Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Lagring av antikk himmelseng

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Se resultatene: Hvor bør man lagre antikke tremøbler?
Trekkfull garasje med fuktig betonggulv 2 3,92%
Innendørs 47 92,16%
Opptenningsved 2 3,92%
Deltakere: 51. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-03-12, 15:14   #41
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.208
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lagring av antikk himmelseng

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Vi hadde det veldig fint det året. Ferskt kjøtt, økologiske grønnsaker og gress mellom tærne da vi gikk ut av sengen. :mimrer:

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-12, 15:34   #42
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.950
Blogginnlegg: 837
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lagring av antikk himmelseng

Åneii, sånt er så eitrandes surt!

Du kunne lagt til denne i pollen din også: Hva er det naturlig å gjøre dersom man leier et møblert hus?

a) bruker møblene med normal omtanke, evt flytter dem til et trygt sted
b) bruker stikksaga på dem og maler dem grønne

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-12, 21:21   #43
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.450
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lagring av antikk himmelseng

Skjønner at vi var hedige når vi leide ut fullt møblert og med katt - kunne lett risikert at vi isteden hadde skinnfell når vi hjem...

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-12, 21:28   #44
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.510
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lagring av antikk himmelseng

Så kjedelig.

Noen leieboere er rare. Når farfar døde fant vi ut at de som leide underetasjen ikke hadde betalt leie på nesten fem år. Farfar var for snill til å kaste dem ut. De fikk en mnd på seg til å komme seg ut, ble kjempesure og mente fristen var altfor kort.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-12, 10:31   #45
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.074
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lagring av antikk himmelseng

Ånei! Og himmelsengen, da. Håper inderlig den er i god behold. Jeg skulle gjerne filleristet de folkene, kjenner jeg. Bah.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-12, 15:02   #46
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.826
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Lagring av antikk himmelseng

Å nei Håper himmelsengen har klart seg, og at dere får igjen det de skylder dere uten videre problemer. Utrolig kjipt når det skal ende slik.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-12, 15:39   #47
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lagring av antikk himmelseng

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Ånei! Og himmelsengen, da. Håper inderlig den er i god behold.

Ja, for du og jeg skal jo sitte i den og drikke te mens Storesøster passer jenta di!

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-12, 15:54   #48
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lagring av antikk himmelseng

Gi beskjed hvis det er noe i veien med den, da! Min brors beste kompis er en av Norges beste møbelrestauratører. Han bor bare en drøy time fra Oslo og reparerer det utroligste.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-12, 16:29   #49
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.074
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lagring av antikk himmelseng

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Ja, for du og jeg skal jo sitte i den og drikke te mens Storesøster passer jenta di!

Ja, nemlig!

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-12, 18:09   #50
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.
 
Sir Limpalot sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.242
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lagring av antikk himmelseng

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jeg skulle jo selvfølgelig mobilisert alle FP'erne som bor i området til å inspisere regelmessig, og ringe på og minne dem på å måke og sånt. Neste gang gjør jeg det!

Jeg tilbød meg allerede i høst å reise ned og late som om jeg er skummel, gjorde jeg ikke?

Utrolig kjipt, satser på at vi får alt på stell i løpet av en pitteliten dugnad hos dere, og at pengene kommer uten noe mer tull.

En kompis måtte rive både vegger og gulv i deler av huset etter utleie, de hadde riktignok ikke bodd der i det hele tatt, bare dyrket hasj, og det trenger visst masse fuktighet...

__________________
“There is a rumour going around that I have found God. I think this is unlikely because I have enough difficulty finding my keys, and there is empirical evidence that they exist.”

Sist redigert av Sir Limpalot : 04-03-12 kl 18:18.
Sir Limpalot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-12, 19:01   #51
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lagring av antikk himmelseng

Opprinnelig lagt inn av Sir Limpalot, her.

Jeg tilbød meg allerede i høst å reise ned og late som om jeg er skummel, gjorde jeg ikke?

Joda. Jeg skulle sagt ja til det. Jeg skulle gjerne sett deg late som du er skummel, da!

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-12, 19:02   #52
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lagring av antikk himmelseng

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Gi beskjed hvis det er noe i veien med den, da! Min brors beste kompis er en av Norges beste møbelrestauratører. Han bor bare en drøy time fra Oslo og reparerer det utroligste.

Takk, Harriet!

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-12, 21:29   #53
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.
 
Sir Limpalot sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.242
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lagring av antikk himmelseng

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Joda. Jeg skulle sagt ja til det. Jeg skulle gjerne sett deg late som du er skummel, da!

Hva? Har du ikke tro på at jeg kan være skummel?

__________________
“There is a rumour going around that I have found God. I think this is unlikely because I have enough difficulty finding my keys, and there is empirical evidence that they exist.”
Sir Limpalot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-12, 21:35   #54
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lagring av antikk himmelseng

Opprinnelig lagt inn av Sir Limpalot, her.

Hva? Har du ikke tro på at jeg kan være skummel?

Jeg har tro på at du kan se skummel ut, holder det? :myser på gammelt bandbilde:

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-12, 21:51   #55
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.
 
Sir Limpalot sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.242
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lagring av antikk himmelseng

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jeg har tro på at du kan se skummel ut, holder det? :myser på gammelt bandbilde:

HAHAHAHAHAHA, ja, det kan jeg leve med.

__________________
“There is a rumour going around that I have found God. I think this is unlikely because I have enough difficulty finding my keys, and there is empirical evidence that they exist.”
Sir Limpalot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-12, 20:22   #56
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lagring av antikk himmelseng

Himmelsenga har overlevd! En liten del har sprukket, men den kan limes. Verdens snilleste gamle onkel på nærmere åtti og moren min har holdt på i huset og montert himmelseng og flyttet på møbler. Jeg fatter ikke hvordan de har klart det.

Stadig nye ting er oppdaget - ødelagte telefoner, knuste glass på bilder, kaffetrakter osv. Men nå ser det faktisk ut som det kan føles "hjemme" når vi kommer hjem neste fredag likevel.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-12, 20:32   #57
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.173
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lagring av antikk himmelseng

Hurra for mødre og snille onkler! Og leieboerne... Det er utrolig kjipt. Meld inn til rette instans i deres kommune. Det kan ta tid men det kan lønne seg.

Heilo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-03-12, 20:44   #58
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.428
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lagring av antikk himmelseng

Så utrolig bra at det ikke var uopprettelige skader!

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-12, 20:54   #59
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.074
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lagring av antikk himmelseng

Hurra for himmelseng og snill mamma og onkel!

Men de folkene....

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-12, 21:05   #60
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lagring av antikk himmelseng

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Så utrolig bra at det ikke var uopprettelige skader!

Signerer!

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no