Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Din verste teambuildinghistorie?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-03-10, 14:52   #41
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.351
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din verste teambuildinghistorie?

Opprinnelig lagt inn av Frances, her.

Vi skulle lære samhold og nærhet i form av mingling i et lite rom der vi skulle si hei til hverandre på mange forskjellige måter (jo rarere, jo liksom morsommere), etterfulgt av ny mingling der alle skulle klaske hoften mot andres hofter (hoftenes high-five). Dette ble avsluttet med alle deltakerne på ned på 4 i en sirkel. Der skulle vi raute som kyr og le av oss selv (latteryoga) etterpå. Det var særs pinlig. Jeg kjenner jeg blir rød i toppen bare jeg skriver om det.


Oh. My.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 14:53   #42
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.711
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Din verste teambuildinghistorie?

Opprinnelig lagt inn av Frances, her.

Vi skulle lære samhold og nærhet i form av mingling i et lite rom der vi skulle si hei til hverandre på mange forskjellige måter (jo rarere, jo liksom morsommere), etterfulgt av ny mingling der alle skulle klaske hoften mot andres hofter (hoftenes high-five). Dette ble avsluttet med alle deltakerne på ned på 4 i en sirkel. Der skulle vi raute som kyr og le av oss selv (latteryoga) etterpå. Det var særs pinlig. Jeg kjenner jeg blir rød i toppen bare jeg skriver om det.

Uff da! Den var lei ja

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 14:55   #43
Nina
pretty ballerina
 
Nina sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.792
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Din verste teambuildinghistorie?

Opprinnelig lagt inn av Frances, her.

Vi skulle lære samhold og nærhet i form av mingling i et lite rom der vi skulle si hei til hverandre på mange forskjellige måter (jo rarere, jo liksom morsommere), etterfulgt av ny mingling der alle skulle klaske hoften mot andres hofter (hoftenes high-five). Dette ble avsluttet med alle deltakerne på ned på 4 i en sirkel. Der skulle vi raute som kyr og le av oss selv (latteryoga) etterpå. Det var særs pinlig. Jeg kjenner jeg blir rød i toppen bare jeg skriver om det.

Noe så pinlig.

__________________

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 14:55   #44
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din verste teambuildinghistorie?

Opprinnelig lagt inn av Frances, her.

Vi skulle lære samhold og nærhet i form av mingling i et lite rom der vi skulle si hei til hverandre på mange forskjellige måter (jo rarere, jo liksom morsommere), etterfulgt av ny mingling der alle skulle klaske hoften mot andres hofter (hoftenes high-five). Dette ble avsluttet med alle deltakerne på ned på 4 i en sirkel. Der skulle vi raute som kyr og le av oss selv (latteryoga) etterpå. Det var særs pinlig. Jeg kjenner jeg blir rød i toppen bare jeg skriver om det.



Hoftenes high-five, faktisk. Low-one, i så fall.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 15:06   #45
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.501
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din verste teambuildinghistorie?

Frances: Den der slår alt jeg har vært med på.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 15:10   #46
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.407
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Din verste teambuildinghistorie?

Frances topper til nå synes jeg. Latteryoga må være noe av det aller dummeste jeg har hørt om i hele mitt liv. Jeg har sett det på tv tidligere også, ufattelig flaut og meningsløst.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 17:06   #47
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.660
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din verste teambuildinghistorie?

Herregud, for noen forferdelige historier. Jeg har aldri vært på teambuilding. Hva skjedde med god middag og masse alkohol?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 17:39   #48
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Din verste teambuildinghistorie?

Så teambuilding er egentlig veldig snodige utdrikningslag uten brud eller brudgom?

...Og jeg som syntes den kvik reklamen på tv var så lite troverdig, da. Hvilken bedrift tvinger sine ansatte til å leke trillebårleken, lissom

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 17:41   #49
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.886
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Din verste teambuildinghistorie?

Jeg var heldigvis bare tilskuer, all den tid jeg kun snyltet meg med på tur med gubbens arbeidsplass, men de hadde en lek som gikk ut på at den minste mannen i flokken skulle forsøke å bære den største og tyngste. Er det virkelig noen som synes det er festlig?

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 17:47   #50
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Din verste teambuildinghistorie?

Gladkristne Kenneth med de store armbevegelsene. Han var på fornavn med alle. Da vi startet snakket han om følelser - med fornavnene våre. På det tidspunktet var vi tretten blide og to slitne og sure.

Da vi kom hjem var alle sure og tre sa opp.

  Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 17:49   #51
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Din verste teambuildinghistorie?

Opprinnelig lagt inn av Frances, her.

Vi skulle lære samhold og nærhet i form av mingling i et lite rom der vi skulle si hei til hverandre på mange forskjellige måter (jo rarere, jo liksom morsommere), etterfulgt av ny mingling der alle skulle klaske hoften mot andres hofter (hoftenes high-five). Dette ble avsluttet med alle deltakerne på ned på 4 i en sirkel. Der skulle vi raute som kyr og le av oss selv (latteryoga) etterpå. Det var særs pinlig. Jeg kjenner jeg blir rød i toppen bare jeg skriver om det.



Dette er en sånn hvor jeg faktisk sier sorry - dette gjør jeg rett og slett ikke.

  Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 18:05   #52
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.809
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Din verste teambuildinghistorie?

