Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Siste ord

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-09, 16:51   #41
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Siste ord

Sjelden jeg blir skikkelig grise-engasjert i en tråd, men blir jeg det så blir jeg somregel i tråden til jeg går lei.

Noen ganger raser jeg bare innom en tråd, skriver det jeg tenker, og ferdig med den tråden.

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 17:07   #42
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Siste ord

Nei, det er ikke viktig. Iallefall ikke på forum. Jeg opplever meg selv som en person som lett blir engasjert, men som fort mister interessen i diskusjoner og detter av lasset etterhvert. Jeg kan godt gi meg, selv om "motstanderen" har satt inn et skikkelig siste støt, og jeg fortsatt har argumenter på lager. Jeg er rett og slett litt giddalaus. Det er ikke sikkert andre oppfatter meg på samme viset altså. Det er flere her som jeg synes er flinke til å "stå i" diskusjoner, f.eks Alfa, Skremmern, glitter og him. Det betyr ikke at jeg oppfatter dem som typer som skal ha siste ordet altså.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 17:15   #43
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.223
Blogginnlegg: 674
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Siste ord

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg synes også det er kjedelig å ha siste ordet, men jeg kan kverulere lenge hvis jeg er i det humøret og da skjønner jeg at folk går lei.

Det hørtes jammen, hm, helt ukjent ut.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 17:17   #44
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Siste ord

En av de tingene jeg skikkelig digger på FP er å se at det er diskusjoner som fortsetter lenge etter at jeg har gitt meg. Det er ikke ofte andre steder. :kranglefant:

Dessuten at det er noen som gidder å svare meg hele tiden.

  Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 17:20   #45
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Siste ord

Jeg glemte å nevne Skilpadda over her. Det var positivt ment fra min side altså. Jeg er imponert over folk som klarer å diskutere på en sivilisert måte over tid.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no