|
|
|
|
#1 |
|
intro
|
Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden
Jeg trodde det var stjerner på skjørtet, men det viser seg å være blomster, i veldig fine farger (smaragdgrønt, lys turkis og indigo).
|
|
|
#2 |
|
Retromum
|
Hvilken størrelse på Riviera kjolen? Jeg planlegger å kjøpe den men i annet mønster men skal gå ned en str til 6 da jeg har hørt at den er litt romslig størrelsesmessig. Det samme ser jeg av garment measurements også. UK8 blir veldig romslig i livet mens UK6 går akkurat.
|
|
#3 |
|
intro
|
Jeg har bestilt 8, ja - i petit, som rekker meg like over kneet slik jeg liker det. Den er ikke så verst i livet, og ikke over puppene heller, men blir litt for posete i området mellom navlen og puppene. Det bulker seg når jeg sitter, og det hater jeg. Ifølge plaggmålene skal egentlig 8 være perfekt til meg (jeg er vel 65 i livet), men generelt synes jeg Boden-kjolene er litt slakke i mageområdet.
|
|
|
#7 |
|
rakkarpus
|
Jeg hadde lagt det i kassen, og skulle til å kikke etter noen overdeler, så blir det liksom et grått filter over skjermen, og det neste jeg ser er at det er utsolgt. Jaja, skjebnen som ville si noe jeg innerst inne visste, nemlig at jeg bør bruke pengene på andre ting.
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtrådenÅ, fargen på den amalfi var lekker!! |
|
|
|
|
#10 |
|
Fortynnet
|
Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtrådenJeg fikk denne strikkekåpen fra Bodensalget i går, i lysegrå. Veldig fornøyd, tung og fin strikk og flotte store knapper. |
|
|
|
|
#11 |
|
nju nja njo
|
Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtrådenJeg har fått denne prikkete kjolen fra Boden i posten nå. Den er kjempefin, men litt for stor (selv om jeg da vitterligen sjekket alle mål på akkurat den kjolen). Jeg lurer litt på om et belte i midja kunne passet sånn at jeg får brukt den likevel! |
|
|
|
|
#12 |
|
intro
|
Håper du får det til å funke! Nå ser jeg at jeg ikke har sjekket selve plaggmålene på det jeg bestilte.
|
|
|
#13 |
|
Retromum
|
Nei, det høres helt rart ut, 79 i livet er vel tilnærmet en str 10 eller 12.
|
|
#14 |
|
intro
|
Det gjør den nesten også, merkelig nok. Må prøve den en gang eller to til, tror jeg; den ble liggende igjen på kontoret.
|
|
|
#15 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
#16 |
|
Erfaren nok
|
Jeg sjekket også mål, men kjolen er for stor.
Jeg sjekket plaggmålene nå, men det stemmer fortsatt ikke. Jeg ville ut i fra målene der også bestilt str 14, som ble for stort.
|
|
#17 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtrådenDisse ble med meg hjem i dag (Uggs tøysko med lammeskinn og utrolig deilig såle) : |
|
|
|
|
#18 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtrådenDette til telefonen min:
|
|
|
#19 |
|
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtrådenDa ble det BLINK bukse på meg! Og den er kjempedeilig å ha på! |
|
|
|
|
#20 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Åh, de var fine, Iben. Noe slik er jeg på jakt etter. HVor får man kjøpt dem?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
![]() |
|
|