Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Beretninger om begynnelser

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-03-12, 08:47   #41
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Beretninger om begynnelser

Jeg synes det var et fint program og det ble noen tårer. Så kom det frem igjen mange minner og følelser fra mine egne ikke helt ukompliserte svangerskap som jeg ikke har følt på på noen år. Skal definivt se på de neste episodene også.

__________________
Storesøster 05 - Lillebror 07 - Bittelillebror 15
Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-12, 09:03   #42
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.448
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Beretninger om begynnelser

Fin serie. Likte den godt og kommer til å se neste også. Men klart, jeg ble litt ekstra ettertenksom, tenker på fødselen av mine to førstefødte.
Jeg er uansett generelt glad i sykehus-serier; går mye på kanal9(det som før var tv4 fakta).

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-12, 09:20   #43
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.879
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beretninger om begynnelser

Opprinnelig lagt inn av Fakse, her.

Jeg har heller ikke sett programmet, men jeg synes det er viktig folkeopplysning å gi innblikk i denne type situasjoner og andre vanskelige hendelser som man kan støte på i løpet av livet. For noen fordi de kan havne i situasjonen selv. For de fleste andre fordi man kanskje evner å vise litt større empati når noen nært oss havner i tilsvarende situasjon. Det er vanskelig å vise forståelse for en situasjon som er helt fremmed for oss, og det er kanskje litt lettere dersom man forstår litt mer av hva vedkommende går gjennom.

Veldig godt poeng. Jeg så nesten hele episoden i går, og syntes den var fint laget.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-12, 09:27   #44
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Beretninger om begynnelser

Det paret som mistet ene barnet viste et godt eksempel på hvordan sorg kan arte seg forskjellig i parforholdet. Hun begynte sorgprosessen under svangerskapet og var "ferdig" til begravelsen mens hos mannen begynte det etter at barnet ble født.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-12, 09:32   #45
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.832
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beretninger om begynnelser

Jeg orket ikke å se programmet, men ser på FB at det er mange som har blitt berørt av det. Tror det kan hjelpe mange å få en forståelse av at ikke alt alltid går på skinner i disse fasene

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-12, 09:37   #46
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.392
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Beretninger om begynnelser

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Tror det kan hjelpe mange å få en forståelse av at ikke alt alltid går på skinner i disse fasene.

Det tror jeg også. En graviditet er ikke alltid en dans på roser og ender ikke alltid med et levende barn. Desverre.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-12, 09:41   #47
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Beretninger om begynnelser

Jeg så den første episoden nå, og syntes den var veldig fin. Jeg synes de viste veldig mye av det som skjedde, og gikk veldig i dybden, uten at det virket påtrengende og tabloid (av mangel på ett bedre ord). Det trillet noen tårer her også, men jeg tålte det bedre enn jeg hadde trodd. Jeg kommer til å se resten av serien, men tar det nok på dagtid når jeg har huset for meg selv.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-12, 10:01   #48
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beretninger om begynnelser

Jeg synes også det var et fint program, som ikke ble sånn typisk «underholdende» og tabloid.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-12, 10:10   #49
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.960
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Beretninger om begynnelser

Opprinnelig lagt inn av Arkana, her.

Det paret som mistet ene barnet viste et godt eksempel på hvordan sorg kan arte seg forskjellig i parforholdet. Hun begynte sorgprosessen under svangerskapet og var "ferdig" til begravelsen mens hos mannen begynte det etter at barnet ble født.

Akkurat dette la jeg også godt merke til. Jeg synes det er fint å få innblikk i akkurat det at folk kan reagere og bearbeide sorgen så forskjellig.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-12, 10:22   #50
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.640
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Beretninger om begynnelser

Opprinnelig lagt inn av Arkana, her.

Det paret som mistet ene barnet viste et godt eksempel på hvordan sorg kan arte seg forskjellig i parforholdet. Hun begynte sorgprosessen under svangerskapet og var "ferdig" til begravelsen mens hos mannen begynte det etter at barnet ble født.

Ja, det var interessant å observere. Og et meget godt eksempel på at ingen av delene er "feil". Bare akkurat det tenker jeg har en verdi for alle som er i eller kjenner noen som er i en lignende situasjon. "Sorg er individuelt" er jo ofte gjennomgangstemaet i sorgbehandling, men det er noe med å se det eksemplifisert av ekte mennesker i ekte situasjoner som gjør at budskapet når inn på en annen måte. Begge foreldrene var skildret på en slik måte at man lett kunne identifisere seg med begge to, de ble ikke fremstilt polarisert eller "good guy/bad guy", hvilket sikkert kan være fristende sett fra et sensasjonsjournalistisk ståsted.

Jeg syntes det var rørende og ble ettertenksom av å se mors følelseskaos og sorg fram mot fødselen, mens far virket forventingsfull og spent på det som skulle skje. I det øyeblikket barna kom ut, fant mor en stor ro, puslet om det levende barnet og aksepterende (og kanskje litt distansert) organiserte avskjeden med det døde barnet. Far, derimot, fikk den brutale virkeligheten midt i fleisen i møtet med sitt døde barn, og scenen ved gravkanten viste at han hadde en lang vei å gå for å klare å gi slipp på den han mistet.

