![]() |
#541 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?sort cardigan, sort skjørt fra skunkfunk, sort strømpebukse med sorte prikker, favorittsko fra Lola Ramona. (I tillgg har jeg en rød singlet, men den er det ingen som ser med mindre jeg har opp en knapp på cardigan)
#543 |
intro
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Nytt, prikkete skjørt fra salget på Tulip & Tatamo, svarte strømper og topp pluss røde sko. (Og uoppredd seng og en hjemmesnekra sang til 40-åring på gulvet, ser jeg nå.
Sist redigert av Bluen : 14-08-13 kl 14:57. |
![]() |
![]() |
#544 |
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?I dag: Svart tight jeans, røde, slitne converse, svart t-skjorte med jobblogo, svart hettejakke med jobblogo, og rød klatrehjelm blir vel også der et stykke utpå dagen. |
![]() |
![]() |
#545 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Grå yogabukser fra Abercrombie & Fitch, hvit singlet, svigermorstrikket burgunderrød oversized jakke i alpakka/silk mohair, svigermorstrikket stort alpakkaskjerf i babyrosa. Ufiks og frossen er dagens tema. Jeg leser til eksamen
#548 |
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Blå kjole fra Skunkfunk, og jeg føler meg så fiiin. |
![]() |
![]() |
#549 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Off-white chinos, sort tynn ermeløs bluse, grå oversized V-genser, sorte glitreToms, pøntehubroøredobber og flettet silkearmbånd som pøbelprinsessen har laget.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
#550 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Korallfarget silkesinglet og jeansshorts!
#551 |
Borte
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Blåstripet, oversized genser i sånn sweatshirtaktig stoff fra H&M, lyseblå skinnyjeans fra Levis og mine evige beige platåsandaler fra Gabor. Ikke så glam i dag, nei.
#552 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Hørtes fint ut, trenger ikke så mye glam, vel. |
![]() |
![]() |
#553 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Jeg har på hjemmesydd skjørt.
The deadline for complaints was yesterday vinterbolle jan 2007 sommerbolle juni 2010 minibolle mai 2012 Sist redigert av kokosbolle : 19-08-13 kl 00:02. |
![]() |
![]() |
#555 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Kult, kokos!
#556 |
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Kokos er alltid stilig. |
![]() |
![]() |
#557 |
Borte
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Blå jeans fra Levis, svart bluse fra H&M, pumps fra gabor, kjede fra Pilgrim med grønne detaljer og en grønn cardigan.
#558 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Dagen er ikke i gang før en sitter på bussen og forteller hva en har på seg! Sist redigert av Filifjonka : 02-11-13 kl 08:58. |
![]() |
![]() |
#559 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Off-white genser med røde ermer fra Urban outfitters
#560 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Grønt og brunt Boden-skjørt med bladmønster, hvit singlet, brun cardigan, tynne strømper og brune småsko. Høstklær.
|
|