Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Skolen har satt reklame på dressen til guttungen

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-03-12, 16:02   #41
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolen har satt reklame på dressen til guttungen

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg hadde ikke blitt sur på foreldre hvis de tok opp noe som dette. Jeg hadde sagt beklager, og tenkt mitt når vedkommende hadde gått.

Jeg er en av de som svarte tidlig at jeg ville tatt det opp med følgelæreren på denne turen, men jeg leser nå at hullet kom på et ubetydelig sted, og da er jo det greit, men jeg synes likevel at dette er ubetenksomt gjort av de det gjelder. Jeg har også nok sosiale antenner til å skjønne når jeg blir jattet med, som når læreren kommer med et "sorry you feel that way". Hadde jeg først sagt ifra ville det vært som et obs, ikke en anklage. Det hadde ikke vært min intensjon å gjøre dette om til et problem, og jeg hadde lagt minimalt med innsats og energi inn i det, men som et obs synes jeg det er helt greit, derfor hadde jeg også sendt "obs-et" til fiskebedriften, at pins gjennom yttertøy ikke er spesielt lurt. That's it.

Det fascinerer meg stort at andre foreldre hadde blitt sure på meg av den grunn, eller at læreren TenkerSitt, men etter å ha tilbragt nok år på FP med lærere skjønner jeg at lærere TenkerSitt uansett hva du tar opp.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-12, 16:12   #42
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.916
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolen har satt reklame på dressen til guttungen

Det er veldig mye rart man må forholde seg til av ymse saker når man er lærer. Et lite hull i en dress putter jeg i boksen "ikke så stor betydning for elevens læring eller sosiale trivsel"

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-12, 16:18   #43
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolen har satt reklame på dressen til guttungen

Hvis det faktisk blir hull i dressen er det ganske betydelig for barnet, men jeg forsto at det ikke var tilfelle her, og da er jo alt såre vel!

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-12, 16:20   #44
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.916
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolen har satt reklame på dressen til guttungen

Nå jobber jeg forøvrig på ungdomsskolen, så vi får ikke akkurat denne typen henvendelser.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-12, 17:06   #45
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolen har satt reklame på dressen til guttungen

Opprinnelig lagt inn av Ramses, her.

Det fascinerer meg stort at andre foreldre hadde blitt sure på meg av den grunn, eller at læreren TenkerSitt, men etter å ha tilbragt nok år på FP med lærere skjønner jeg at lærere TenkerSitt uansett hva du tar opp.

:Tenker Sitt:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-12, 17:07   #46
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.797
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skolen har satt reklame på dressen til guttungen

Opprinnelig lagt inn av Ramses, her.

Jeg er en av de som svarte tidlig at jeg ville tatt det opp med følgelæreren på denne turen, men jeg leser nå at hullet kom på et ubetydelig sted, og da er jo det greit, men jeg synes likevel at dette er ubetenksomt gjort av de det gjelder. Jeg har også nok sosiale antenner til å skjønne når jeg blir jattet med, som når læreren kommer med et "sorry you feel that way". Hadde jeg først sagt ifra ville det vært som et obs, ikke en anklage. Det hadde ikke vært min intensjon å gjøre dette om til et problem, og jeg hadde lagt minimalt med innsats og energi inn i det, men som et obs synes jeg det er helt greit, derfor hadde jeg også sendt "obs-et" til fiskebedriften, at pins gjennom yttertøy ikke er spesielt lurt. That's it.

Det fascinerer meg stort at andre foreldre hadde blitt sure på meg av den grunn, eller at læreren TenkerSitt, men etter å ha tilbragt nok år på FP med lærere skjønner jeg at lærere TenkerSitt uansett hva du tar opp.

Neida, jeg tenker ikke mitt hvis du tar opp faglige spørsmål, trivselsspørsmål, mobbing, erting, plaging, uklarheter på ukeplanen e.l.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-12, 17:11   #47
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.916
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolen har satt reklame på dressen til guttungen

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Neida, jeg tenker ikke mitt hvis du tar opp faglige spørsmål, trivselsspørsmål, mobbing, erting, plaging, uklarheter på ukeplanen e.l.

