, 10:09   #47
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.852
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva var beste julegave barna fikk i år?

11-åringen ble mest glad for kameraet hun fikk, men så har hun ønsket seg det lenge da. Høytalerne til iPoden var en god nummer to.

Åtteåringen ble aller mest glad for et nytt DS-spill tror jeg, men alle legoen er det han er i gang med nå, så det fallt også i smak.

Seksåringen lekte vel og lenge med en stor lastebil i går, men nå er det visst lego det handler om for ham også.

Alle tre fikk også bøker, lydbøker og filmer og det var populært. Det blir nok rift både om TV-apparater og stereoer i dag.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-10, 10:14   #48
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva var beste julegave barna fikk i år?

Mine er glade for alt dei fekk, men siden dei ønskja seg inderleg ein DSi, er vel kanskje det det kjekkaste. Dei er framleis noko overvelda trur eg.

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-10, 10:17   #49
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva var beste julegave barna fikk i år?

Ungene ble i grunnen mest glade for alt de fikk. De strålte om kapp med juletreet og hverandre hele kvelden. Finingene.

  Svar med sitat
Gammel 25-12-10, 10:47   #50
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva var beste julegave barna fikk i år?

007: Bank hver lørdag og stikkete strikkesokker! Til pass, tenker jeg.

8-åringen var jublende jublende glad over DS som hun hadde ønsket seg leeeeenge og som hun visste var "fryktelig dyrt". Og vilt begeistret over en boblejakke fra onkel og tante, bøker, spill, ulltøy... Generelt veldig veldig glad for alt av stort og smått. Ikke prepubertal enda, altså.

2-åringen fikk to x koppesett og har satt utover og satt sammen og servert siden hun pakket dem opp. Kjempesuksess! "Dække på!" "Fammor vænte litt, ikke kaffi ænno!" "Vannt! Bjåse!"

Minsten på 6 uker satte mest pris på pupp. (Men han fikk mye fint, særlig treleker og ulltøy.)

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-10, 10:49   #51
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.578
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva var beste julegave barna fikk i år?

Femåringen sliter med å bestemme seg for hva han ble mest glad for. Men jeg tror iPod Touch var det gjeveste. "Nå har jeg visst blitt voksen" sa han, da han satt og fiklet på den.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-10, 10:52   #52
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva var beste julegave barna fikk i år?

Jeg tror favoritten her var snowboardet til eldste og tv på rommet til minste.
De reagerte stort sett som forventet på de fleste gavene og virket glade for alt. De fikk virkelig fullstendig alt for mye. Det er sørenmeg skammelig hvor mye det ble.

  Svar med sitat
Gammel 25-12-10, 11:04   #53
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva var beste julegave barna fikk i år?

Eldstejenta (11,5 år) sine gaver ligger fortsatt under treet, hun rakk bare åpne et par stykker før oppkastsyka tok henne. Hun var kjempeulykkelig for at hun ikke klarte å være med. Vi får ta en egen kosestund med henne når hun kvikner til.

Guttungen (9,5 år) hyperventilerte opptil flere ganger i går. Fifa 11 til playstation 3 og spillbrikke til DSen med over 50 spill var storslagere, han ble også overstadig lykkelig for Silly Bands strikkene han fikk fra husnissen på morgenen. (Det enkle er ofte det beste!) Slalomhjelm, slalomsko og skøyter falt også i smak.

Yngstejenta (6,5 år) ble helt i hundre over et sett med hårmascara (!) samt "prinsesse"skøytene hun fikk. Hun fikk også DS spillbrikke med sikkert 70 spill på, så i går kveld lå hun i trappa på kne med et digert glis rundt munnen og spilte så det suste.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.

Sist redigert av Synnemor : 25-12-10 kl 12:26.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-10, 11:18   #54
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva var beste julegave barna fikk i år?

10 åring fikk en hjemmelaget pute med favorittlaget Manchester United, så da var han i himmelen.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-10, 12:14   #55
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.877
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva var beste julegave barna fikk i år?

Eldsten var kanskje mest gladfor Titanic-byggesett + løfte om å kunne ha settet hos besteforeldrene, slik at ikke småbrødrene ødelegger for ham. Han skal gå dit etter skolen de dagene han vil bygge. -Fred og ro, puslearbeid og besteforeldre for seg selv er topp!

Mellomsten fikk et pengeskap med kode, lyder og duppeditter. Det var storstas. Rattkjelken og Michael Jackson-cd var også stas.

Minsten var ellevill over hver eneste gave, og alt fra ullsokker og gamle arveleker som brødre og kusiner hadde pakket inn, til rockegitarleke og Buzz Lightyear med lyd, lys og spetakkel, ble bejublet. Buzz har sovet sammen med guttungen i natt, og dagen startet med tidlig rockekonsert.

Egentlig så det ut til at alle tre ble glade for både harde og myke pakker av stort og smått.

Mannen ble veldig glad da han fikk i presang at jeg ga meg i "varmepumpe eller nytt kjøkken først-diskusjonen".

Jeg fikk puslespill og puslespillmatte, som skal testes ut snart.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-10, 12:18   #56
Nuppa
Superduperaktiv
 
Nuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 683
Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Sv: Hva var beste julegave barna fikk i år?

Ungene var glade og fornøyde med alt de fikk i går. slang seg rundt halsen på pss og takket underveis, så det hele var en hyggelig seanse.

Av favorittene til snuppa på 4: lekekjøkken fra Ikea, mp3-spiller og mikrofonstativ som man hun kan koble mp3spilleren til. Hun står fortsatt og gauler "Bæstevænna" hører jeg.

Storebror på 6: Bilgarasje i Lego, mp3spiller, fotballspill og Josefinespill. Ja, og Beyblades.

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-10, 12:34   #57
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.998
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva var beste julegave barna fikk i år?

Eldstemann fikk pc fra oss og mormor og morfar, og ble helt stum av glede. Mellomsøster ble aller gladest for haugevis av ark med klistremerker fra bestevenninnen. Minstemann satt og tegnet på noe 3-D ting, og var nok aller mest glad for den, men prompepute kom og høyt opp på listen over favorittgaver.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-10, 13:00   #58
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva var beste julegave barna fikk i år?

Lillebror fikk elektrisk tannbørste som første gave. Etter det kunne vi pakket sammen for hans del, lykkeligere gutt er det lenge siden jeg har sett.

Storebror fikk en stor Playmopakke, og klemte pakken lenge og vel før han kom på at giverne også fortjente kos (her snakker vi om en som beskytter intimsonen sin og er ekstremt gnien på kos).

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-10, 14:06   #59
Merete
Superaktiv
 
Merete sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Vikersund
Innlegg: 310
Merete er litt kulMerete er litt kul
Standard

Sv: Hva var beste julegave barna fikk i år?

Snuppa på 6 år ble veldig glad for one pice hu har ønsket seg leeenge, symaskin og Lundeby dukkehuset da var det vill jubel i stua når det ble pakket opp

Merete er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-10, 14:48   #60
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva var beste julegave barna fikk i år?

Storebror: Buzz Lightyear som snakker, blinker, lyser og jah.
Lillebror: Tror det var bilgarasjen og bilene.

Ble altfor mye for minsten. Han var egentlig fornøyd etter 3-4 gaver og ville ikke ha flere. Ble mye leker og lite paktisk i går. I dag rydder vi i lekene de hadde fra før, og har blitt enige om å gi noe bort til noen som ikke har så mye fra før.

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no