Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Musikkassosiasjonstråd

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-07, 18:02   #541
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Musikkassosiasjonstråd

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Water music, Mozart.

Er ikke det Händel?

London Calling - The Clash

Gammel 09-10-07, 18:07   #542
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Stevie Wonder - I just called to say I love you.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 22:02   #543
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

"this love that I tell
now feel`s lonely as hell,
from this padded prison cell"

"you`re all I need" Mòtley Crue

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 22:07   #544
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Whiskey in the Jar - Metallicas versjon.

"and here I am in prison osv osv"

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 22:42   #545
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Metallica: Enter Sandman

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 01:17   #546
Frantzen
Passiv

Standard

"Mr. Sandman" - Pat Ballard (tror jeg)

Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 08:32   #547
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

"Sov Dukkelise, sov og bli stor..."

Gammel 11-10-07, 09:15   #548
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Jeg vet en deilig have
der roser står i flor
Den skapte Gud i gave
til alle barn på jord

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 12:12   #549
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Jeg vet en deilig have
der roser står i flor
Den skapte Gud i gave
til alle barn på jord

Da tenker jeg på favoritt, barneskole, sangen min

"en vår er kommet så mild og stille
med drømmedufte og mark og vang.
På sølvstreng klimprer den friske kilde
og full av sødme er fuglens sang.

Jeg plukker fløyelsgress og ridderspore
jeg plukker manstro og jomfrusko
Og blodet brenner i mine årer
mitt lille hjerte har ingen ro."

Gammel 11-10-07, 12:18   #550
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Standard

Du skal ikkje sova bort sumarnatta.

Den synger jeg for lillebror når jeg bærer ham i mei taien for å få ham til å sove om dagen.

Gammel 11-10-07, 12:45   #551
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Du skal ikkje sova bort sumarnatta.

Da tenker jeg på den svenske "Uti vår hage" fordi vi opptrådte med begge disse i min svogers bryllup.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 12:48   #552
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Herrarna i hagen.

Gammel 11-10-07, 13:02   #553
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Björn Rosenstrøm

"Raggarrock"

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 14:37   #554
turi
representert

Standard

"fins ikke piller mot møkkete vann" Ragarockers

Gammel 11-10-07, 20:23   #555
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

"fins ikke piller mot møkkete vann" Ragarockers

Er det ikke Dum Dum boys som har den?

Kong Midas i revers med Brød og sirkus

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 21:09   #556
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Standard

"Det kryper en maur i huet mitt" - Loff (en liten punkegruppe fra Trondheim jeg festa med en gang på 80-tallet *nostalgisk og bittelitt lengtende*)

Gammel 11-10-07, 21:10   #557
turi
representert

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandino, her.

Er det ikke Dum Dum boys som har den?

Kong Midas i revers med Brød og sirkus

Så fikk jeg litt kjeft av mannen nå jeg, for ikke å huske forskjellen..

:stønner:

Gammel 11-10-07, 21:13   #558
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

"Det kryper en maur i huet mitt" - Loff (en liten punkegruppe fra Trondheim jeg festa med en gang på 80-tallet *nostalgisk og bittelitt lengtende*)

Myggemamma Miriam - fra en barnekasset på 80-tallet.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 21:21   #559
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Myggemamma Miriam - fra en barnekasset på 80-tallet.

Lille Petter Edderkopp.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 21:56   #560
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Belinda Carlile har en sang hvor deler av sangen består av unger som synger Lille Petter Edderkopp på engelsk - men jeg husker ikke mer av sangen enn akkurat det. Derfor tenker jeg videre på Belinda og da tenker jeg på "Heaven is a place on earth"

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:04.