Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-11, 16:35   #1
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Medlem siden: Oct 2006
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Det blir nok mange som får seg en god latter når bikkja kommer rekende med djevelkostyme. Fantastisk.

(sånn tror jeg lille hoppesprettbikkja mi trenger altså, hvor har du bestilt ?).

Det aner meg at en Rottweiler forkledt som djevel kommer til å vekke en viss oppsikt ja, særlig med en heks i andre enden av båndet og to søte små forkledt som ett eller annet skummelt hengende på slep.

Jeg har bestilt den her.

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

Kult... Matcher 2 åringen her som går som en rød djevel (rød løve etter hennes syn)

*Siste kostymet på toys r us i 2005*

Dere må komme nedover til Halloween slik at bikkja får gå på tiggerunde med en som matcher.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Gammel 15-10-11, 22:55   #2
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Det aner meg at en Rottweiler forkledt som djevel kommer til å vekke en viss oppsikt ja, særlig med en heks i andre enden av båndet og to søte små forkledt som ett eller annet skummelt hengende på slep.

Jeg har bestilt den her.

Dere må komme nedover til Halloween slik at bikkja får gå på tiggerunde med en som matcher.

Også kan jeg sende over bikkjene mine, som har matchede farger som din hund(pinscher og dvergpinscher).

Tenk så kult med "tripp-trapp-tresko" i djevelkostyme.

Liljekonvall er ikke aktiv  
Gammel 17-10-11, 00:54   #3
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Også kan jeg sende over bikkjene mine, som har matchede farger som din hund(pinscher og dvergpinscher).

Tenk så kult med "tripp-trapp-tresko" i djevelkostyme.

Det er et must for enhver skrullete hundeeier med oppfinnsomme barn.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Gammel 17-10-11, 14:00   #4
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Ungene insisterer på at de vil ha med seg hundefrøkna på årets halloweenrunde, og hun skal være utkledt som djevel. Intet mindre.
Dere aner ikke hvor vanskelig det er å finne klær til hunder større enn en middels rotte, og enda mindre djevelkostyme til en Rottweiler. Men jeg fant til slutt, og nå er det bestilt. Til neste år kan ungene godt være litt mindre oppfinnsomme.

Det er en dameklærtråd dette her, er det ikke? I vår inkluderende tidsalder bør den innbefatte damehunder også, i det minste til vi får et eget underforum for hundemote.

Næmmen så utrolig morro! Kanskje jeg kan finne et nisseantrekk for min damehund i anledning julekort.

Gammel 17-10-11, 14:53   #5
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Jadda. Her blir det Oktoberfest:

Kostymer blir ganske korte på en 180 cm lang kropp gitt. Jeg kjøpte et underkjørt å ha til da. Så får jeg bare prøve å ikke bøye meg for mye.

(Ja altså, jeg klarer meg uten parykken.)

Gammel 15-10-11, 13:28   #6
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det sto 46 cm i str 40, det blir litt kort, spesielt hvis det går høyt opp i livet. Jaja. Jeg har saktens nok skjørt.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 16-10-11, 11:37   #7
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har bestilt meg brune høye Mukluks! Så da skal de klumpete svarte Sorellskoene fra i fjor offisielt få flytte inn på jobben, mens disse skal være til og fra/bystøvler.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 19-10-11, 14:58   #8
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

[IMG]file:///C:/Users/Nataniel/AppData/Local/Temp/moz-screenshot.png[/IMG]Denne har jeg også kjøpt meg. Prøvde en til som jeg også fikk veldig lyst på men jeg kan bare ikke kjøpe så mye mer nå. Iværtfall ikke etter at jeg har lagt av og skal kjøpe 2 Fransa-kjoler.

He he. Jeg stod å kikka på et stativ ute i gågata tidligere i dag og da kom en byorginal bort til meg og ba meg kle mer på meg enn bare den strømpebuksa. hehe. Man akk ja, det begynner å bli kaldt. Hva i all verdens navn og rike skal jeg bytte ut strømpebuksa med til alle de kjolene jeg har kjøpt

Gammel 19-10-11, 18:11   #9
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jaaaaa!! Jeg fant, jeg fant - og endelig har uglevesken kommet til meg, hele veien fra North Carolina!!

Gammel 19-10-11, 20:45   #10
Pelen

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har glemt å skrive at den her fra Boden satt særdeles bra. Min er grå.

Det er også nå jeg ser at jeg burde ha bestilt det andre jeg bestilte på mandagen i en størrelse mindre. Det var skjørt, så det kanskje ikke er så farlig, men uansett, irriterende. Jeg har sendt det til en venninne i USA og så skal mannen hente det å ta hjem så det er ikke bare bare å sende i retur. Kanskje det blir noe til salgs her.

Pelen er ikke aktiv  
Gammel 19-10-11, 22:23   #11
Ema

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Ema er ikke aktiv  
Gammel 19-10-11, 22:24   #12
Ema

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sist redigert av Ema : 19-10-11 kl 22:29.
Ema er ikke aktiv  
Gammel 19-10-11, 22:50   #13
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Jeg har fått to nydelige Becksöndergaard skjerf i hus. Et grønt med stjerner og et grått med stjerner.

Gammel 20-10-11, 23:03   #14
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dette er blitt mitt

Fra spicy vanilla

Tightsen fra sagen vintage design

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv  
Gammel 20-10-11, 17:50   #15
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Beck Søndergaard; lyst beige med svakt sølvgrå stjerner - jeg bare MÅTTE, særlig når butikken har 20 % avslag på alt av klær og accesories!

Gammel 20-10-11, 18:05   #16
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er en stor fan av de stripete Hamptons Tee trøyene fra Boden. I dag bestilte jeg den med grå og blå striper, fra før har jeg i mørk/lys grå, og i fjorårets modell med litt bredere striper har jeg fire forskjellige farger.
Fin fasong, fin detalj med de snudde stripene i halskanten, og de holder seg godt i vask. Bruker dem masse.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 20-10-11, 19:10   #17
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Nå skal jeg bidra her, for en gangs skyld:

JA, jeg har vært på twisted.

Gammel 20-10-11, 19:39   #18
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan er Hamptons Tee i størrelsen, Fjonka? (Observerer at de er på salg og under tollgrensa i dag.)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 20-10-11, 19:47   #19
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Ja, det er akkurat det de er. Vil si de er vanlige i størrelsen. Jeg har både 12 og 14, men liker 14 best siden jeg ikke vil ha dem sånn supertighte + beholde lengden.
Har litt lyst på grønn også.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 20-10-11, 20:44   #20
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Og nå har jeg bestilt grønnstripete også.

Filifjonka er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:10.