![]() |
#561 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Min nye supersøte blondetopp, svart Levi's og grå Toms! |
![]() |
![]() |
#563 |
Epikur
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Skjortekjole i lin fra Boden, tøysko, knall rosa neglelakk fra OPI.
#564 |
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?I dag fant jeg på en smart kombo som var utrolig behaglig men også fin. Kjøpt meg en sort joggebukse som sammen med en kjempefin fiskebensmønstret ull dressjakke faktisk så ut som en vanlig bukse. Utrolig behagelig å gå med. |
![]() |
![]() |
#565 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?I dag har jeg smal mørk dongeribukse, blåsvarte semskete snøresko med kilehæl (Clarks), og grå genser med fake hvit skjorte stikkende ut. Løser problemet med klumpete skjorte under genser, og denne syns jeg ikke så så fake ut som mange andre egentlig. Sist redigert av Filifjonka : 02-11-13 kl 08:58. |
![]() |
![]() |
#566 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?I dag er jeg halvfjong, vi skal ha avslutning for en god kollega som skal slutte, grunnet nedbemanning. Grå strømpebukse, grå ballerinasko, mørkebrun cordfløyelkjole og et armbånd. |
![]() |
![]() |
#567 |
Borte
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Morsomt at du spør. Vi skal ha jentefest på jobben i dag med Bad Taste-tema så jeg har en blusekjole fra 70-tallet til midt på leggen, den er mosegrønn med gule og oransje blomster og gule knapper. Lange, vide armer med strikk nederst. Stoffet er litt sånn chiffon-aktig. Utenpå har jeg en skinnvest fra 90-tallet med sånn blank rygg og spenne bak. Og farmors gamle høyhælte cowboyboots fra 70-tallet. Og så har jeg store papegøyeøredobber.
#568 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Jeg forsov meg i dag og rasket på meg det jeg fant på badet. Da ble det mørkeblå, smale bukser, mørkeblå singlet og en gammelrosa cardigan over + grå Toms Ikke spesielt stilig, og i tillegg ble jeg ganske våt på buksene og beina på vei fra buss til jobb. Og så har jeg en bad hair day. |
![]() |
![]() |
#569 |
intro
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Herlig, Røverdatter!
![]() |
#571 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Mørkeblå joggebukse, mørkeblå singlet, brun hettejakke. Hjemme med feber. |
![]() |
![]() |
#572 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Pysj. Jeg er syk og det er kjempesynd på meg.
#573 |
blid
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Desigual-kjole, sorte strømper og sorte Camper-sko
#574 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?God bedring Toffskij!
#576 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Skjørt fra Nicola Quilter og grå genser fra Noa noa. Ballerinasko i sølv.
#577 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Smal mørkeblå bukse, hvit singlet og en dus turkis-ish tunika fra Promod. Ikke sånn vid tunika, men nokså smal og litt lang. Og litt gjennomsiktig, derfor singleten. |
![]() |
![]() |
#578 |
Det ordner seg alltid
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Rød bukse, stor topp og sneakers = behagelige klær. Har stått på hode nedi eske på eske med bøker i dag. |
![]() |
![]() |
#579 |
Hvor: østfold
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Grå Star Wars T-skjorte, tights og sandaler. Er SÅ lei 20+ og sol nå! Jeg vil kle på meg ikke bare finne en balangse mellom å være anstendig og svett.
#580 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Lei 20+ og sol? |
![]() |
![]() |
|
|