|
|
|
|
#1 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #2Egentlig for dagene fredag til i går: Herlig selskap med gamle kollegaer som er blitt venner. Vi var på tur nord i landet og har kost oss til tross for passe sådan vær. God mat og flott natur og hyggelig samvær. Ikke en gang tenkte jeg på at nå skal jeg inn hit og fortelle hvor fint vi har det. |
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #2
|
|
#3 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #2Jeg holder på med å skrive kort med personlig hilsen til hver av de ansatte i barnehagen siden lillebror er skolegutt til høsten, og jeg ville bl.a. ha med noen stikkord om hver fra lillebror. Selv om jeg allerede bare har godt å si om dem ble jeg skikkelig glad av å sitte sammen med lillebror og høre alle de positive tingene han hadde å si om hver enkelt. Jeg håper de blir glade for å lese det de også.
|
|
#4 |
|
Lesende
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #2Fredelig dag i heimen og Helten som ordner hel skjerm på mobilen min. |
|
|
|
|
#8 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #2Sykle til jobb! Fjordutsikt - panorama - fra pulten!
|
|
#10 |
|
Lesende
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #2Tada! Jeg kom meg på jobb i dag. Det går litt tregt, og jeg drar hjem hvis det blir ille, men jeg får da gjort litt i hvert fall. |
|
|
|
|
#11 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #2At tannlegeregningen ikke ble høyere og at verkstedet ikke fant feil på bilen.
|
|
#13 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #2At jeg har retta tentamen og en elev fikk 2-.
|
|
#14 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #2En god morgen med vesla, de er av de ytterst sjeldne. Og at hun bestemte seg for å delta på overnattingen i lavvo med SFO. Godt å se at hun valgte å tørre. |
|
|
|
|
#15 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #2En storebror som koste og koste med en pjusk lillesøster sitt hår etter middag i dag.
|
|
#16 |
|
Textrovert
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #2At jeg faktisk klarte å gjennomføre treningsøkta mi på tross av at jeg følte meg skikkelig blæh.
|
|
#17 |
|
...we have cookies
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #2I går: At jeg fikk til noe på agilitytreningen i går, at jeg rett og slett skjønte sammenhengen med hva jeg hadde tenkt å trene på og hva jeg fikk til eller ikke. Og at jeg dermed fikk trent på akkurat DET. |
|
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #2At speiderne fikk opphold på sykkeltur i Danmark.
|
|
#20 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #2Et en av de store sjetteklasseguttene mine med største selvfølgelighet kom og satte seg på fanget mitt.
![]() |
|
|