Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Enda en ny lang shoppingtråd III

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-09-13, 20:09   #561
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Jepp. Er bare usikker på om jeg har råd nå.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 28-09-13, 01:05   #562
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lang jakke på Vivikes, tåler regn.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 28-09-13, 11:34   #563
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal bli skjørtedame har jeg bestemt. Flere skjørt på vei.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 28-09-13, 14:28   #564
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Leverte inn jakka fra Cream til 1799 kr, og kjøpte denne fra Only til 500 kr istedet.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 28-09-13, 14:54   #565
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den var fin, Nessie.
Jeg re-prøvde jakka jeg kjøpte igår, og angrer. Den er så lang. Jeg som er så kort kan ikke ha sånne lange jakker, når jo nedfor knærne mine.

Så jeg har surfet Ellos til øyet ble stort og vått, og tenkte å ta den med tilbake til senteret idag og gå og se på noen andre butikker. Kanskje Only, skjønner jeg.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 28-09-13, 15:02   #566
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Jeg skal bli skjørtedame har jeg bestemt. Flere skjørt på vei.

Jeg scrolla nedenfra og opp, og etterhvert som jeg så skjørtene, så tenkte jeg at dette er det sikkert kokosbolle som har handla.

Smoothie er ikke aktiv  
Gammel 28-09-13, 15:41   #567
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Hvor er det nederste skjørtet kjøpt, Kokos? Er det miniskjørt eller knelengde?

Jeg så reklame for Rieker og dro på Skoringen for å prøve så da ble disse med hjem.

Gammel 28-09-13, 16:35   #568
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Smoothie, her.

Jeg scrolla nedenfra og opp, og etterhvert som jeg så skjørtene, så tenkte jeg at dette er det sikkert kokosbolle som har handla.

Så bra, jeg håper de blir klaff da, det er superlenge siden jeg har brukt sånne skjørt.

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Det nederste er fra Pieces, bestilt fra boozt.com. Det er nok litt kortere enn knelangt, men ikke minimini liksom. Tror det blir sånn som jeg ønsker meg.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 28-09-13, 16:49   #569
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Jeg så reklame for Rieker og dro på Skoringen for å prøve så da ble disse med hjem.

Jeg vurderer disse som klassiske støvletter. Er de gode på foten?

Gammel 28-09-13, 17:09   #570
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Standard

Jeg var innom Ecco-butikken og kjøpte ankelstøvletter med høye hæler. Jeg, som ikke har gått på høye hæler siden 1983 omtrent. Juhu!
Halv pris, føltes veldig god i butikken ihvertfall.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 28-09-13, 19:42   #571
Tante Sofie
Bladibladiblaah!

Tante Sofie sin avatar

Hvor: Kardemommeby
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kvar har du kjøpt brynja, Che?

Gammel 28-09-13, 20:19   #572
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Jeg var innom Ecco-butikken og kjøpte ankelstøvletter med høye hæler. Jeg, som ikke har gått på høye hæler siden 1983 omtrent. Juhu!
Halv pris, føltes veldig god i butikken ihvertfall.

Disse har jeg også! De er faktisk noen år gamle nå, men like fine fremdeles.
Jeg har forresten også kjøpt meg nye ecco-sko i dag, svarte enkle sneakers. De gamle (også svarte enkle ecco-sneakers) var vel 10 år gamle nå, og helt revnet i sålen på undersiden, så de trakk inn vann.
Dette er de nye:

Sorry størrelsen!

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 28-09-13, 22:07   #573
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv

Mirmell sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Gammel 28-09-13, 22:10   #574
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mirmell, her.

De kjøpte jeg meg i går. Samt ett par brune, et par kjoler, en cardigan, torgvanter, skjerf og lue.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv  
Gammel 28-09-13, 22:18   #575
Mirmell

Mirmell sin avatar

Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

De kjøpte jeg meg i går. Samt ett par brune, et par kjoler, en cardigan, torgvanter, skjerf og lue.

Synes de er veldig fine. Passer til det meste og gode å gå i.

Gammel 28-09-13, 22:19   #576
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

De var fine og ser gode ut å gå i. Hvor er de kjøpt?

Gammel 28-09-13, 22:44   #577
Mirmell

Mirmell sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

De var fine og ser gode ut å gå i. Hvor er de kjøpt?

Din sko.

Gammel 28-09-13, 22:48   #578
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Din sko.

Takk, da må jeg dit. Trenger desperat sko. Har kun to par som er brukendes nå.

Gammel 28-09-13, 23:46   #579
Mirmell

Mirmell sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Takk, da må jeg dit. Trenger desperat sko. Har kun to par som er brukendes nå.

De er fóret, så regner med jeg kan bruke de til vinteren også, uten å bli så altfor kald på beina.

Gammel 29-09-13, 09:07   #580
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Fant disse på salg.

Håper de er like varme som de ser ut til.

Emu Sandon

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:12.