|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#542 |
|
kamerat
|
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Brunt jerseyskjørt og rød singlet. Sommer, gitt!
|
|
|
#544 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Sort capritighs (H&M) og kremhvit tunika med knyting i livet og "metallbroderi" rundt en firkantet halslinning (Esprit). |
|
|
|
|
|
#545 |
|
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Dongerikjole fra Mexx. |
|
|
|
|
|
#546 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Lang rosa/lilla tunika fra Noa Noa. |
|
|
|
|
|
#548 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Sommerkjole fra Cream. |
|
|
|
|
|
#549 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Lys pudder/gammelrosa tunika fra Cream og pudderfarget underkjole med tyllslutt som dekker det partiet som tunikaen ikke rekker over... Tunikaen har flere lag med forskjellig stoff på slutten av ermene samt nederst. Hurra, fant bilde! Har SÅKLART og så capri tights, lyserosa. (Jeg begynner å bli merket av å være trebarnsjentemamma....)
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08 "Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli Sist redigert av sindrome : 16-08-10 kl 15:08. |
|
|
|
|
|
#551 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Elinblu: Deg eller modell? Veldig fint bilde, selv om det er hodeløst.
|
|
|
#553 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jul 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Jeg har på meg nybarberte legger, bikini og en rosa piquet-kjole fra Lacoste. |
|
|
|
|
|
#554 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2010
![]() |
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Jeg har på en dongerikjole/-tunika og hvite knelange tights |
|
|
|
|
|
#556 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Brun kort kjole fra H&M med puffermer. |
|
|
|
|
|
#557 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Beige linbukse og rosa/hvit/beige tunika fra Container. |
|
|
|
|
|
#559 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?sorte ankelboots fra Bianco med litt hæl, lyse, trange jeans fra Va vite, topp fra Tina Wodstrup, veldig søt med knyting i ryggen.
|
|
|
#560 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Pas Evisa kjolen min Sist redigert av Señora : 17-08-10 kl 10:32. |
|
|
|
![]() |
|
|