Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

SE Xperia-tråden

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-02-11, 23:37   #561
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.817
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Opprinnelig lagt inn av Sola, her.

Jeg har fått meg en minipro, men skjermen virker jo bare sånn halvparten av tiden. Må stresse å ta ut batteriet, når jeg setter det inn igjen virker plutselig skjermen. Blir gaahl. Andre som har dette problemet?

Nei, min skjerm har virket helt fint hele tiden. Jeg trodde det var noe galt med den i begynnelsen siden jeg ikke fikk til å skru av alarmen, men det var bare til jeg skjønte at jeg må være ganske nøyaktig når jeg drar fingeren bortover skjermen, det funker ikke å bare sveipe over. Litt frustrert et par morgener der, men det gikk seg til.
Hvis du må ta ut og sette inn batteriet for at skjermen skal virke bør du jo klage på den.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 18:50   #562
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Kan noen gi meg teskjeforklaring på hvordan jeg slår av ordbokfunksjonen? Blir tullete av den!

  Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 19:41   #563
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.794
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Guttungen fikk SE x10 mini pro i dag.
Finnes det en måte å "låse" den for mulighet til å bruke ab. hans til å gå på nettet?
Slik at han bare bruker trådløse nett der hvor han er?

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 09:17   #564
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Kan noen gi meg teskjeforklaring på hvordan jeg slår av ordbokfunksjonen? Blir tullete av den!

Dette vil jeg gjerne vite også.
Jeg oppdaterte telefonen og blir klin gæern av ordboka.....

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 09:31   #565
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Guttungen fikk SE x10 mini pro i dag.
Finnes det en måte å "låse" den for mulighet til å bruke ab. hans til å gå på nettet?
Slik at han bare bruker trådløse nett der hvor han er?

Nå har ikke jeg min telefon her, så jeg husker ikke helt, men gå inn der du finner innstillinger for trådløse nett. Litt lengre ned der så skal det stå noe om mobile nett. Der kan du slå av for dette.

Er jo en enkel innstilling som han lett kan endre på, men du slipper i hvertfall at telefonen velger det fremfor trådløst, når begge deler er tilgjengelig.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-11, 11:00   #566
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Når man ringer feks strømleverandøren og får beskjed om å taste inn 1 for å bli oppringt osv. Er det mulig på denne tlf? Jeg får det i allefall ikke til...

Og selvsagt etter jeg er frustrert og spør her så får jeg det da til. *klask*

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-11, 11:03   #567
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Se på telefonen under samtale. Kommer det ikke opp en linje nederst der du kan velge høyttaler, nummertastatur osv.?

  Svar med sitat
Gammel 20-04-11, 11:43   #568
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.430
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Jeg har SE Experia Mini og det er ingen problem å velge 1, 2 osv i en samtale. Jeg har nummersymbolet i et av hjørnene, trykk på den og nummertastaturet kommer fram.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-11, 11:50   #569
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Jeg brukte det utskyvbare tastaturet først se, og det funket jo selvsagt ikke. Men fant ut av det.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-11, 15:47   #570
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Autokorrektur:

Innstillinger / språk og tastatur / standardtastemetode / hurtigkorrekturinnstillinger / stavekontroll / VELG AV!

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-11, 20:13   #571
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Jeg oppdaterte til nyeste programvare for et par uker siden og har siden da flere ganger (ca en gang om dagen) opplevd at tlf plutselig ber om pin-kode i tide og utide. Det er akkurat som den mister kontakten med sim-kortet et øyeblikk. Noen andre som har opplevd dette? Det skjedde aldri før oppgraderingen, og den har heller ikke falt i bakken eller lignende. Kan det hjelpe å innstallere siste oppdatering på nytt, tro?

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 09:31   #572
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Jeg opplevde det ofte før jeg oppdaterte til siste programvare jeg.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 09:39   #573
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Jeg oppdaterte til nyeste programvare for et par uker siden og har siden da flere ganger (ca en gang om dagen) opplevd at tlf plutselig ber om pin-kode i tide og utide. Det er akkurat som den mister kontakten med sim-kortet et øyeblikk. Noen andre som har opplevd dette? Det skjedde aldri før oppgraderingen, og den har heller ikke falt i bakken eller lignende. Kan det hjelpe å innstallere siste oppdatering på nytt, tro?

Opplever det innimellom.
Har nettopp oppdatert, så det har ikke hatt noe endring her. Skjedde senest i går.

Hvor ofte bør disse telefonene egentlig oppdateres??

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 17:46   #574
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Opprinnelig lagt inn av Grøten, her.

Opplever det innimellom.
Har nettopp oppdatert, så det har ikke hatt noe endring her. Skjedde senest i går.

Hvor ofte bør disse telefonene egentlig oppdateres??

Det er vel når det er ny programvare tilgjengelig? Ikke at man , men er vel alltid kjekt med nyeste programvare.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 19:18   #575
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.896
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Hva har skjedd når kalenderen min pluselig er tom?

Ser den ligger på google, men jeg får jo pokker ikke sykronisert den tilbake til telefonen.

Hjelp!

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 20:05   #576
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.469
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Jeg oppdaterte til nyeste programvare for et par uker siden og har siden da flere ganger (ca en gang om dagen) opplevd at tlf plutselig ber om pin-kode i tide og utide. Det er akkurat som den mister kontakten med sim-kortet et øyeblikk. Noen andre som har opplevd dette? Det skjedde aldri før oppgraderingen, og den har heller ikke falt i bakken eller lignende. Kan det hjelpe å innstallere siste oppdatering på nytt, tro?

Slik var min også etter oppdatering, og jeg fikk beskjed om at det var Task manager, eller Task killer som forårsaket dette.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 20:36   #577
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Slik var min også etter oppdatering, og jeg fikk beskjed om at det var Task manager, eller Task killer som forårsaket dette.

Ja, det kan det kanskje være. Hmm, prøve å slette den en periode da, kanskje. Den har blitt bedre, men fortsatt irriterende de gangene det skjer.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-11, 21:25   #578
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Jeg har en Xperia Arc. Hvordan får jeg logget meg ut av facebook? Uansett hva jeg gjør, unntatt å slå av hele mobilen, så er jeg innlogget på facebook. Jeg logger ut, men likevel :-(

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 11:57   #579
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Min Xperia bruker mye mer batteri etter siste oppdatering - nå må den lades en gang i døgnet igjen. Det har hjulpet å skru av bakgrunnsaktivitet, men det påvirker jo ting og tang, så det er ikke moro. Har noen opplevd det samme?

Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 14:13   #580
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Har dere fått nytt tastatur? Jeg får bare engelsk og kinesisk opp nå, uten å ha fiklet med telefonen i det hele tatt. Har prøvd alle mulige innstillinger, men tastaturet er og blir eng/kin. Hva gjør jeg?

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no