Jo, dette var absolutt en skildring som ga meg noe. Et usentimentalt (in a good way) og verdig innblikk i en situasjon som jeg heldigvis bare har kjennskap til gjennom frykten for Det Verste.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-12, 10:37   #51
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beretninger om begynnelser

Nei overhodet ikke. Jeg er skikkelig møkkalei av sånne serier, på så utrolig mange plan at jeg har ikke sortert argumentene ennå.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-12, 10:39   #52
Annki
Englemamma
 
Annki sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2012
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 1.584
Annki er populærAnnki er populærAnnki er populærAnnki er populærAnnki er populær
Standard

Sv: Beretninger om begynnelser

Opprinnelig lagt inn av Fakse, her.

Jeg har heller ikke sett programmet, men jeg synes det er viktig folkeopplysning å gi innblikk i denne type situasjoner og andre vanskelige hendelser som man kan støte på i løpet av livet. For noen fordi de kan havne i situasjonen selv. For de fleste andre fordi man kanskje evner å vise litt større empati når noen nært oss havner i tilsvarende situasjon. Det er vanskelig å vise forståelse for en situasjon som er helt fremmed for oss, og det er kanskje litt lettere dersom man forstår litt mer av hva vedkommende går gjennom.

Dette er ett veldig godt poeng, jeg kaller det ikke underholdning, men folkeopplysning! For oss som selv har opplevd noe av det som blir vist, så er det veldig godt å se at det blir satt fokus på. Det å miste barn, kanskje spesielt før de blir født, er det mye tabu rundt og det er ett tema som er vanskelig å snakke om for mange...

Jeg har selv ikke sett programmet enda, bare hørt om det, har det lagret på PVR-boksen og ser det nok i kveld.

__________________
1997 - 2009 - 2010 - 2013
Alltid elsket, aldri glemt...
Annki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-12, 13:04   #53
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.437
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Beretninger om begynnelser

Jeg må bare presisere at selv om jeg på generelt nivå synes det er greit og viktig å lage serier som dette (dersom det gjøres på riktig måte) så synes jeg så langt i fra at alle bør se dem. Mange har egne opplevelser som de ikke vil rippe opp i eller vil av andre grunner synes det er for vanskelig å se noe sånn som dette.

Selv kommer jeg hverken til å se serien eller reklamene for den (om jeg kan unngå det). Jeg er gravid, og jeg vil ikke vite noe om alt som kan gå galt med meg og babyen min. Kanskje om serien går i reprise om et års tid...

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-12, 13:22   #54
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.491
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Beretninger om begynnelser

Ja hulk altså! Jeg har to uproblematiske svangerskaps- og fødselshistorier bak meg, og er ikke spesielt skjør av meg når det gjelder slikt, men nå tror jeg det var rekord i grining foran pc-skjermen altså!

Vil nok ikke anbefale dette til alle nei.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-12, 13:28   #55
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.086
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beretninger om begynnelser

Jeg synes det var en eneste "nå skal vi få folk til å bli rørt og gråte litt, dere!"- episode.
Så jeg er egentlig skuffet. Samtidig var det typisk Connie Barr-produksjon.

Jeg ser vanligvis ikke på TV2 og denne lizzom-dokumentaren ar en grei påminner for min dl om hvorfor.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-12, 13:34   #56
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.086
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beretninger om begynnelser

Seoghør-dokumentar, da.

Jeg synes det ble for tårevått, og lite nyttig.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-12, 13:34   #57
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.459
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beretninger om begynnelser

Jeg syns det er litt bemerkelsesverdig at det alltid må triste opplevelser til for at man skal mene at det er "nært", "viktig", "ærlig" og what not. Jeg ser argumentet med å få vekk endel av tabuene rundt dødfødsel, men jeg tror en dypere dokumentar hadde funka bedre, ikke en realityserie hvor man i grunn ikke stiller noen spørsmål til noe, man bare stikker et kamera opp i en smertefull situasjon.

Jeg syns det er kikker-TV.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-12, 13:48   #58
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.491
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Beretninger om begynnelser

Jeg syns også det var bra. Det går ikke an å lage dokumentar som skal vise noe viktig ved feks dødfødsler uten å snakke med mennesker som opplever det.

Kunne jo alltid hatt en lege/jordmor til å forelese om statistikk osv, men det er jo ikke det som er det viktige for dem som dessverre opplever sånt, det er heller ikke nyttig for dem som ikke opplever det, men som kanskje kan være til støtte for andre som gjør det.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-12, 13:54   #59
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.459
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beretninger om begynnelser

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Det må ikke være trist opplevelse for at det skal være nært og viktig eller ærlig, men dette temaet er det vanskelig å lage dokumentar om på annen måte, er det ikke?

Nei, det syns jeg ikke. Man kan lage noe dypere enn dette. Dette er "billig-TV". Man har et kameracrew og en klipper, ikke noe redaksjonelt innhold ikke noe oppfølging og ikke noe forarbeid. Det hadde vært mer interessant å følge familier som opplever noe slikt over en lengre periode, og gjennom intervjuer framfor tilstedeværelse i det mest dramatiske. Men selvsagt, det blir ikke like mye grining blant seerne av det. Og seere vil ha grining. For da er det ekte og nært.

(og ja, jeg så første episode, selv om jeg sa at jeg ikke skulle. Gråt gjorde jeg det også. Det betyr ikke at det er bra, det betyr bare at produsenten er god på å trykke på knapper)

__________________


Sist redigert av Tallulah : 01-03-12 kl 14:00.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-12, 13:59   #60
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.086
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beretninger om begynnelser

Jeg er helt på linje med Tallulah her.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no