Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige SHOPPING-tråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-06, 15:07   #561
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Fikk en iMac i julegave fra mine foreldre.
Skal se på dem på lørdag.

Må innrømme at jeg er litt Odd Molly'd ut (selv om jeg fortsatt venter på 223A). Er litt skuffet over holdbarheten til de OM-plagg som jeg har: genseren nupper allerede nå etter en 3x bruk, og knappene spratt rett fra blusen første gang jeg brukte den (uten at den strammede noe særligt).

Yndlings-"hjemme"plaggene for tiden: mine H&M hettegensere !

Er spent på kvaliteten ja, den bør være bra til den prisen.
Tror jeg hadde tatt bryet og reklamert hvis jeg hadde vært deg. Synd du fikk så dårlig erfaring med Odd Molly klærne dine.

Gammel 16-11-06, 15:09   #562
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Så flott!!! Gratulerer

Takk!

Bare håper kvaliteten er bra.

Gammel 16-11-06, 15:52   #563
pippo
Sangfugl

pippo sin avatar

pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg har kjøpt nye vinter-gardiner til stua!
Ensfargede dyp røde. Det ble rålekkert, siden jeg er glad i rødt og har endel rød detaljer i stua. (+ mørkbrune skinnmøbler og bruntone i tapeten)

:fornøyd og ganske så blakk:

Hvor kjøpte du? Jeg er på utkikk etter dyprøde gardiner til stua jeg også, men har ikke funnet noen ferdigsydde (og det må jeg ha)..

pippo er ikke aktiv  
Gammel 16-11-06, 18:18   #564
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Jeg har mange O.M. plagg og bruker de ofte, særlig den tynne kortermede blusen og den brune dressen min.
Syntes kvaliteten har vært veldig bra
Den ene jakken som jeg har brukt endel, nupper ikke
Så kjedelig Muad'Dib
Ikke har noen knapper sprettet ut heller i blusene mine

Ak ja, jeg har kanskje vært uheldig med modellene - og ellers er OM-snittet kanskje ikke best egnet til min kropsfason (har i tillegg måttet sy den nuppende cardigan sammen foran, for at den ikke skulle sprike sådan når jeg drejede overkroppen (stor avstand mellom trykknappene), samt sy den inn i sidene, fordi den var alt for stor der).

Forøvrigt, så er min veninne storfornøyd med den Chanel-bukse som jeg kjøpte av deg men som ikke passede ! Den sad som et skud på henne, og det gjorde også alle mine andre "for små"/ikke egnet bomkjøp. Bl.a. hadde jeg engang kjøpt en stretch singlet med veldig kul ørnehode på forsiden. Ørnehodet kom bare til å se litt rar og absolutt ikke kul ut på mine D-skålspupper...

Hvis knappene igjen spretter av OM-blusen, gir jeg den til veninnen.

Gammel 16-11-06, 19:15   #565
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg og vil ha iMac til jul...
OK foreldre du har da!

Det ble bittelitt shopping idag også. I styrtregnet i Oslo ble jeg så våt og klam og sur at da jeg så at den lokale sjappa hadde fått inn nok en ladning med Ilse Jacobsen'er så grabbet jeg med meg et par. Jeg får dem jo over leggene mine, så bare det i seg selv er jo god nok grunn til å hamstre sånt!

Mine er Brann-røde, da - kule!

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 16-11-06, 21:22   #566
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

OK foreldre du har da!

Det ble bittelitt shopping idag også. I styrtregnet i Oslo ble jeg så våt og klam og sur at da jeg så at den lokale sjappa hadde fått inn nok en ladning med Ilse Jacobsen'er så grabbet jeg med meg et par. Jeg får dem jo over leggene mine, så bare det i seg selv er jo god nok grunn til å hamstre sånt!

Oj så stilige ! Har du allerede et matchende barnevogntrekk til dem ?

Min far er skikkelig Apple-frelst - har vært til Apple-kongress i Paris flere gange og alt - og var veldig lei av mine evige datatrøbbel, samt at det aldrig var lykkedes oss å komme på Skype, for ikke å snakke om å holde videokonferanser. Med min bror og hans familie i Australia, min søster i Nederland, og meg og familie heroppe i Norge er både Skype og videokonferance en must. Nå hadde vi bestemt oss for å kjøpe ny datamaskin, og jeg tror farmann har villet unngå at vi skulle falde for fristelsen av en rimelig HP-maskin kjøpt med jobbrabatt. Så med én gang at jeg luftede tanken, kom tilbudet.

