Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Finansdepartementet har eksplodert!

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-07-11, 05:37   #541
Hulda
Bør lage seg en tittel selv

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

-og mange som er hardt skadet. Det er jo helt uvirkelig.

Gammel 23-07-11, 06:37   #542
Trixie

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Det er bare så jævlig. Helt uvirkelig. Kan dette være en manns verk? Norge blir aldri det samme igjen.

Trixie er ikke aktiv  
Gammel 23-07-11, 07:07   #543
Chablis
Drømmer

Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

MInst 80 drept , det er jo bare helt forferdelig.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 23-07-11, 07:16   #544
Maz
Pauset

Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

I det øyeblikket jeg hørte gjerningsmann var arrestert skjønte jeg at dette måtte være en som elsket "storhet".

Dette er ikke politikk, det er MASSEMORD. Det er mange syke mennesker i landet vårt som deler meninger med denne mannen, selv om sikkert de tar avstand fra handlingene.

Maz er ikke aktiv  
Gammel 23-07-11, 07:56   #545
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

80?? Dette er bare hinsides grufullt. Jeg har ikke ord.

Gammel 23-07-11, 07:56   #546
Trixie

Trixie sin avatar

Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Dette er en svart dag.

Trixie er ikke aktiv  
Gammel 23-07-11, 08:10   #547
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Dette var bare helt forjævlige nyheter å våkne opp til.
Sjokkerende, surrealistisk, forferdelig, grusomt.

Mex er ikke aktiv  
Gammel 23-07-11, 08:17   #548
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Helvete. Har aldri sett noe liknende i Norge.
Fyren maa aapenbart ha foelt at AP var roten til alt ondt. Etter nett-debattene hans aa doemme var han ingen fan av at de utvannet den vakre Norske Kristne Kulturen. Faen ta ham.

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv  
Gammel 23-07-11, 08:24   #549
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg trodde ikke jeg kunne bli mer sjokkert enn jeg var i går, men der tok jeg feil. 80 mennesker er revet bort. Fy faen. *har ikke ord*

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 23-07-11, 08:27   #550
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sitter i senga på et hotellrom i Danmark, fremdeles litt i sjokk, etter at jeg våknet for alvor av et rungende Faen fra min kjære, som sjekket nyhetene på mobilen. Føler bare for å grine, det er bare så ufattelig jævlig!

Gammel 23-07-11, 08:46   #551
Siritk

Siritk sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sitter her og griner, har gitt barna ekstra god frokost i dag for å kjøpe meg litt tid... Mine tanker går til de døde, skadde og deres pårørende.
Vurderer å ringe på jobb, vi er en del av kriseberedskapen til kommunen, jeg har ferie, men noe kan jeg jo uansett gjøre når de stakkars ungdommene kommer tilbake til Trondheim.

Siritk er ikke aktiv  
Gammel 23-07-11, 08:53   #552
Gerbera

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Uvirkelig. Ufattelig. Jeg klarer ikke helt å finne ord på hvordan jeg føler det nå. La meg i går, til meldingene om at dødstallene på Utøya ville stige fra 10. Jeg tenkte at det i verste fall ville være 20. Ikke i min villeste fantasi kunne jeg se for meg sjokktallet som møtte meg når jeg sjekket nyhetene nå. Over 80 stykker, bare på Utøya.
Det er grusomt, mine tanker går til de rammede, og deres nære og pårørende. Måtte de finne styrke til å komme gjennom dette.

Bildene av den siktede gir meg grøsninger, øynene spesielt.

Gammel 23-07-11, 08:57   #553
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan kan noen angripe mennesker på denne måten? Hvordan kan noen angripe BARN på denne måten??

For første gang i hele mitt liv har jeg forståelse for rop om hevn. Dette er helt uvirkelig.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 23-07-11, 08:59   #554
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg håper dere med flaggstang følger oppfordringen om å flagge på halv stang i dag.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 23-07-11, 09:00   #555
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har ikke ord.

Mine tanker går til de pårørende. De kan vel heller ikke forstå. Hvem kan vel det?

Maxine er ikke aktiv  
Gammel 23-07-11, 09:02   #556
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er ikke en person som hater lett, men jeg kjenner et veldig HAT mot den som står bak dette!! Så ufattelig lite respekt for menneskeliv, for BARN!
Tårene bare triller her. Alt er helt surrealistisk nå. Hjertet mitt revner av sorg med tanke på alle de foreldrene som IKKE får hjem barna sine nå.

Gammel 23-07-11, 09:03   #557
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Det som skjedde på den øya er jo som tatt ut av en skrekkfilm. En øy, uten rømningsveier, gjerningsmann utkledd som politi osv. Kan ikke fatte at det er virkelig. At en eneste mann er ansvarlig for det største angrepet i Norge siden Krigen og skaper nyheter over hele verden! Det er jo helt vilt!

Og, nei. Det er ingenting som tyder på at han er gal.

Gammel 23-07-11, 09:06   #558
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

80?! 80?!

Jeg er så sint og lei meg at jeg knapt vet av meg. Ungene sitter og ser på TV i TV-stuen vegg i vegg med åpen dør, og jeg måtte rett og slett bare gå ut og gråte litt. Jeg er ikke forberedt på hva jeg skal si til den eldste enda i fht omfanget. Siden jeg har jobbet så mange år i politikken kjenner hun faktisk folk som har vært på Utøya. Det blir veldig veldig virkelig og voldsomt alt sammen.

Gammel 23-07-11, 09:07   #559
Christa

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Dette er helt jævli, så vondt for de pårørende. Det kjennes i magen og tårene triller. At det kan være så mye vondt i noen.

Christa er ikke aktiv  
Gammel 23-07-11, 09:19   #560
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Oi oi oi
Det var ikke ett sånnt tall jeg trodde jeg skulle våkne opp til.

Når jeg la meg var det 10, hadde hørt politiet si maks 20. Men så våkner man opp til 80. Uff dette er grusomt, rett og slett.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:28.