Ikke jeg heller.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-12, 17:22   #48
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolen har satt reklame på dressen til guttungen

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

:Tenker Sitt:



Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Neida, jeg tenker ikke mitt hvis du tar opp faglige spørsmål, trivselsspørsmål, mobbing, erting, plaging, uklarheter på ukeplanen e.l.

Jeg er veldig enig i at det blir rart å ta opp et hull i en dress med primærlæreren hvis han eller hun ikke var med på turen, men å nevne dette som et obs, hvis vi tar utgangspunkt i at det faktisk ble hull i dressen (som jeg trodde da jeg svarte) til følgelæreren, bør være ok, synes jeg.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-12, 18:19   #49
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.654
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skolen har satt reklame på dressen til guttungen

Dersom elevene har fått reklame, så er det jo ikke noe skolen har stått for, men fabrikken, så jeg tenker at det kanskje heller kunne vært mer fruktbart å ta det opp med fabrikken som hadde gjort det, for å si at det ikke var så lurt å feste det i yttertøy.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-12, 19:03   #50
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.442
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skolen har satt reklame på dressen til guttungen

Jeg tror kanskje jeg hadde kommentert til læreren at neste gang de skal dit så kan de tenke på at det ikke er så lurt å ta hull gjennom yttertøy, men ikke laget noe styr om at det var gjort nå.

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-12, 19:07   #51
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.522
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skolen har satt reklame på dressen til guttungen

Jeg forslår at vi innfører skoleuniformer, kjøpt og betalt av skolen. Da slipper vi slike bekymringer.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-12, 20:10   #52
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.739
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skolen har satt reklame på dressen til guttungen

Opprinnelig lagt inn av Bayone, her.

Jeg tror kanskje jeg hadde kommentert til læreren at neste gang de skal dit så kan de tenke på at det ikke er så lurt å ta hull gjennom yttertøy, men ikke laget noe styr om at det var gjort nå.

Noe slikt jeg ville ha gjort ja.

Jeje, nå har jeg klippet av lappen. Og det ble et synlig lite hull der, men jeg tenker det ordner seg.

And it's all thanks to you guys!

Fjols er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-12, 23:13   #53
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolen har satt reklame på dressen til guttungen

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Nei, hullet blir faktisk en god del større enn en nål. Og selger man skallklær så skal ALLTID slikt i vaskelapper eller andre steder på jakken som ikke har teknisk materiale.

Er litt enig i at det var unødvendig, men er fortsatt milevis fra å gidde ta det opp kjenner jeg.

Dersom det er brukt en sånn "tagpistol" er den laget for å skyve fibrene tilside, slik at det ikke skal rykes tråder, og hullene tetter seg stort sett sammen igjen.

Jeg kjenner at jeg i grunnen ikke hadde tenkt over "reklamen" som satt på yttertøyet engang, og langt mindre hadde jeg vurdert å nevne det for noen lærer.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-12, 10:03   #54
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.739
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skolen har satt reklame på dressen til guttungen

Oppdatering:


Vet ikke om det var skjebnens ironi eller "whatchmacallit", men bare to dager etter jeg tok bort "lappen" så har storebror klart å få et hull i dressen. Helt på egen hånd.
Under armen, revnet under lek i skolegården. Satte seg vel fast i ett eller annet.

Så nå må mannen frem med sysakene. Haha.
Eller kanskje det burde lappes, hva sier dere?

Fjols er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-12, 11:24   #55
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolen har satt reklame på dressen til guttungen

Jeg lurer på om det er vanlig å være så vitenskapelig opptatt av yttertøy som jeg har inntrykk av at "alle" på FP er? Ikke for å fornærme HI altså, for det er jo mange som reagerer med deg på dette, men det er "laget hull i dressen fordi det har sittet en pin der"? Jeg innser at mitt forhold til yttertøy er firehundre hakk under normalen.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-12, 11:32   #56
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.739
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skolen har satt reklame på dressen til guttungen

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg lurer på om det er vanlig å være så vitenskapelig opptatt av yttertøy som jeg har inntrykk av at "alle" på FP er? Ikke for å fornærme HI altså, for det er jo mange som reagerer med deg på dette, men det er "laget hull i dressen fordi det har sittet en pin der"? Jeg innser at mitt forhold til yttertøy er firehundre hakk under normalen.

