|
|||||||
| Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniJeg er av den tause typen både IRL og i fora, og jeg er veldig klønete til å formulere meg, så jeg får sjelden prikker pga velformulerte innlegg.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni
Jeg er ikke uenig med deg egentlig. Men, det er et høyere nivå på både diskusjoner og fjasingen her enn på andre fora hvor jeg er. Jeg liker at det er slik, men ser også at det ikke nødvendigvis er like lett for alle.
|
|
|
#3 |
|
|
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniJeg er forøvrig på en prikkeratio på omtrent 0,32 prikker per innlegg.
|
|
|
#4 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nå måtte jeg regne ut hva jeg hadde, og det var akkurat samme. Morsomt. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Helt sant. Jeg har nokså lang fartstid og godt med prikker, så noe har jeg jo "fått til", men jeg har ikke sjanse til å henge med i fjasetrådene. Ikke er jeg rappkjefta nok til å bidra, og stort sett ramler jeg av lasset og forstår ikke fjasingen heller.
|
|
|
#6 |
|
|
Ikke alle er der heller.
|
![]() |
|