Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Er dette ett eller to barn? (Gammel tråd)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-08-08, 20:10   #41
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.158
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er dette ett eller to barn?

Det er jo ikke bare å operere vekk "et hode" det er vel i så fall snakk om et liv? Mener nå jeg.

Jeg lurer litt på om det oppdages mange tilfeller av siamesiske tvillinger i Norge feks på UL, og at de da aborteres? Siden det blir født flere i andre land der de ikke har samme svangerskapsoppflging som oss...

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-08, 21:10   #42
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er dette ett eller to barn?

Fjerne et hode?

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-08, 21:36   #43
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette ett eller to barn?

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Fjerne et hode?

Jeg er der, jeg også, altså, men jeg ser for meg at det kunne være faktorer som vi ikke vet om inne i bildet, som gjorde det til et aktuelt tema.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-08, 21:54   #44
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.323
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er dette ett eller to barn?

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Det gjør han nok. Det har altså forekommet i Norge, nå ble jeg mer interessert i å vite om foreldrene var etnisk norske. Finner du noe om det?

Leste hele artikkelen, og det sto at barna hadde utenlandske foreldre

Og så sto det om et par i Tromsø på 80-tallet som var blitt delt, hang sammen i brystkassen.

Historien om denne gutten med to hoder er jo tragisk. Det var jo helt sikkert siamesiske tvillinger. Familien var visst veldig fattige og tok ham med hjem der han døde

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-08, 22:36   #45
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er dette ett eller to barn?

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Leste hele artikkelen, og det sto at barna hadde utenlandske foreldre

Om du mener artikkelen jeg linket til, så er jeg klar over det i akkurat det tilfellet. Jeg mente mer på generelt grunnlag - om det er registerert siamesiske tvillinger født av etnisk norske foreldre sånn i det hele tatt.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-08, 22:42   #46
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er dette ett eller to barn?

hvis det andre hodet "lever" ville jeg sagt at det var to mennesker med en kropp. hvis det andre hodet er dødt så er det vel bare en gutt.. jeg vet ikke om det sto noe om?

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-08, 22:43   #47
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er dette ett eller to barn?

Jo det sto at begge hodene spiste mat.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-08, 23:28   #48
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er dette ett eller to barn?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg er der, jeg også, altså, men jeg ser for meg at det kunne være faktorer som vi ikke vet om inne i bildet, som gjorde det til et aktuelt tema.

Ja jeg skjønte det. Jeg ble bare så dårlig av tanken at jeg måtte kommentere det.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 10:52   #49
Dragonslayer_x14
Nybegynner
 
Medlem siden: Oct 2012
Innlegg: 1
Dragonslayer_x14 er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

Sv: Er dette ett eller to barn?

Dette kan virke som et litt useriøst spørsmål. Men jeg har tenkt lenge på dette spørsmålet.

Hvis to siamesiske tvillinger onanerer. I dette tilfelle jenter. Tilfredsstiller de da hverandre. Jeg har selv vert ung, og vet at det er helt normalt og bli kjent med seg selv. Og jeg kan ikke se for meg en ungdom uten onani. Samtidig er det litt rart at man skal tilfredsstille sin egen tvillingsøster.

Håper dere tar spørsmålet seriøst, takk for meg.

Dragonslayer_x14 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 10:54   #50
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.085
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette ett eller to barn?

Opprinnelig lagt inn av Dragonslayer_x14, her.

Dette kan virke som et litt useriøst spørsmål. Men jeg har tenkt lenge på dette spørsmålet.

Hvis du tror at spørsmålet kanskje kan virke litt useriøst, kan det være like greit å la være å poste det.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 11:13   #51
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette ett eller to barn?

Opprinnelig lagt inn av Dragonslayer_x14, her.

Dette kan virke som et litt useriøst spørsmål. Men jeg har tenkt lenge på dette spørsmålet.

Hvis to siamesiske tvillinger onanerer. I dette tilfelle jenter. Tilfredsstiller de da hverandre. Jeg har selv vert ung, og vet at det er helt normalt og bli kjent med seg selv. Og jeg kan ikke se for meg en ungdom uten onani. Samtidig er det litt rart at man skal tilfredsstille sin egen tvillingsøster.

Håper dere tar spørsmålet seriøst, takk for meg.

Og velkommen som ny forumbruker til deg!

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 11:22   #52
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.076
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er dette ett eller to barn? (Gammel tråd)

Da vet vi hva du googler...

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 11:26   #53
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette ett eller to barn? (Gammel tråd)

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Da vet vi hva du googler...

Jeg kjenner at jeg ikke trenger å reflektere noe nærmere over akkurat det.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 11:26   #54
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.085
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette ett eller to barn? (Gammel tråd)

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Da vet vi hva du googler...

Og det ledet HIT? :skingrestemme:

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 12:03   #55
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette ett eller to barn? (Gammel tråd)

FP trenger en Dragonslayer.

Nei, vent, ikke Dragen vår.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 12:11   #56
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.881
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette ett eller to barn? (Gammel tråd)

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

FP trenger en Dragonslayer.

Nei, vent, ikke Dragen vår.

Ergo trenger vi definitivt IKKE en dragonslayer.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 12:20   #57
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.645
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette ett eller to barn? (Gammel tråd)

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Ergo trenger vi definitivt IKKE en dragonslayer.

I hvert fall ikke en som er 14 år.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 12:23   #58
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette ett eller to barn? (Gammel tråd)

Vi kan vel bare pusse Dragen på folk?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 13:18   #59
kakklanes
Diabetesspl
 
Medlem siden: Sep 2012
Hvor: Ca. midt på
Innlegg: 63
kakklanes har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Er dette ett eller to barn? (Gammel tråd)

__________________
Prinsessen (02) Prinsen (06) og Knerten (09)
kakklanes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 19:36   #60
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er dette ett eller to barn? (Gammel tråd)

Å jeg er så stolt over at denne tråden ble dratt frem igjen. Også med et så viktig eh... tilleggspørsmål.



(Jeg gjør oppmerksom på årstallet og påberoper meg flasketåke i gjerningsøyeblikket)

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no