Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Har du "nordisk" hår og en fin, lettstelt frisyre? Vis meg!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-12-09, 10:18   #41
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.211
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du "nordisk" hår og en fin, lettstelt frisyre? Vis meg!

Opprinnelig lagt inn av Wicca, her.

Mange frisører tar 70-80kr for bare lugg

Min gjør det gratis.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-09, 10:31   #42
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du "nordisk" hår og en fin, lettstelt frisyre? Vis meg!

Jeg har bob med oppklippet nakke, pannelugg som kan gres ned, samles til femtitallslugg (håpløst i Bergen, der fuktigheten får det meste til å krølle seg) eller gres på siden. Jeg har sideskill. Jeg vurderer å gå for kortere, jeg er kjempekul med kort hår. Må bare bli litt tynnere først.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-09, 10:36   #43
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du "nordisk" hår og en fin, lettstelt frisyre? Vis meg!

Hva med å klippe det opp endel.. event bobfasong bak, men la håret framme skrå bakover, ikke i rett linje ned langs ansiktet. klipp luggen mer skrå og hakk den litt. Skal bli litt sånn ala "anne rimmen", men litt kortere og ikke så lange lengder. lange lender er ikke noen spes suksess for nordisk hår, i såfal bør det klippes inn endel støttehår..... da kan det funke. og bruk volumprodukter! Striper gir også godt med hold til nordisk hår...

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-09, 10:45   #44
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du "nordisk" hår og en fin, lettstelt frisyre? Vis meg!

I følge siste motetips hos frisør så er bob ut....... så holder du på å spare til bob, så kan du liksågodt bare droppe den.. sa han!

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-09, 10:48   #45
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.957
Blogginnlegg: 838
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du "nordisk" hår og en fin, lettstelt frisyre? Vis meg!

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

I følge siste motetips hos frisør så er bob ut....... så holder du på å spare til bob, så kan du liksågodt bare droppe den.. sa han!

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-09, 12:13   #46
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du "nordisk" hår og en fin, lettstelt frisyre? Vis meg!

Klippe opp er totalt uaktuelt på mitt hår, enda verre når det skjæres. Det ender med at det ser slitt ut av skjæringen og pistrete når det klippes opp. Da ville jeg heller gått for en kort frisyre.

Min bob er akkurat nå litt kreativ, lengdene følger kjeven fra nakken og fremover, men er litt kortere foran for å kunne regulere panneluggen. Det er løsningen som har funket best for meg for at det ikke skal bli så tungt som en hel bob kan bli. Når lengdene er hele fremme, klarer jeg ikke å få noe volum i håret.

Rug er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 21:06   #47
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du "nordisk" hår og en fin, lettstelt frisyre? Vis meg!

Opprinnelig lagt inn av Rug, her.

Klippe opp er totalt uaktuelt på mitt hår, enda verre når det skjæres. Det ender med at det ser slitt ut av skjæringen og pistrete når det klippes opp. Da ville jeg heller gått for en kort frisyre.


Siste frisørstopp i februar gjorde nettopp det, og jeg sliter med det ennå. At man aldri lærer.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 21:15   #48
Tante Sofie
Bladibladiblaah!
 
Tante Sofie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Innlegg: 1.484
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du "nordisk" hår og en fin, lettstelt frisyre? Vis meg!

Opprinnelig lagt inn av Rug, her.

Jeg bruker Sebastian Body Double, men den er vel i ferd med å gå ut siden den ikke produseres mer.


Iiiiiiiiiik!!!! Atte hææææ????

__________________
05 - 06
Tante Sofie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-09, 10:41   #49
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du "nordisk" hår og en fin, lettstelt frisyre? Vis meg!

Bare gi en lyd dersom du finner den noen plass. Det er veldig lenge siden de hadde den inne på Lokkfantastic i alle fall, uten at jeg har sjekket akkurat i det siste.

Rug er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 18:12   #50
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du "nordisk" hår og en fin, lettstelt frisyre? Vis meg!

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Mitt tynne, nordiske, rette hår kler og er sunnest med hele lengder, absolutt ikke klippet opp, da blir det bare slitt og tufsete.

Alle frisører jeg har vært hos og bedt om volum har skåret det opp, og mitt nordiske hår blir selvsagt pistrete med en gang. I høst fant jeg endelig en frisør som har skjønt det, hun klippet det ikke like langt over hele, men hun klippet rett over i stedet for å gjøre det sånn hakkete, hvis du skjønner hva jeg mener. Så det er på en måte klippet opp, men blir likevel ikke seende pistrete ut (rent bortsett fra nå nå jeg ikke har vært der siden september).

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 20:15   #51
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.023
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du "nordisk" hår og en fin, lettstelt frisyre? Vis meg!

Så heldige dere er. Jeg er bare misunnelig. *har tjukt hestehår med veldig tykke hårstrå*. Jeg skulle ønske jeg kunne kle bob feks, men da går det mer i retning bestemors lampeskjerm. Nydelig sveis til Katie Holmes.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-10, 23:40   #52
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du "nordisk" hår og en fin, lettstelt frisyre? Vis meg!

Dytter denne opp, for jeg skal (forhåpentligvis) snart til frisøren, og aner ikke hva jeg skal finne på denne gangen. Har mest lyst til å spare, men lurer litt på om jeg må innse at håret mitt ikke er laget for å være særlig langt. Jeg har også nordisk, tynt, pistrete hår til litt nedenfor skuldrene og litt for lang lugg. Trives godt med pannelugg.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-10, 11:46   #53
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du "nordisk" hår og en fin, lettstelt frisyre? Vis meg!

Jeg gremmes når jeg ser på bilder der jeg har langt hår. Det er rett og slett, som du sier, ikke laget for å være langt.

Rug er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-01-10, 15:12   #54
Karima
I tropene
 
Karima sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 2.497
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du "nordisk" hår og en fin, lettstelt frisyre? Vis meg!

Jeg blir stadig mer fornøyd med boben min.

Den er stort sett fin, enten jeg rekker å style eller ikke. Lue oppå vått hår kan imidlertid slå litt uheldig ut.

Den rette tunge luggen ble jeg aldri fortrolig med. Nå skyver jeg den ut til sida, så skal jeg be frisøren klippe den skrått neste gang.

__________________
Lillesøster mai-08
Storebror feb-05
Karima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-10, 15:18   #55
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du "nordisk" hår og en fin, lettstelt frisyre? Vis meg!

Det var det jeg sa, Karima. Jeg har aldri før hatt så mange muligheter til å variere, selv ikke da håret var langt nede på ryggen (grøss). Bob er helt riktig for mine spikerkrøller.

Rug er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no