Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvilket album kjøpte du sist?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-01-07, 11:24   #41
Alan
Hypokonder
 
Alan sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Drammen
Innlegg: 104
Alan er litt kul
Standard

Sv: Hvilket album kjøpte du sist?

Opprinnelig lagt inn av cora, her.

Jeg kjøpte CD'en til "120 Days". Anbefales til de som liker litt sånn psykedelisk musikk.



Det var den siste jeg kjøpte også! Deilig musikk.
Jeg byttet en Sissel Kyrkjebø jeg fikk til jul av noen som ikke kjenner meg så godt.

__________________
Hilsen Alan ('70), mamma til Fredrik ('01) og Andreas ('03)
Alan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 14:26   #42
Lilleville
Superduperaktiv
 
Lilleville sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 591
Lilleville er populærLilleville er populærLilleville er populær
Standard

Sv: Hvilket album kjøpte du sist?

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

Jeg er slik en slem downloader, men jeg plukket nå med meg Wolfmother sist jeg var på platekompaniet jeg og. De spiller forøvrig på Sentrum Scene 19. Februar og gjett hvem som har billett

Og gjett hvem som ikke har.... (si ifra om du skulle ha influensa eller liknende, så skal jeg hjelpe deg med å få brukt billetten.... )

Lilleville er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 14:28   #43
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.399
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket album kjøpte du sist?

Jul med Trill og Trall på LP

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 21:22   #44
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilket album kjøpte du sist?



Dette albumet fikk jeg overraskende i posten av min snille lillebror i Danmark. Han hadde bestilt det til meg fra USA gjennom Amazon. Los de Abajo er en av mine favorittgrupper, og vi hadde snakket om hvilke album jeg manglet i jula. Det er et meksikansk band som spiller en slags ska blandet med meksikansk folkemusikk, andre latinske rytmer og hip hop. På dette nyeste albumet deres har de med Natacha Atlas og medlemmer av The Specials.
Her står det om dem: http://worldmusic.nationalgeographic..._de_abajo_6674

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 21:36   #45
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.445
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket album kjøpte du sist?

Åh, det må jeg sjekke ut, gremli!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 22:34   #46
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.773
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket album kjøpte du sist?

Best of Johnny Cash.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 23:19   #47
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.656
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket album kjøpte du sist?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Best of Johnny Cash.

Den fikk jeg i bursdagsgave.

Søt lillebror du har, gremli.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-07, 21:24   #48
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilket album kjøpte du sist?

Opprinnelig lagt inn av ingrid-lille, her.

Jeg kjøpte Siverts cd til meg selv til jul jeg. Fikk den gavepakket og skrev på: til ingrid-lille fra: sivert.
Sambo stusset litt på julaften kan man si..



Den kjøpte jeg også før jul.

I dag var jeg på Platekompaniet og kjøpte The Shins-Wincing the night away.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-07, 21:37   #49
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.636
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket album kjøpte du sist?

Springsteen - Seeger sessions. Det er sjelden jeg kjøper en full CD; som oftest plukker jeg bare sangene (hos iTunes).

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-07, 21:56   #50
Bolette
Nybegynner
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 24
Bolette har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvilket album kjøpte du sist?

Det er lenge siden det ... men jeg tror det var da jeg slo til på "ta 3 for 100" eller noe sånt og kjøpte "Definitely maybe" av Oasis, "Jygri" av Gåte og "Life thru a lens" av Robbie. Veldig lite hørt på, alle tre

Bolette er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-07, 22:39   #51
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.656
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket album kjøpte du sist?

Ny oppdatering! Jeg har kjøpt Midlake.

Og takk for tipset, Ben!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 13:05   #52
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilket album kjøpte du sist?

Bloc Party: A Weekend in The City



A Weekend in The City er en veldig god plate. Dance-rock som med litt "snillere" og mer forseggjort produksjon er enda lettere tilgjengelig enn Bloc Partys forrige: Silent Alarm. A Weekend in The City var knallbra ved første gjennomlytting, og den blir bare bedre for hver gang. Utmerket egnet både som party-plate og, takket være produksjon med mange lag og interessante tekster, også til mer konsentrert lytting.

Benytt sjansen mens den er å få i rød plast og med bonus-dvd.

Musikk og video på MySpace.

Bloc Party spiller på Sentrum Scene 2. mai. Jeg har kjøpt billett.

Ben "serotonin receptor inhibiting" Murphy


Sist redigert av Benmurphy : 12-03-07 kl 22:56. Årsak: Rockefeller roter med linkene sine. Nå er linken min til Sentrum Scene riktig, men Rockefellers server er fortsatt feil.
Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 13:32   #53
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilket album kjøpte du sist?

Band of Horses- Everything all the time.
TV on the radio- Return to Cookie Mountain.
Cold War Kids- Robbers & Cowards.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 13:24   #54
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilket album kjøpte du sist?

Mika-Life in Cartoon Motion
My Midnight Creeps-Histamin
Bloc party-A Weekend in The City

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 22:07   #55
Gullik
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lørenskog
Innlegg: 52
Gullik har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvilket album kjøpte du sist?

Var på et lite raid på platekompaniet på lørdag:

My Midnight Creeps-Histamin
Arcade Fire-Neon Bible
Kaiser Chiefs-Yours Truley, Angry Mob
William Hut-Nightfall
The Kooks-Inside in/inside out

__________________

Gullik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 22:08   #56
Vanilja
Ikke fullt så fin
 
Vanilja sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.288
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilket album kjøpte du sist?

Christel Alsos - Closing the distance
Behagelig bra.

__________________
Det er så lite som skal til for at en dag skal skinne.
Et solstreif i form av et smil så har du gleden inne.
- Jessica
Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 22:32   #57
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.656
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket album kjøpte du sist?

Hvordan er My Midninght Creeps-albumet? Har registrert at det stort sett har fått kjempekritikk ...

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 23:04   #58
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilket album kjøpte du sist?

The High Llamas: Can Cladder.



Pop: Forseggjort og lettfordøyelig på en gang.

Ben "Smile!" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 09:04   #59
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilket album kjøpte du sist?

Mener den siste jeg kjøpte var Jokke og Valentinerne med Spenn i 1996. Kjøper en kvalitet trenger`n ikke handle musikk så ofte!!!

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 09:10   #60
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.878
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket album kjøpte du sist?

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Mener den siste jeg kjøpte var Jokke og Valentinerne med Spenn i 1996. Kjøper en kvalitet trenger`n ikke handle musikk så ofte!!!

Nok en Jokke-fan melder seg.

Den siste plata jeg kjöpte nå, var (nok) ei samleplate med Depeche Mode. Videre fikk vi Bloc Party av svogeren min da han var på besök for noen uker siden. Det var en fin gave som passer til vår smak.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no