Jeg kan bare svare for min egen del.
Ja,jeg er opptatt yttertøyet til barna. Det er viktig for oss at ungene ikke blir kalde,våte og yttertøyet ikke er tungt eller ubehagelig for dem.

Hadde det vært f.eks. en genser det var satt et hull i, så hadde det ikke vært så viktig,men når det faktisk er slik at de har yttertøy som vi har kostet en del på, så er det kjipt hvis skolen/bhg. bidrar til å ødelegge dette.
Men nå var jo ikke denne "pinsen" med på å ødelegge særlig da.

Spesielt for storebror er det viktig for storebror og ha ett bra ytterlag, da han gjør seg våt og kald ved den minste snøflekk/sølepytt.

Og det er selvfølgelig ganske kjipt at det er har kommet hull på en ganske ny dress,men vi fikser det. Håper jeg.

Fjols er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-12, 11:48   #57
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolen har satt reklame på dressen til guttungen

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg lurer på om det er vanlig å være så vitenskapelig opptatt av yttertøy som jeg har inntrykk av at "alle" på FP er? Ikke for å fornærme HI altså, for det er jo mange som reagerer med deg på dette, men det er "laget hull i dressen fordi det har sittet en pin der"? Jeg innser at mitt forhold til yttertøy er firehundre hakk under normalen.

Samme her. Men nå går ungene her i yttertøy som er arvet og lappet, og de få gangene vi kjøper noe nytt skal det brukes og da er sånne småting lite viktige for oss. Og - for the record - de holder seg varme og stort sett tørre selv om vi er mye ute i alt slags vær.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-12, 12:04   #58
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skolen har satt reklame på dressen til guttungen

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg lurer på om det er vanlig å være så vitenskapelig opptatt av yttertøy som jeg har inntrykk av at "alle" på FP er? Ikke for å fornærme HI altså, for det er jo mange som reagerer med deg på dette, men det er "laget hull i dressen fordi det har sittet en pin der"? Jeg innser at mitt forhold til yttertøy er firehundre hakk under normalen.

Ja, jeg anser jo dette for å være veldig pirkete i min verden. Så framt yttertøyet ikke har stort hull som ikke kan syes eller lappes eller store stygge flekker etc anser jeg tøyet som fullt brukbart. Og man er jo selvfølgelig opptatt av tørt og varmt tøy selv om man ikke fullstendig fordyper seg i merker, tester, vannsøyler og hva har du.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-12, 12:18   #59
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.461
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolen har satt reklame på dressen til guttungen

Jeg er opptatt av at tøyet holder det de lover, både med tanke på vanntetthet og varme. Derfor velger jeg ofte merker som er kjente, og som andre har anbefalt. Sett bort i fra det så syns jeg ikke skalltøy er så magisk som alle vil ha det til, min erfaring er at det mister vanntettheten fortere enn vanlig gummitøy ved slitasje og vask. Jeg tror den slitasjen teknisk tøy får på knær og rumpe gjør mer med plaggets prestasjoner enn evt. småhull etter knappenåler.

Rifter blir fikset med gaffa, og det holder finfint.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-12, 12:29   #60
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.513
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skolen har satt reklame på dressen til guttungen

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg lurer på om det er vanlig å være så vitenskapelig opptatt av yttertøy som jeg har inntrykk av at "alle" på FP er? Ikke for å fornærme HI altså, for det er jo mange som reagerer med deg på dette, men det er "laget hull i dressen fordi det har sittet en pin der"? Jeg innser at mitt forhold til yttertøy er firehundre hakk under normalen.

Jeg innser det samme som deg. Det finnes ikke et plagg i hele verden som kan holde mini tørr uansett, så hva jeg kjøper spiller fint liten rolle.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no