Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Nytt adgangskrav til markedsplassen fra 20. juni

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-06-11, 00:56   #1
mina
Strikker

mina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Jeg er av den tause typen både IRL og i fora, og jeg er veldig klønete til å formulere meg, så jeg får sjelden prikker pga velformulerte innlegg.
I tillegg tør jeg ikke hive meg ut i oppheta diskusjoner, jeg er for tander og tynnhuda til det.

Synes det er leit at jeg mister tilgangen til Markedsplassen, særlig nå som det åpnes for salg av håndarbeid, for der hadde jeg hatt litt å bidra med, men må innse at sånn er det bare.

Gammel 20-06-11, 01:00   #2
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Neisjda. Hvis man ikke kan bidra med noe faglig, kan man alltids fjase. Jeg deltar gjerne i mattediskusjonene, selv om jeg aldri har hatt høyere matematikk enn første klasse på videregående og ikke skjønner filla av mye av det som står der.

Og det er da ingen mangel på ufaglige diskusjoner på FP. Denne for eksempel, trenger man da ikke doktorgrad for å delta i akkurat. Ikke at den bidrar til å øke antall prikkepoeng da, så slik sett er det jo ikke mye vis i den.

Jeg er ikke uenig med deg egentlig. Men, det er et høyere nivå på både diskusjoner og fjasingen her enn på andre fora hvor jeg er. Jeg liker at det er slik, men ser også at det ikke nødvendigvis er like lett for alle.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 01:01   #3
Blånn

Blånn sin avatar

Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er forøvrig på en prikkeratio på omtrent 0,32 prikker per innlegg.

-Jim Carrey-
Gammel 20-06-11, 14:30   #4
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blånn

Jeg er forøvrig på en prikkeratio på omtrent 0,32 prikker per innlegg.

Nå måtte jeg regne ut hva jeg hadde, og det var akkurat samme. Morsomt.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 01:34   #5
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Jeg er ikke uenig med deg egentlig. Men, det er et høyere nivå på både diskusjoner og fjasingen her enn på andre fora hvor jeg er. Jeg liker at det er slik, men ser også at det ikke nødvendigvis er like lett for alle.

Helt sant. Jeg har nokså lang fartstid og godt med prikker, så noe har jeg jo "fått til", men jeg har ikke sjanse til å henge med i fjasetrådene. Ikke er jeg rappkjefta nok til å bidra, og stort sett ramler jeg av lasset og forstår ikke fjasingen heller.

Gammel 19-06-11, 23:52   #6
Blånn

Blånn sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Man trenger ikke skrive knakende gode innlegg en gang. Man kan bare lese seg opp på forumtonen, og komme feiende inn og skrive dårlige vitser, og le høyt av seg selv. Så får man drøssevis av og og -smileys pr. prikk. Har jeg hørt.

Ikke alle er der heller. Jeg hiver meg med i diskusjoner der jeg har noe å bidra med, men de morsomme skråblikkene er jeg ikke like god på. Ja, ja, jeg kommer nok inn på M2 en vakker dag.

-Jim Carrey-
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:42.