|
|
|
|
#1 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Mar 2008
![]() |
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Jeg og storebror holder på med den første Harry Potter-boka. Pappa og storebror holder på med Hobbiten (leser litt hver) Må innrømme at det har gått sakte i sommer. Lange kvelder med fotball i hagen og lesing av Donald-pocket har blitt prioritert. |
|
|
|
|
#2 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Vi leser Den store Knertenboken. |
|
|
|
|
#3 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?"Frosken og vennene" falt virkelig i smak, og jeg syns det er veldig mye mer behagelig å lese på nynorsk. Da slipper jeg å "oversette". Jeg prøvde meg på et par sider i Danny og Fasanjakten, men den gikk langt over hodet hennes.
|
|
#5 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Minstemor elsker Ludde-bøkene, Fiat-og farmor og bøkene om Molly. De går på repeat for tida. Sammen med Den lille mulvarpen som ville vite hvem som hadde bæsjet på hodet hans.
|
|
|
#7 |
|
kamerat
|
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Maj Samzelius: Helter og monstre på himmelhvelvingen.
|
|
#9 |
|
kamerat
|
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Ja, og ang. Samzelius: Jeg leste tre av de bøkene for mine, og både femåringen og sjuåringen var helt oppslukt.
|
|
#10 |
|
Off the map.
|
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Glitter - dette er også en Maj Samzelius - denne heter Stjernene forteller.
|
|
#11 |
|
kamerat
|
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Vi er endelig ferdig med Harry Potter og føniksordenen, i praksis verdens lengste bok.
|
|
#12 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?I sommer leste jeg "Hedvig"-bøkene for jentene; mest for puddingen (6), men også storesøster på snart 10 syntes de var kjempemorsomme. Jeg også; jeg fniste godt innimellom. De er godt skrevet synes jeg.
|
|
|
#14 |
|
geskjeftig
|
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Her går det ikke akkurat i lange bøker, men for tiden er toåringen veldig glad i Travelby-bøkene av Richard Scarry, Den lille muldvarpen som lurte på hvem som hadde bæsjet på hodet hans (med lydeffekter
|
|
#15 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2008
![]() |
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Nå er vi i gang med Mio min mio av Astrid Lindgren. Boka ble valgt av 6-åringen selv:-) |
|
|
|
|
#16 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Vi leser Ole Aleksander Fili-bom-bom-bom for eldste, og det er en overraskende stor suksess. De er sikkert litt for barnslige for ham, men han ler så han griner av dem.
|
|
#19 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?
Vi har lest mye av begge, hun elsker det! Kanskje noe annet i samme sjanger?
|
|
|
#20 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Vi leser bøkene om Garman om dagene. Bøkene er skrevet av Stian Hole |
|
|
![]() |
|
|