|
|
#542 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Shepherd's pie. Og så må eg finna på noko til dessert.
|
|
#543 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Spiser ut av fryseren; svineribbe med potet, gulrot og brunsaus. Jeg spiste kjøtt, ungene spiste gulrot og fett, og husbonden spiste potet og saus. Får se positivt på det; vi sparer en haug med penger på at jeg er den eneste som liker rent kjøtt. De andre vil heller ha kjøttdeig, fisk, eller aller helst bare grønnsaker.
|
|
#544 |
|
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Står pinnekjøtt med tilbehør å godgjør seg her. |
|
|
|
|
#545 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!I dag skal vi ha skikkelig søndagsmiddag! Oksestek med fløtegratinerte poteter og grønnsaker. Til dessert: hjemmelaget sjokoladepudding med Tine-vaniljesaus i stedet for den hjemmelagde som sto litt for lenge på varmen og dermed smaker kokt egg.
|
|
#546 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Foliepakker med fisk og grønnsaker. Kokte poteter.
|
|
#547 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Stangekylling med stekt potet, brokkoli og saus med paprika. |
|
|
|
|
#548 |
|
psykopat
Medlem siden: Feb 2014
![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Vi hadde grillet and, stekt antrikote, pirayakjøtt i gryte og kyllingsuppe |
|
|
|
|
#550 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Kalkunbryst, appelsinchillisaus, ovnsbakte poteter og tomater, smørstekte aspargesbønner og valnøtter og en fantastisk tysk (seff) hvitvin. Mannen mener jeg bør gullforgylles. |
|
|
|
|
#552 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Eldste fikk velge siden vi er alene: Pizza fra Pizzabakeren.
|
|
#553 |
|
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Lammekorma, basmatipilaff med erter og krydrede agurkbåter.
|
|
#554 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!
Lagde du det av elg?
|
|
#555 |
|
Tankefull
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!I morgen skal jeg spise og lage middag!
|
|
#556 |
|
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!
Killing uten krydder gled veldig lett Ned til meg. |
|
|
|
|
#557 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Spaghetti Bolognese.
|
|
#559 |
|
i tåka
Medlem siden: Dec 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Det er ikke ofte jeg poster i denne tråden, heller ikke ofte det er "wow" faktor over middagen her i huset, men i dag kom jeg over noe fersk skrei som ble tilbredt etter denne oppskriften: http://www.godfisk.no/Oppskrifter/No...ulrotpur%C3%A9 |
|
|
|
|
#560 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Skrei er nydelig! Her har vi hatt suppelapskaus med resten av lørdagens lammelår, poteter, gulrøtter, søtpotet og purre, med flatbrød til. Varmt og godt i gråværet, og økonomisk å få brukt opp rester. |
|
|
![]() |
|
|