|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#541 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!-og mange som er hardt skadet. Det er jo helt uvirkelig.
|
|
#544 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!I det øyeblikket jeg hørte gjerningsmann var arrestert skjønte jeg at dette måtte være en som elsket "storhet". |
|
|
|
|
#547 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Dette var bare helt forjævlige nyheter å våkne opp til.
|
|
|
#548 |
|
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Helvete. Har aldri sett noe liknende i Norge.
|
|
|
#549 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Jeg trodde ikke jeg kunne bli mer sjokkert enn jeg var i går, men der tok jeg feil. 80 mennesker er revet bort. Fy faen. *har ikke ord*
|
|
|
#550 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Sitter i senga på et hotellrom i Danmark, fremdeles litt i sjokk, etter at jeg våknet for alvor av et rungende Faen fra min kjære, som sjekket nyhetene på mobilen. Føler bare for å grine, det er bare så ufattelig jævlig!
|
|
#551 |
|
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Sitter her og griner, har gitt barna ekstra god frokost i dag for å kjøpe meg litt tid... Mine tanker går til de døde, skadde og deres pårørende. |
|
|
|
|
#552 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Uvirkelig. Ufattelig. Jeg klarer ikke helt å finne ord på hvordan jeg føler det nå. La meg i går, til meldingene om at dødstallene på Utøya ville stige fra 10. Jeg tenkte at det i verste fall ville være 20. Ikke i min villeste fantasi kunne jeg se for meg sjokktallet som møtte meg når jeg sjekket nyhetene nå. Over 80 stykker, bare på Utøya.
|
|
#553 |
|
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Hvordan kan noen angripe mennesker på denne måten? Hvordan kan noen angripe BARN på denne måten??
|
|
|
#554 |
|
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Jeg håper dere med flaggstang følger oppfordringen om å flagge på halv stang i dag.
|
|
|
#556 |
|
lettere utlada
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Jeg er ikke en person som hater lett, men jeg kjenner et veldig HAT mot den som står bak dette!! Så ufattelig lite respekt for menneskeliv, for BARN!
|
|
#557 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Det som skjedde på den øya er jo som tatt ut av en skrekkfilm. En øy, uten rømningsveier, gjerningsmann utkledd som politi osv. Kan ikke fatte at det er virkelig. At en eneste mann er ansvarlig for det største angrepet i Norge siden Krigen og skaper nyheter over hele verden! Det er jo helt vilt!
|
|
#558 |
|
Epikur
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!80?! 80?!
|
|
#559 |
|
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Dette er helt jævli, så vondt for de pårørende. Det kjennes i magen og tårene triller. At det kan være så mye vondt i noen. |
|
|
|
|
#560 |
|
Nøttelitens medhjelper
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Oi oi oi
![]() |
|