Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Interiørshoppingtråden

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-09, 17:20   #541
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Nå som jeg har flyttet for meg selv og fått halvparten av boet, så har jeg plass til å shoppe litt interiørting igjen. Noen fordeler må det jo være i å bli skilt. ;-)

I dag har jeg værtpå Jysk og bestilt dette skapet til ungenes rom:

og kjøpt dette speilet til mitt rom:

I tillegg ble det en turkis badesøppelbøtte og dobørste, samt badematte i turkis. ALt på 50% salg. Men turkis passer glimrende inn på badet som har beige fliser.

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 01-10-09, 17:22   #542
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skjenk fra Ikea (finner ikke bilde)
Lene Bjerre lignende gardiner fra Kid (syrinlilla)
Lene Bjerre tannglass og såpedispenser

Og ellers masse, masse siste måneden til den nye hytta vår!

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 01-10-09, 17:24   #543
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Kan noen hjelpe meg?
Jeg skal pusse opp doen. Ja ikke selve saken, men veggene rundt saken i alle fall.
Jeg har handlet inn alt jeg ville ha der inne som nytt teppe, stæsj og hylle ++.
Men jeg finner ikke dorullholder.
Jeg vil ha en småromantisk, helst i hvitt, tre. Jeg finner bare plast og porselen og stål.
Finnes det noen her inne som vet om en butikk eller nettbutikk som har masse fint sånt?

Blir veldig, veldig glad for hjelp.

Nin er ikke aktiv  
Gammel 01-10-09, 17:26   #544
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Nin, denne er i sink. Funker det? Den er fra Landstil:

Gammel 01-10-09, 17:28   #545
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Lunehjem.no har denne i tre:

Gammel 01-10-09, 17:28   #546
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Nin, denne er i sink. Funker det? Den er fra Landstil:

Perfekt. Tenkte ikke på at sink kunne være annet enn "stålfarget". Tusen takk, denne skal bestilles med en gang.

Nin er ikke aktiv  
Gammel 01-10-09, 17:30   #547
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Perfekt. Tenkte ikke på at sink kunne være annet enn "stålfarget". Tusen takk, denne skal bestilles med en gang.

Ahh. Den fantes ikke i hvit. Jeg må ha hvit. Vræl.

Nin er ikke aktiv  
Gammel 01-10-09, 17:31   #548
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Ahh. Den fantes ikke i hvit. Jeg må ha hvit. Vræl.

Hææ? Var den ikke hvit? Håpløst.. Så du den andre da? Ikke fullt så romantisk, men..

Eller hva med å spraymale den hvit?

Gammel 01-10-09, 17:32   #549
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan noen hjelpe meg?
Jeg skal pusse opp doen. Ja ikke selve saken, men veggene rundt saken i alle fall.
Jeg har handlet inn alt jeg ville ha der inne som nytt teppe, stæsj og hylle ++.
Men jeg finner ikke dorullholder.
Jeg vil ha en småromantisk, helst i hvitt, tre. Jeg finner bare plast og porselen og stål.
Finnes det noen her inne som vet om en butikk eller nettbutikk som har masse fint sånt?

Blir veldig, veldig glad for hjelp.

I tre altså? Hm.

Fant disse da.
Men ikke akkurat hvitt romantisk.

IKEA har denne da:

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 01-10-09, 17:32   #550
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Lunehjem.no har denne i tre:

Du er en engel. Tusen takk for hjelpen.

Nin er ikke aktiv  
Gammel 01-10-09, 17:35   #551
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne var også fin

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 01-10-09, 17:41   #552
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Standard

Og jeg er på lunehjem.no og endte opp med denne.

Hva synes dere?

Og eh, man kan jo ikke handle bare den ene og betale masse porto og sånt liksom, må jo ha litt til sant.

Jeg trenger en hylle på veggen, over eller ved siden av wc. Har handlet en nydelig tøypose med lavendel i til å henge opp pluss ett par trehjerter i hvit og beige. Så jeg tenkte på en hylle med knagger.
hadde egentlig funnet en i byen her vi bor..men så fant jeg denne også inne på lunehjem.

Doen er bitteliten. Veggene blir i fargen Chi. Samme med listverk og dør.
Det blir hvitt speil over vasken, hvit nydelig krok til håndhåndkle.
Jeg har kjøpt lys blått rundt teppe med en stor hvit stjerne i midten og håndkler i samme, altså blått med hvite stjerner.
Og en toalettmappe jeg tenkte å sette oppe på hylla. Blå med hvite stjerner den og. Tenkte å gjemme mensgreier i den.

Nin er ikke aktiv  
Gammel 01-10-09, 17:53   #553
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Veldig fint!

Gammel 01-10-09, 18:02   #554
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Ny skjenk - gjenbruk på finn.no. Den skal selvsagt (!) males hvit, men akkurat hvor vi skal ha den vet jeg ikke - soverom, entree og kjøkken er alle alternativer, evt. annekset vårt når det innredes.

Om noen skulle trenge inspirasjon til å male gamle snirklete møbler, så anbefaler jeg denne nettsiden.

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 02-10-09, 20:51   #555
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

.....

Sist redigert av Bomull : 04-10-09 kl 17:30.
Bomull er ikke aktiv  
Gammel 02-10-09, 21:06   #556
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Den var knall!!

og:
4 slike:

og 4 slike:

Gammel 02-10-09, 22:16   #557
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Ikke akkurat direkte interiør kanskje, men ... Har bestilt nytt dørskilt:

Gammel 03-10-09, 10:28   #558
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Det var fint!! Trenger dørskilt vi også, kostet dette mye da?

Gammel 03-10-09, 10:59   #559
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Det var fint!! Trenger dørskilt vi også, kostet dette mye da?

775,- inkl. mva og frakt gjennom Postens Skiltbutikk. Rimeligste jeg har funnet av dette slaget. De har forøvrig flere varianter, fargevalg mm.

Postens Skiltbutikk

Gammel 03-10-09, 12:14   #560
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fint dørskilt! Man kan også kjøpe pleksiramme på Åhlens til ca. 150 kroner, fire egnede skruer i en jernvarehandel til en slikk og ingenting, og et transparentark med valgfri tekst (fra pc). Transparentarket kan man skifte ut etter behov. Resultatet blir ganske likt dette over.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:37.