Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikker

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-11, 23:25   #1
United
På (opp?)tur

United sin avatar

Medlem siden: May 2009
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikker

På tide å stemme gitaren?

Gammel 02-02-11, 00:51   #2
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av United, her.

Tror vi kan børste av støvet av den råååsa sangen. Har den vært i bruk her på FP i det hele tatt, eller var det bare sånne NM-greier?

Jeg leser til øyet blir stort og vått men skjønner i grunn ikke så mye av beregning av prikkepoeng og røde og grønne og pluss og minus og hvem som liker hvem og ikke. Jeg overlever nok allikevel. Så vidt.

Gammel 02-02-11, 08:04   #3
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av United, her.

Som du forstår blir gitaren stemt flere ganger daglig.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 23:57   #4
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg pleide å være mye høyere på den rankingen. Er jeg ikke poppis lenger?

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 23:59   #5
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kasia? Hvem er det? Ny bruker?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 00:05   #6
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Anonym? Det er jo enda verre enn å ikke være poppis.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 00:59   #7
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hver gang noen skryter over høyt rykte eller andre gnåler om slunken ryktekasse så kommer HP luskende med slettefingeren. Jeg har gått ned på et historisk lavt nivå på avgitte prikkepoeng ser jeg. (Hvis historisk kan bety "så lenge jeg kan huske". Det er ikke så kjempelenge tror jeg. :senil: )

Gammel 02-02-11, 01:02   #8
007
© All rights reserved

007 sin avatar

007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og der har han jaggu meg vært inne og endret poengene, nå gir jeg kun 8.

Men på den annen side, jeg gir fremdeles -4.

Gammel 02-02-11, 08:09   #9
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Og der har han jaggu meg vært inne og endret poengene, nå gir jeg kun 8.

Men på den annen side, jeg gir fremdeles -4.

Men jeg gir enda 5. Og er det virkelig bare -2?

Oh, well, mine røde er eksotiske. Jeg gir dem kun til folk jeg liker når de sier dumme ting. Og det gjør de sjelden. Så da er det kanskje greit at de ikke er så potente, de røde, søte små.

Ja, og så til sånne fullstendige idioter som ramler inn for å poste 20 teite innlegg og forsvinne igjen.

Gammel 02-02-11, 08:50   #10
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gir mine røde til de som fortjener det. Det er dog ikke alltid mottaker er enig i at det er fortjent.

Gammel 02-02-11, 10:04   #11
Albertine
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fryd, her.

Jeg gir mine røde til de som fortjener det. Det er dog ikke alltid mottaker er enig i at det er fortjent.

Ikke?

Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 19:23   #12
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

359. Nå kommer jeg å tar dere Rine og Agenten.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 09:48   #13
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Jeg har dalt i halsbrekkende fart på popularitetslista siden dette var oppe sist (i fjor?). rine, nå du slutte å rødprikke meg hver gang jeg skriver om lærerne!

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 09:51   #14
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg står helt stille ser jeg. Med andre ord er nok gapet opp til Albertine ganske stort. Og heldigvis fallhøyden tilstrekkelig til at jeg klorer meg fast.

Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 09:53   #15
Albertine
Passiv

Standard

Er jeg foran deg på lista?

Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 09:54   #16
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Er jeg foran deg på lista?

Seff. Du er jo Oprah - jeg synes det er helt greit å ligge bak deg altså. Det er fine folk både over og under.

Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 09:53   #17
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Når jeg ser på hvem jeg har over meg på lista, så skjønner jeg at det å klatre oppover er en umulighet. Nedover er en annen sak...

Gammel 03-02-11, 09:54   #18
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Når jeg ser på hvem jeg har over meg på lista, så skjønner jeg at det å klatre oppover er en umulighet. Nedover er en annen sak...

Døh - du kanke ha snufsesmiley når du er 004 altså.

Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 09:54   #19
Albertine
Passiv

Standard

Åh, Oprah... Jeg tror jeg må ta en tur til Chicago.

Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 10:02   #20
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

358!

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
esmepusen, klassiker, n = 1, ryktepoeng, ryktet forteller

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:16.