Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Love actually - hvem og hva er dine favoritter

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-12-11, 09:27   #41
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritter

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Colin Firth, i hvit skjorte og søkkvåt ... What's not to like?

Hehe, ja, han er grunn nok til å se den filmen.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-11, 09:28   #42
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritter

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Ok, ok, ok, jeg skjønner. Jeg gir meg. Jeg skal se denne filmen snart.


Jeg lurer på hva det sier om meg at jeg har sett den, (det er jeg 99 % sikker på at jeg har) men ikke husker en døyt. Den kan tydeligvis ikke ha gjort mye inntrykk.
Hva er det med meg? Har jeg ingen sjel? Er jeg en robot?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-11, 09:30   #43
Stjerneskuddet
Erfaren
 
Stjerneskuddet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.182
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritter

Alt jeg tenker på når jeg ser noe om denne filmen er: "I feel it in my finger, I feel it in my toe" med elegante bevegelser fra side til side. Og den sangen er så....*utenord*
Men uten sangen er den jo koselig da...

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-11, 09:32   #44
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritter

Opprinnelig lagt inn av Stjerneskuddet, her.

Alt jeg tenker på når jeg ser noe om denne filmen er: "I feel it in my finger, I feel it in my toe" med elegante bevegelser fra side til side. Og den sangen er så....*utenord*

Er ikke det Four weddings and a funeral da?

Jeg synes forresten Music and lyrics er litt morsom. Men det er kanskje ingen julefilm akkurat.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-11, 09:35   #45
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritter

Og den norske filmen Mirakel!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-11, 09:36   #46
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritter

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Er ikke det Four weddings and a funeral da?

Nei, han Mack-fyren lager jo julesang av Love is all around.

I feel it in my finger, I feel it in my toe
Christmas is all around me
Come on and let it snow

Eller no.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-11, 09:44   #47
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritter


(Kilde: youtube.com)

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-11, 09:52   #48
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.817
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritter

Hmm.. Har jeg sett litt av filmen likevel tro? Uten at den har gjort noe særlig inntrykk? Det er nemlig veldig kjent dette med å lage en julehit av love is all around.
Ellers liker jeg også godt The Holiday

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-11, 10:03   #49
Stjerneskuddet
Erfaren
 
Stjerneskuddet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.182
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritter

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Er ikke det Four weddings and a funeral da?

Jeg synes forresten Music and lyrics er litt morsom. Men det er kanskje ingen julefilm akkurat.

Hm...den filmen har jeg ikke sett... Linken til youtube ovefor her virker kjent iallefall, elendig sang...Men liker ikke karakteren til skuespilleren heller da.. Men ser jo at de gjør alt veldig på kanten, det er bare ikke morsomt..

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-11, 10:04   #50
Mariss
Superduperaktiv
 
Mariss sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 639
Mariss er litt kulMariss er litt kulMariss er litt kul
Standard

Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritter

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Jeg får magesår av denne her.


(Kilde: youtube.com)

Me too- Hysterisk. Mannen min elsker denne scenen også. Hver gang jeg pakker inn en gave så nevner han den scenen.

__________________
Storebror des-07 Lillesøster mars-10
Mariss er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-11, 10:13   #51
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.024
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritter

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Colin Firth, i hvit skjorte og søkkvåt ... What's not to like?

Og i den grå, høyhalsede genseren.

Alt med Colin er selvsagt det aller, aller beste, men jeg elsker alt annet også - selv om jeg nok er litt ekstra svak for scenen der Hugh og Martine kysser bak sceneteppet.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-11, 10:22   #52
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.056
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritter

Jeg syns filmen er helt ok. Som Hyacint så liker jeg bedre The Holiday.
Men jeg liker Hugh Grant og Liam Neeson, så det er god grunn til å se den.

Hvis jeg skal trekke fram noen "yndlingsscener" så må det være under rulleteksten, der man får se reelle gjensyn på en flyplass. DET er rørende.

Ellers syns jeg også at filmen er ganske oppskrytt.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-11, 10:33   #53
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritter

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Jeg får magesår av denne her.


