Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva skal dere ha til middag i dag?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-08-11, 21:37   #561
Sissel
Bør lage seg en tittel selv

Sissel sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?

Vi hadde pastasalat med kylling og bacon. Pesto på og hvitløksbrød til.

Sissel er ikke aktiv  
Gammel 12-08-11, 22:38   #562
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Skinke og broccoli pai med salat til.

Gammel 12-08-11, 22:57   #563
Rose

Rose sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

I dag ble det peppes

Gammel 12-08-11, 23:47   #564
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Deilig å være på ferie middag på italiensk restaurant på oss i dag; en god kalverett til meg, kyllingsnitzel og pommes frites til LilleVenn

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 13-08-11, 02:33   #565
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi feiret bursdag her i dag og bursdagsbarnet hadde ønsket seg boeuf bourguignon til middag, så det fikk hun. Den fikk koke litt uplanlagt lenge og ble ganske god, om jeg må si det selv. Potetstappe og rødvin til.

Turban Smukk er ikke aktiv  
Gammel 13-08-11, 08:31   #566
Rose

Rose sin avatar

Standard

Pizza.

Gammel 13-08-11, 12:39   #567
Nip

Medlem siden: Oct 2010
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg skal lage lunsj etterpå som blir rå vårruller med røbetkrem

Også skal vi ha kylling i leirgryte i kveld

Nip er ikke aktiv  
Gammel 13-08-11, 16:02   #568
Rose

Rose sin avatar

Standard

Det ble lapskaus i stedet siden vi hadde pizza i går, ble litt mye med to dager på rad

Gammel 13-08-11, 18:21   #569
kjerstisin
Aktiv

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Ungarn
kjerstisin er litt kul
Standard

Her ble dinosaurus kylling og pommesnoisettes (bare at de ikke er kuler men lange...) og grønnsakskaker fra ikea...de er fantastisk gode...

Gammel 13-08-11, 18:29   #570
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Vi feiret bursdag her i dag og bursdagsbarnet hadde ønsket seg boeuf bourguignon til middag, så det fikk hun. Den fikk koke litt uplanlagt lenge og ble ganske god, om jeg må si det selv. Potetstappe og rødvin til.

Jeg ble så inspirert av Turban her at jeg nå har slengt i stand en slik selv. Jeg håper det blir godt, jeg har aldri prøvd meg på en slik gryte før.

Pepper Lemon er ikke aktiv  
Gammel 13-08-11, 20:12   #571
Sissel

Sissel sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hjemmelaget pizza.

Sissel er ikke aktiv  
Gammel 13-08-11, 21:04   #572
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Lammefrikasse.

Gammel 13-08-11, 21:21   #573
Stellebord

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Risgrøt. Det vil si at jeg spiste brødskiver.

Nå har jeg sutret meg til at mannen lager noe til kvelds. Grøt er ikke middag.

Gammel 13-08-11, 22:18   #574
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Taco

Gammel 14-08-11, 01:55   #575
Rose

Rose sin avatar

Standard

Hehe...det ble hjemmelaget pizza alikevel. Fikk besøk og de ville absolutt ha det

Gammel 14-08-11, 04:08   #576
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Jeg ble så inspirert av Turban her at jeg nå har slengt i stand en slik selv. Jeg håper det blir godt, jeg har aldri prøvd meg på en slik gryte før.

Hvordan gikk det? Jeg har bare laget BB to ganger, men begge ble veldig gode synes jeg, spesielt gårsdagens. Kanskje fordi den ble stående på ovnen såpass lenge?

I dag har middagen bestått av en cheeseburger nederst på Karl Johan kl 02.00. Forandring fryder.

Turban Smukk er ikke aktiv  
Gammel 14-08-11, 15:42   #577
Christa

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

I dag skal vi ha Nip sin kyllng i peanøttsaus. Slenger i sopp og mye grønnsaker og serveres med ris.

Christa er ikke aktiv  
Gammel 14-08-11, 15:59   #578
Trixie

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Fiskesuppe og saltbrød til. Ungene får fiskegrateng.

Trixie er ikke aktiv  
Gammel 14-08-11, 16:49   #579
Rose

Rose sin avatar

Standard

Grøt. Gidder ikke å lage noe annet siden det er kun meg hjemme i dag.

Gammel 14-08-11, 16:50   #580
Adele
In love with a fairytale

Adele sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Grillet laks, bakte poteter og tzatziki.

Adele er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:12.