Blir spendende å se, hvordan maskinen virker for oss.

Sist redigert av Muad'Dib : 16-11-06 kl 21:30.
Muad'Dib er ikke aktiv  
Gammel 16-11-06, 21:31   #567
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Jeg og.

Vanilja er ikke aktiv  
Gammel 16-11-06, 21:32   #568
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Oj så stilige ! Har du allerede et matchende barnevogntrekk til dem ?

Selvsagt har jeg det. Både Frog'en og Xplory'en har rødt tilbehør. Akkurat som mor!

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 16-11-06, 21:33   #569
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jeg har shoppet to middagstallerkener og to grøtboller til juleserviset fra Porsgrunn Porselen i dag jeg!
Har foreløpig bare spart på kaffeserviset, mennå er jeg i gang med resten

Gammel 16-11-06, 21:50   #570
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Har shoppet denne i bursdagsgave til min kjære idag jeg!

Krem er ikke aktiv  
Gammel 16-11-06, 23:27   #571
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Dritkule støvler, Missa!

Jeg har shoppet gave til søsteren min idag, en slags bryllupsgave. Ikke den ordentlige, for den ville de ikke ha før bryllupsfesten til sommeren, men de giftet seg nylig på ambassaden i Lisboa, så jeg vil gi dem en liten oppmerksomhet nå likevel. Bestilte dette pleddet fra www.aura4laura.dk:

Gammel 16-11-06, 23:30   #572
tutta
Passiv

Standard

OK foreldre du har da!

Lekre

Hadde de fått inn IJ i hvite også??? Evt lyse rosa??

Gammel 16-11-06, 23:36   #573
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

OK foreldre du har da!

Helt like mine, men mine er juuulerøde da Kunne godt tenkt meg de i brunt også :kremt: Eneste unnskyldningen jeg kan tenke på er at 13-åringen min låner skoene mine hele tiden.

morgana er ikke aktiv  
Gammel 16-11-06, 23:38   #574
morgana
På vent....

morgana sin avatar

morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bollemor75, her.

Har shoppet denne i bursdagsgave til min kjære idag jeg!

Flott gave Den blir han sikkert knallfornøyd med.

morgana er ikke aktiv  
Gammel 16-11-06, 23:40   #575
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Jeg har shoppet to middagstallerkener og to grøtboller til juleserviset fra Porsgrunn Porselen i dag jeg!
Har foreløpig bare spart på kaffeserviset, mennå er jeg i gang med resten

Så de hadde det med 40 % rabatt på Pytt i Panne nå, så da er det bare å "hamstre". Akkurat som man ikke skal ha noe mere til jul heller

morgana er ikke aktiv  
Gammel 16-11-06, 23:43   #576
tutta
Passiv

Standard

Denne har jeg lyst på

Noen som vet om de har den i en butikk i Oslo???

Gammel 17-11-06, 06:46   #577
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Så de hadde det med 40 % rabatt på Pytt i Panne nå, så da er det bare å "hamstre". Akkurat som man ikke skal ha noe mere til jul heller

Var der jeg kjøpte og fordi det var så mye rabatt!

Gammel 17-11-06, 06:47   #578
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

http://madsogmille.dk/view-big.asp?i...mille-2409.jpg

Denne har jeg lyst på

Noen som vet om de har den i en butikk i Oslo???

Hvis ikke jeg husker feil mener jeg at jeg så den hos Chicas og Venner i Jacob Aallsgt.

Gammel 17-11-06, 08:34   #579
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil ha foreldre som gir meg iMac (jeg får marspiangris og Tommy & Tigern-julehefte), jeg vil være gift med Bollemor (ønsker meg en sånn jakke veldig) og sukker oppgitt over at jeg ikke har den fjerneste idè om hva jeg skal gi min kjære.

pippo: Jeg kjøpte gardinene på Hansen & Dysvik. Jeg er usikker på om det er en kjede som finnes andre steder enn i Grenland?
De kostet kr 198,- pr høyde for lengde 210.
(grei pris for meg som må ha seks høyder...)

Gammel 17-11-06, 08:54   #580
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Jeg kjøpte julegave til min kjære her om dagen

Timberland korte støvletter, HH dunjakke og masse hvite tennissokker (som han bare må ha på jobben , han er baker)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:14.