Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Finnes det noen veldig gode grunner for å IKKE kjøpe denne vogna?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-05-15, 15:48   #41
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det noen veldig gode grunner for å IKKE kjøpe denne vogna?

Vet du forresten kjønn? Om det er jente, så ser jeg for meg at dette er din stil.



Hvis det er gutt. Denne:





Viktig å støtte opp om de klassiske kjønnsrollene.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-15, 15:51   #42
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.351
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det noen veldig gode grunner for å IKKE kjøpe denne vogna?

Åh, jeg har allerede funnet noen fantastiske rosa og hvite kreasjoner i skinn.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-15, 15:52   #43
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.655
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finnes det noen veldig gode grunner for å IKKE kjøpe denne vogna?

Jeg har ikke savnet å ha barnet vendt mot meg. Synes det ser ut som en bra vogn. Vi har hatt mountain buggy til sistemann og var strålende fornøyd. Selv om barnet satt 'feil' vei.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-15, 15:53   #44
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.031
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finnes det noen veldig gode grunner for å IKKE kjøpe denne vogna?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Har du prøvd Babyjogger City-vognene? For det er nemlig de som er best.

Jeg kan forøvrig aldri tenke meg at den der bag-sportsvogna til MB funker om vinteren/våren. Og sikkert ikke sommeren heller her i Norge. Den gir jo ingen le i det hele tatt.

Jeg har prøvekjørt Babyjogger City og de er helt OK å trille, men ikke bedre enn MB. Når man tar med at de er mindre pene å se på (mildt sagt) utgår de for min del. Det er da viktig å se fjong ut når man skal trille, må vite :hiversegpåNMnostalgien:.

Om du ikke allerede hadde utelukket den, skulle jeg anbefalt deg Bugaboo Buffalo. Jeg har Donkey (som er uttrekkbar tvilling/søsken-vognvarianten) og det er rett og slett en genial vogn. Men jeg måtte gå etter andre kriterier enn miljøvennlig da jeg kjøpte vogn da, siden jeg måtte ha en pjaktisk søskenvogn.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-15, 15:54   #45
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.988
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finnes det noen veldig gode grunner for å IKKE kjøpe denne vogna?

Ser du lister på Brio som no go, men jeg må bare si at Brio Go er by far den beste komplette vognen vi har hatt Veldig lett og både bag og sportsdel kan enkeltpenkelt snus hvilken vei du måtte ønske - selv med barnet oppi.

Babyjogger er også gode vogner. Vi har City Mini til minsten som ekstratrille, og den er god. Men den triller man barnet fra seg på i sportsdelen. Vet ikke hvordan de andre modellene er. Venninnen min har City og den er litt hard på grus, ikke så god fjæring, men snuppa oppi trives dog med ristingen

IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-15, 15:56   #46
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.988
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finnes det noen veldig gode grunner for å IKKE kjøpe denne vogna?

Å ha barnet vendt mot oss er veldig viktig i alle faser synes vi. Det er derfor vi fortsatt har Brio Go sportsvognen også, selv om vi fint kunne klart oss med bare City Mini. Hvis barnet ikke bør sovne på turen f.eks., så er det håpløst å trille barnet fra deg, selv med titteluker...

IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-15, 15:56   #47
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.351
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det noen veldig gode grunner for å IKKE kjøpe denne vogna?

Jeg er ikke keen på å kjøpe NY vogn som ikke har en uttalt miljøprofil, altså. 50 % resirkulert PET som yttertrekk på Bumbleriden veier tungt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-15, 15:59   #48
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.437
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finnes det noen veldig gode grunner for å IKKE kjøpe denne vogna?

Da utgår denne regner jeg med.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-15, 16:00   #49
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.351
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det noen veldig gode grunner for å IKKE kjøpe denne vogna?

Nuh. (Hadde den vært Maserati, derimot. )

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-15, 16:02   #50
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.485
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det noen veldig gode grunner for å IKKE kjøpe denne vogna?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg er ikke keen på å kjøpe NY vogn som ikke har en uttalt miljøprofil, altså. 50 % resirkulert PET som yttertrekk på Bumbleriden veier tungt.

Det skjønner jeg godt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-15, 16:02   #51
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.272
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det noen veldig gode grunner for å IKKE kjøpe denne vogna?

Hva om du finner den modellen du helst vil ha, og så leter etter den brukt? Blir ikke det like miljøvennlig?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-15, 16:04   #52
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.351
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det noen veldig gode grunner for å IKKE kjøpe denne vogna?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hva om du finner den modellen du helst vil ha, og så leter etter den brukt? Blir ikke det like miljøvennlig?

Jo, enda mer, egentlig. :leter på Finn stadig vekk:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-15, 16:11   #53
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det noen veldig gode grunner for å IKKE kjøpe denne vogna?

Jeg tenker også at jeg ville satset på brukt. Synd at jeg har gitt fra meg FP-vognen. Nå trenger du antagelig ikke Phil & Teds i noe fall, men man vet jo aldri?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-15, 16:12   #54
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.212
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det noen veldig gode grunner for å IKKE kjøpe denne vogna?

Brukt, og vendt riktig vei.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-15, 16:12   #55
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.351
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det noen veldig gode grunner for å IKKE kjøpe denne vogna?

Jeg synes det er skummelt å kjøpe brukt vogn. Tenk om den er superslarkete! Jeg takler ikke slark!

Bilsete og vogn tenkte jeg å kjøpe nytt. Ellers blir det lite shopping, ass.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-15, 16:13   #56
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.351
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det noen veldig gode grunner for å IKKE kjøpe denne vogna?

Mannen skal få bestemme. :instantbeslutningsudyktig:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-15, 16:13   #57
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det noen veldig gode grunner for å IKKE kjøpe denne vogna?

Ingen av mine ekstroverter har vært det minste interessert i å sitte vendt mot meg, og hang halvveis ut av vognen da jeg brukte Teutoniaen, btw.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-15, 16:14   #58
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det noen veldig gode grunner for å IKKE kjøpe denne vogna?

Jeg er også in løøøv med Mountain Buggy. Og det med å ha barnet vendt mot seg er ikke like viktig i alle tilfeller, mine barn har regelrett dretet i det og det har aldri vært noe issue. De vil heller se omgivelsene enn trynet mitt hele tiden. Min yngste gråt i vogna hver dag i tre måneder, helt til jeg tok i bruk sportsdelen (som er vendt fra meg). Da ble hun plutselig megainteressert i å sitte i vogna og det ble en helt ny opplevelse å trille. Men man vet jo egentlig ikke det på forhånd da. Kommer nok an på barnet.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-15, 16:16   #59
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.212
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det noen veldig gode grunner for å IKKE kjøpe denne vogna?

Derfor er det veldig greit å ha en vogn som enkelt kan brukes begge veier. Og det er jo ikke sånn at ikke de ser omgivelsene selv om de sitter vendt mot den som triller, da.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-15, 16:21   #60
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det noen veldig gode grunner for å IKKE kjøpe denne vogna?

Nei litt ser de jo, men noen barn liker nok best å se mest mulig, og kjøre "rett" vei. Mine har i hvert fall vært sånn, de har hengt over vogna om de har sittet vendt mot meg. Men for sikkerhets skyld er det jo veldig praktisk å kjøpe en man kan snu begge veier ja, for da kan man jo bare se an barnet og styre det deretter.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no