|
|
#541 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Chili Texas style gryte med salat og rømme til, nam nam nam |
|
|
|
|
#542 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Kyllinglår med brokkoligrateng og masse deilige selvdyrkede paprika og cherry-tomater.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#543 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Pølse og potetstappe.
|
|
|
#544 |
|
Søt og rar
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Jeg laget lett kremet grønnsakssuppe på sparket,
|
|
#545 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Fullkornstagliatelle med hjemmelaget basilikumpesto, små, gode tomater, sorte oliven, sukkererter og sprøstekt bacon. Litt ekstra parmesan og litt brød ved siden av. Rester fra i går, jeg klarte å bomme grovt på mengden som vanlig. |
|
|
|
|
#546 |
|
utfordrer ikke
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Vi skal egentlig ha pastasalat med ost og skinke, hvitløksdressing og pitabrød. Men det regner og er kaldt ute, så jeg har ikke så lyst på sånn sommermat. Morgendagens meny sier fisk i form, tror det passer bedre til guffent vær.
|
|
#547 |
|
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Ble sushi i går og taco i dag også skal vi spise indisk på kvelden |
|
|
|
|
#548 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Omelett med paprika, rødløk, røkt skinke og masse ost.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#549 |
|
Søt og rar
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Inspirert av forrige ukes suksess med kjøtt-lasagne laget jeg i dag en veggisversjon som også jeg kunne spise. Det var supergodt!
|
|
#550 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Jeg fikk servert speilegg og bacon til sen frokost, jeg tror det får telle som middag, faktisk. |
|
|
|
|
#551 |
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Kom så seint hjem i dag så det ble grandis her. De andre har spist fiskepudding og skjell før jeg kom hjem.
|
|
|
#552 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Første dag på SFO, så frøkna fikk bestemme middag: Pannekaker. Men nå er har vi ikke hatt det på lenge, så det er helt OK.
|
|
#553 |
|
Metallica!!
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?I dag ble det foliebakt laks og fiskespyd med kremede grønnsaker. Hele familien er sprekkmette og Lille ELSKET det.
|
|
#554 |
|
Søt og rar
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Ny oppfinnelse i dag: Rullegrateng
|
|
#555 |
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Gryterett i dag.
|
|
|
#556 |
|
Aktiv
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Ungarn
![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Siden jeg er alene onsdag til mandag er menyen rimelig enkel og barnevennlig her, greit om alle ungene spiser uten krangling kjenner jeg...
|
|
|
#557 |
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Vi hadde tacorester i dag - jeg tacosalat |
|
|
|
|
#558 |
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Vi har hatt RÅ vårruller i dag med peanøttkrem |
|
|
|
|
#559 |
|
Passiv
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Vi hadde kyllig og chips. |
|
|
#560 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Måtte på shopping med barna etter jobb/bhg/SFO, så da ble det Mc Donald''s i dag.....
![]() |
|
|