Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #18

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-08-24, 23:43   #41
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 11.355
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18

En kollega som har det tøfft på jobb for tiden fikk litt mer hjelp i dag til den psykiske delen. I tillegg fikk vi snakket sammen om veien videre, det ble hen lettet av. Noen velvalgte ord og forsiktige råd hjelper tydeligvis.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-24, 19:05   #42
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.498
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18

Fant kafe med frappe idag, siste dagen. Imorgen reiser vi hjem, skal bli godt det og.

__________________
2006-2010-2013
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-24, 22:48   #43
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 11.355
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18

Barnebarna (og datter og kjæresten) kom hjem i dag. Jeg har savnet dem litt mens de har vært på hytta mi. Svigersønn som aldri har vært så langt nord, var strålende fornøyd med både hytta, været og turen. Hurra.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-24, 22:51   #44
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 29.329
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18

At vi fikk solgt billettene til konserten nå på fredag, som vi likevel ikke kunne dra på.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-24, 07:21   #45
Shun
Er fornøyd
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.393
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18

Jeg ble veldig glad da billettkontrolløren på T-banen i går så at 30-dagersbilletten min hadde gått ut kun to timer før, og at jeg hadde en historikk med å ha 30-dagersbilletter.

Jeg slapp bot, og fikk bare en oppfordring om å kjøpe ny billett.

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-24, 10:49   #46
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.092
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18

Jeg tok en sjanse og bestilte usynlig glidelås-fot på nett enda maskinen min ikke sto på lista (bare den overordna serien). Og den funker! Nå blir det en Dressing med usynlig glidelås, OG med lommer henta fra et anna mønster fra Fæbrik!

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-24, 11:48   #47
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.878
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18

Litt nedtur å begynne på jobb etter ferie i går, men starta dagen tidlig på hjemmekontor, så kunne dermed avslutte tidlig og dra på stranda. Det ble en koselig badetur med alle tre ungene, de svømte, hoppa fra berget og koste seg, etter det kom mormor og morfar på besøk for å se på feriebilder.

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-24, 13:50   #48
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 8.084
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18

Halvveis til helg.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-24, 16:53   #49
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.380
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18

Glad for å være på jobb igjen med fine kolleger, og ekstra stas å ha fått en ny, superhyggelig kollega som jeg kjenner fra før og har ventet på.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-24, 18:08   #50
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.498
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18

Hjemme igjen etter en uke på Rhodos. Sliten av lite søvn en hel uke.

__________________
2006-2010-2013
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-24, 21:01   #51
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 25.081
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18

Jeg var på en helt fantastik gratis konsert i Tønsberg Domkirke i dag. Marius Roth Christensen sang til orgelmusikk. Det var helt magisk. Og en helt fantastisk avslutning på sommerferien min.

(Nå gleder jeg meg ekstra til operasesongen starter igjen. Eldstesønnen vil også være med mer i operaen i år.)

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-24, 22:12   #52
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 29.329
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18

De kule Dr Martens sandalene (Josef) jeg fant på halv pris i dag.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 09-08-24 kl 08:55.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-24, 23:13   #53
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.498
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18

Når du finner favoritt restauranten på Foodora.

__________________
2006-2010-2013
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-24, 23:22   #54
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 11.355
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18

Helten og jeg er begge superfornøyde med dagens WorldCon. Vi har både vært sammen og hver for oss på diverse eventer og lignende. Folk er så utrolig lette å prate med, alle er vennlige og himmel og hav så mye det er å se nærmere på. Dette er en ferietur Helten og jeg ikke angrer på. For å si det forsiktig.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-24, 08:32   #55
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.408
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Helten og jeg er begge superfornøyde med dagens WorldCon. Vi har både vært sammen og hver for oss på diverse eventer og lignende. Folk er så utrolig lette å prate med, alle er vennlige og himmel og hav så mye det er å se nærmere på. Dette er en ferietur Helten og jeg ikke angrer på. For å si det forsiktig.

Kan du fortelle litt om hva WorldCon er? Jeg kjenner til ComiCon, men det er fra Big Bang Theory.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-24, 08:59   #56
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 11.355
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Kan du fortelle litt om hva WorldCon er? Jeg kjenner til ComiCon, men det er fra Big Bang Theory.

Jeg er førstereiskadett sammen med Helten og full av nye inntrykk jeg prøver å prosessere. Hovedtemaet er SF og Fantasy i alle former, inkl utkledning, bøker, comics, spill o.l. I tillegg er det en haug av små og store møter, foredrag, diskusjoner og hva har du. Bl.a. om dagens fiendtlige politiske klima internasjonalt. Det er andre på FP som vet mer enn meg. Jeg er i hvert fall fornøyd med bruken av denne ferieuka. Mer å lese om her.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-24, 11:49   #57
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.380
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18

Så fint at du har det gøy, Strå! Jeg har flere venner som er der (og kjenner et par som er i paneldiskusjoner), det høres ut som om de har det fint også.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-24, 14:47   #58
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.511
Blogginnlegg: 266
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18

Jeg skal jobbe i natt i stedet for i kveld og på dagen i morgen. Da blir det mye lesing og strikking.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-24, 16:49   #59
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 9.065
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18

Håndball, storspill av Norge og Ol-gull!

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-24, 18:10   #60
Timar
Klar
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18

Ferie med minstemann som har det helt topp sammen med en haug andre barn. 💕

Jeg lurer jo innimellom på de sosiale ferdighetene i hverdagen, når jeg krangler for å få ham til å forlate en eller annen skjerm han sitter klistret til, men jeg tror jammen han kommer til å klare seg helt fint.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no