(Kilde:


(Kilde: youtube.com)
)


Denne er bare fantastisk! :ler og ler:

Jeg elsker filmen, alle karakterene, historiene... Den er morsom, trist, romantisk, spennende. Og den sangen nynner jeg på hver eneste jul. :come on and let it snow: Bill Nighy er en fantastisk skuespiller, elsker jobben han gjør i Pirates-filmene også.


__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-11, 10:49   #54
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.981
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritter

Opprinnelig lagt inn av Inka, her.

Jeg er så glad i den scenen mot slutten der Emma Thompson hører på Both Sides Now og har skjønt at mannen har kjøpt en gave til noen andre.

Har akkurat sett den nå, og det var her jeg måtte sette på pause og hente kleenexboksen ja.

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

En av mine favoritt-scener er når Colin og Aurelia kommer opp fra vannet og Aurelia spør hvilken sjanger romanen hans er. Og så sier han at det er en krim,
men at det nifseste er hvor dårlig den er.


Og Blondie og smilefjes: Den er bare veldig, veldig fin, hele filmen. Rett i hjertet.

Ja.

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Jeg fatter ikke at hun tar telefonen. Hver eneste gang, så tar hun telefonen! Dumme dame.

Men jeg liker filmen.

Den delen spoler jeg over, blir like irritert hver gang.

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Kan man like filmen selv om man ikke tåler Rowan Atkinson?

JA! Jeg takler ikke ham i Mr. Bean, men denne scenen her ler jeg meg bare skvett i hjel av altså.

Sukk.. Har vel fått dosa nå da, både Holiday og Love Actually på et par døgn.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-11, 11:02   #55
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritter

Det er et par veldig fine scener som ligger som bonusmateriale, i alle fall på min dvd. Blant annet den strenge rektoren som kommer hjem til kjæresten sin.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-11, 11:04   #56
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritter

Jeg synes det er hysterisk festlig og herlig romantisk når Jamie (Colin ) skal fri til Aurelia, og hele byen til slutt er med på "ferden"!!

Ellers liker jeg jo alt ved filmen da, det er nesten umulig å velge en favorittscene.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.

Sist redigert av Bomull : 19-12-11 kl 11:11.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-11, 11:10   #57
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritter

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Nei, han Mack-fyren lager jo julesang av Love is all around.

I feel it in my finger, I feel it in my toe
Christmas is all around me
Come on and let it snow

Eller no.

I feel it in my fingers,
I feel it in my toes,
Christmas is all around me,
and so the feeling grows

It's written in the wind,
It's everywhere I go,
So if you really love Christmas,
C'mon and let it snow?

You know I love Christmas
I always will
My mind's made up
The way that I feel
There's no beginning
There'll be no end
Cuz on Christmas,
You can depend

You gave your presents to me
And I gave mine to you
I need Santa beside me
In everything I do

You know I love Christmas
I always will
My mind's made up
The way that I feel
There's no beginning
There'll be no end
Cuz on Christmas,
You can depend

Cuz on Christmas,
You can depend

It's written on the wind
It's everywhere I go
So if you really love me
C'mon and let it snow?
C'mon and let it snow?
So if you really love
C'mon and let it
If you really love me
C'mon and let it
Now if you really love me
C'mon and let it snow?

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-11, 11:13   #58
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.900
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritter

Men hvor mange portogisere er det egentlig i Marseilles? (eller tilhørende landsby).

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-11, 11:13   #59
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.399
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritter

Emma T. Mark som sier "Enough now". Billy Mack. Sikkerhetsvakten til Hugh som har så flott stemme. Claudia Shiffer (Spesielt naked!)

Varianten på tv3 i går var vanvittig dårlig tekstet. Jamie og Aurelua med perfekt gramatikk?

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-11, 11:14   #60
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.249
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritter

Love Actually. Første gang jeg så filmen så jeg den sammen med to venninner som hadde sett den før. Jeg grein 9 ganger før vi var halvveis i filmen, og venninnene mine hold på å le seg ihjel, de mente at den beste underholdningen var å se meg se filmen. Har den på DVD, skal se den på torsdag. Favorittscenen kommer jeg tilbake til.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no