|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
25-04-20, 15:56 | #41 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Donald TrumpJeg synes denne karakteristikken var spot on:
25-04-20, 17:05 | #42 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
|
Sv: Donald TrumpDen var ubetalelig, Albertine! Hvem har skrevet det? |
25-04-20, 17:37 | #44 |
Glamorøs
|
Sv: Donald TrumpNåja, britene har ikke akkurat en høflig, sjarmerende statsminister selv, heller.
25-04-20, 20:32 | #45 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
|
Sv: Donald Trump
Om det er skrevet av en anerkjent skribent eller ikke er lite viktig synes jeg, det er jo like bra skrevet om så forfatteren er en som lever av å skrive reklamer. Det er jo ikke sånn at bare anerkjente journalister og forfattere er de som er verd å høre på og dele - da hadde fint få kommet seg frem og opp her i verden. Jeg heier på alle som roper høyt og kritisk mot Trump. Er det att på alt godt skrevet, desto bedre.
25-04-20, 21:14 | #46 |
Glamorøs
|
Sv: Donald TrumpNeida, men jeg syns det er viktig med avsender og hva man sprer det videre som. Det handler om kildekritikk. Selv om det ikke er spesielt viktig i akkurat dette tilfellet er det noe å ha i bakhodet. I dette tilfellet er det altså helt umulig å spore opphavsperson, om vedkommende er reklamemenneske, forfatter, mann, dame, brite, whatever. For selvfølgelig er «britisk, mannlig forfatter» noe folk anser som troverdig.
25-04-20, 22:09 | #47 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
|
Det er en stund siden jeg leste den teksten første gang. Jeg innrømmer gladelig at jeg ikke en gang sjekka påstått avsender, jeg bare nikka amen til hele greia. Uansett, jeg er enig i at sporing også er viktig og et poeng. Hvor kommer denne teksten egentlig fra? Viktig eller ikke? |
27-04-20, 01:34 | #49 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
|
Sv: Donald TrumpDen fikk jeg i fb feeden min idag og, og måtte selvsagt dele.
27-04-20, 09:03 | #52 |
~~~~~~~
|
Han skal visst slutte med sine daglige pressekonferanser. https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i...ressebrifingen
27-04-20, 10:33 | #54 |
TittelTøs
|
Men det er jo selvfølgelig ikke hans feil. Det er jo pressen! Og Fake News!
27-04-20, 10:51 | #55 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
|
Og at ingen forstår sarkasme lenger, som nå er hans unnskyldning for både injesering av vaskemiddel og tweet om å ikke gi noble(sic)-priser til journalister. |
27-04-20, 10:51 | #56 |
Travelt opptatt
|
Tja, han har jo en viss sjarm, humor og intelligens. Bojo er veldig bevisst på hvordan han bruker sin rolle som klovn, og har fått skummelt mye handlingsrom ved å forvirre folk.
27-04-20, 11:37 | #57 |
Shake it out!
|
Men de slettet han da noen fortalte ham at journalister verken får noble- eller nobelpriser. Og nå har han retweetet en av sine egne tweets med «so true!». Jauda. Narsissist much den mannen der.
27-04-20, 12:06 | #58 |
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Donald TrumpJeg kan virkelig ikke for mitt bare liv forstå at det sitter en haug med folk over der og tenker at dette er så BRA! En stappteit narsissist - og folk SER det ikke?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
27-04-20, 12:44 | #60 |
Fola Blakken
|
Trump hadde jo ikke kjent igjen en sarkasme om den hadde bitt ham i nesen. Jeg sliter sånn med å forstå hvordan folk fremdeles kan syns at han er skikket til å lede noe som helst. Det er jo så åpenbart at han er Dust med stor D,
|