Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Takk for meg

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-12, 00:36   #561
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Plipp, her.

iPad: http://www.apple.com/no/ipad/

*hjelpsom*

Gammel 13-11-12, 00:37   #562
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Trademark. Eks: CB Julebrus er Julebrusen™. Den eneste julebrusen som i utgangspunktet burde ha lov til å kalle seg julebrus.

Gammel 13-11-12, 00:40   #563
Plipp
Getting in tune

Plipp sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Hvordan lage sånn fin TM.
:medlem nr 4, kan/gidder det ikke likevel:

Det var egentlig et litt klønete forsøk på å si at jeg lurer på det samme.
Hvordan finner man ut hvilket nummer man da?
Som medlem, altså!

Gammel 13-11-12, 00:41   #564
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nyx, her.

Trademark. Eks: CB Julebrus er Julebrusen™. Den eneste julebrusen som i utgangspunktet burde ha lov til å kalle seg julebrus.

*Printscreen, lagre....*

Mirandawarning

Lenam er ikke aktiv  
Gammel 13-11-12, 00:41   #565
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Som medlem, altså!

Du er faktiskt svaret på alt.............

'

42

Lenam er ikke aktiv  
Gammel 13-11-12, 00:42   #566
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Som medlem, altså!

Du er nummer 42. ( )

Teofelia er ikke aktiv  
Gammel 13-11-12, 00:42   #567
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Hører hva du sier. Så lenge man ikke begår kardinalfeilen å kalle den for Rødbrus, for det finnes bare en Rødbrus™ - nemlig Eventyrbrusen som opprinnelig er fra Nordlandsbryggeriet. Den var aller best hvis man fant en flaske med "Rødhette og ulven" eller "Syvende far i huset" på.

Gammel 13-11-12, 00:44   #568
Plipp
Getting in tune

Plipp sin avatar

Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

iPad: http://www.apple.com/no/ipad/

*hjelpsom*

Takk! Da kan jeg endelig gå og legge meg.

Gammel 13-11-12, 00:45   #569
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk! Da kan jeg endelig gå og legge meg.

Gammel 13-11-12, 00:46   #570
Plipp
Getting in tune

Plipp sin avatar

Standard

42, faktisk!

Gammel 13-11-12, 00:49   #571
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Hører hva du sier. Så lenge man ikke begår kardinalfeilen å kalle den for Rødbrus, for det finnes bare en Rødbrus™ - nemlig Eventyrbrusen som opprinnelig er fra Nordlandsbryggeriet. Den var aller best hvis man fant en flaske med "Rødhette og ulven" eller "Syvende far i huset" på.

Det går da på ingen måte an å ta feil av det. CB Julebrus har en fin, brun farge.

Gammel 13-11-12, 00:51   #572
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er nr 33. Alle gode ting er 3 og så dobbelt opp av det gode. Det er meg. Dobbelt så god.
Sånn. Nå bussan lull. Eller bussran kull, som Phonen ville ha det til.

007 er ikke aktiv  
Gammel 13-11-12, 00:52   #573
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

42, faktisk!

Hvordan fant man ut det igjen? Husker jeg fant det ut en gang for lenge siden.
En trist tråd utviklet seg til en herlig fjasetråd. Det kan jeg like.

Frost er ikke aktiv  
Gammel 13-11-12, 00:54   #574
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har blitt gammel!

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 13-11-12, 00:54   #575
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Det går da på ingen måte an å ta feil av det. CB Julebrus har en fin, brun farge.

Ja, det er sant! :julebrusnovise: Det er jo faktisk den eneste som IKKE står i fare for å stjele den viktige Rødbrus™-tittelen... Jeg tar selvkritikk på den altså.

Som Bodøværing drikkes det jo kun Rødbrus™ i jula, vett. Mulig jeg kan prøve en Julebrus™ i desember før jeg drar nordover.

Gammel 13-11-12, 00:54   #576
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er medlem nr. 9, og har mitt eget gravideforum. Særlig at jeg setter meg på noen ny Mayflower. Jeg blir den siste som går ned med denne skuta. Banna bein.

Teofelia er ikke aktiv  
Gammel 13-11-12, 00:55   #577
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg har blitt gammel!

Det kan skje den beste. Har jeg hørt.

Teofelia er ikke aktiv  
Gammel 13-11-12, 00:56   #578
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nå måtte jeg faktisk skrive et innlegg for å se når jeg ble medlem og hvilket nummer jeg har

Gammel 13-11-12, 00:57   #579
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Nå måtte jeg faktisk skrive et innlegg for å se når jeg ble medlem og hvilket nummer jeg har

Hæh? Hvordan?

Gammel 13-11-12, 00:58   #580
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Standard

Hold pekeren over nicket, sjekk oppgavelinjen.

Lenam er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:07.