Eg har berre vore med på teambuilding ein gang, og det var då eg nyansatt i Statoil. Avdelinga hadde nettopp bytta navn, og då måtte det visst teambuilding til. Akkurat samme arbeidsoppgavene som før og samme folka(bortsett frå meg som var ny), men navnebytte var altså nok til at sjefen meinte at noko måtte gjerast for å "finne identiteten vår".
Det kom ein fyr frå hovudkontoret i Oslo som visstnok reiser rundt på ulike Statoil-avdelingar og arrangerer teambuliding-samlingar.
Eg blei skeptisk allerede då eg såg at han hadde gitar med seg.
Vi brukte ein heil dag på diverse gruppearbeid der vi lagde slagord og sangar om avdelinga, samt svulstige visjonar som vi skulle trykke opp på musematter og klistremerker. Og slagord og sang måtte sjølvsagt framførast i plenum mot slutten av dagen. Sjefen var heilt i hundre og syns han fyren frå Oslo var eit vidunder. Han var stadig framme og klemte på han .
Eg syns heile greia var heilt grusom og prøvde å lese ansikta på dei rundt meg for å sjå om andre tenkte det samme som meg. Men resten av gjengen hadde tydeligvis jobba der lenge nok til å tru at dette var heilt normalt. Utpå kvelden blei det heldigvis servert litt alkohol, og då var det ein som var såpass frittalande at han innrømte at det her berre var piss. Eg blei utrulig letta over å høyre at det ikkje berre var eg som meinte det!

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 18:10   #53
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din verste teambuildinghistorie?

Jeg sitter og ler og ler av disse historiene.

Men atte, man være med på slikt da? Jeg kan ikke se for meg at jeg gidder å gjøre slikt uten å bli heftig betalt for det. Omgås alle arbeidskolleagene gratis på fritiden er ikke spesielt aktuelt nei gitt.

Og hvorfor driver folk med slikt? Er det noen som virkelig tror at det hjelper på noen som helst vis? Det kan da umulig være bedre for arbeidsmoralen enn å gå ut og spise en god middag og prate?

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 18:10   #54
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din verste teambuildinghistorie?

Simone:

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 18:17   #55
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.956
Blogginnlegg: 838
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Din verste teambuildinghistorie?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Og hvorfor driver folk med slikt? Er det noen som virkelig tror at det hjelper på noen som helst vis? Det kan da umulig være bedre for arbeidsmoralen enn å gå ut og spise en god middag og prate?

He he, jeg tenker også litt sånn. Burde det ikke holde med julebordet, liksom. :skål:

Men jeg kan godt tenke meg at man kan få til noe med teambuilding. Da bør det være en strategi for at 1) de ansatte skal føle seg mer sammensveiset som gruppe, og 2) kommunikasjonen mellom gruppemedlemmene bedres. Punkt 1 trenger jo ikke være noe mer enn fest eller middag, eller piknik eller hva som helst. Men det er klart at noe som bringer frem litt latter, samt rykker deltakerne ut av sine faste koalisjoner kanskje er en ekstra boost. Men man drite seg ut for å få til det? Angående kommunikasjon er det ofte det er litt å gå på i en gruppe. Man har grodd seg fast i samhandlingsmønstre, og tolker andre gruppemedlemmer på spesielle måter, eller har blitt vant til å snakke til hverandre på en spesiell måte. Slike mønstre kan det jo være nyttig å utfordre, om ikke annet. Kan tenke meg at oppgaver av typen bygge ola-bil uten å vite hva den man bygger sammen med har av verktøy, eller trillebårløp hvor en må beskrive veien for den andre som har bind for øynene har slikt som hensikt. Men det er jo bare nyttig i den grad man skjønner opplegget og får en eller annen aha-opplevelse av det. "Nærkontakt med fjærkre" i seg selv, har vel begrenset overføringsverdi.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 18:23   #56
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Din verste teambuildinghistorie?

Det er ingen som nekter sånt hos oss. Vi er ingeniører. Sender du oss en innkalling i outlook så møter vi opp der du sier.

  Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 18:26   #57
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din verste teambuildinghistorie?

Jeg har skrevet om min verste historie i bloggen min: http://www.foreldreportalen.no/forum/blog.php?b=2206

Tør ikke legge den i åpent forum siden jeg er veldig gjenkjennelig i den historien.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 18:30   #58
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din verste teambuildinghistorie?

Av og til er det deilig å jobbe i en traust bedrift, der folk synes man er ellevill om man blir med på lønningspils.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 19:36   #59
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.943
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Din verste teambuildinghistorie?

Opprinnelig lagt inn av Frances, her.

Vi skulle lære samhold og nærhet i form av mingling i et lite rom der vi skulle si hei til hverandre på mange forskjellige måter (jo rarere, jo liksom morsommere), etterfulgt av ny mingling der alle skulle klaske hoften mot andres hofter (hoftenes high-five). Dette ble avsluttet med alle deltakerne på ned på 4 i en sirkel. Der skulle vi raute som kyr og le av oss selv (latteryoga) etterpå. Det var særs pinlig. Jeg kjenner jeg blir rød i toppen bare jeg skriver om det.

Uff og uff

Jeg har heldigvis ingen slike traumatiske teambuildingsopplevelser, de eventene jeg har vært på har stort sett vært ganske så underholdende.
Den mest dramatiske opplevelsen var en gang vi kjørt go-cart og en kollega fikk hjerteinfarkt. Det gikk heldigvis godt med ham

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 19:52   #60
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din verste teambuildinghistorie?

Jeg har vært med på veldig mange seanser. Stort sett er det ganske greit. Men nå jobber jeg jo i en bransje med mange kompetative individualister, og en del kreative ressurser.

Og noen ganger drar man bare ut i en snøfonn og drikker Jäger. Det blir det teambygging av.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no