Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

ESC - Endelig braker det løs!

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-05-11, 00:18   #541
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: ESC - Endelig braker det løs!

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Men jeg lurer ennå på om det bare var mine ører som syntes den franske tenoren var helt ute i første halvdel av sangen? Jeg ble så overrasket over hvor ille det hørtes ut, når han liksom skulle være god.

Me er to.
Som eg sa tidligare, han skuffa meg litt. Men det tok seg opp igjen på slutten av sangen.

Gammel 15-05-11, 00:19   #542
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da har jeg sett igjennom hurtiggjennomkjøringen to ganger. Pluss at jeg så mesteparten av delfinalen der Norge var med.

Jeg heier på Georgia, Azerbajdsjan, Sveits, men kanskje aller mest Serbia. Sistnevnte hadde kule kjoler, befriende utypisk gp-stil og en fengende låt. Det fargeshowet bak på scenen var grusomt, da. Jeg ville aldri har kjøpt musikk fra noen av dem, men hallo. Dette er Grand prix. Det har vel aldri vært snakk om at man skal kjøpe musikken man hører?

Gammel 15-05-11, 00:19   #543
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Me er to.
Som eg sa tidligare, han skuffa meg litt. Men det tok seg opp igjen på slutten av sangen.

Ok, takk!
For min del har jeg lite overbærenhet med klassiske sangere når det gjelder sursang, så her hjelper det ikke at det ble bedre etter hvert.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 00:19   #544
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Thomas, her.

Hehehe

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 00:21   #545
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Den franske tenoren var den eneste sexy deltageren.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 00:21   #546
Sundae
Bør lage seg en tittel selv

Sundae sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Snart kommer stemmene. Det er nesten like spennende å se på representantene for stemmene fra hvert enkelt land som selve sangene.

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 00:21   #547
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Pauseinnslaget er kjehehedelig!

Gammel 15-05-11, 00:21   #548
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Problemet med Serbia er at jeg ikke vet hva de synger om. Det er kanskje litt vågalt å heie på dem da? Det kan jo hende refrenget går i leia "Up yours motherfuckers!" eller noe sånt. Ja, ja. Det er uansett ikke så langt unna den musikken jeg har hørt på i alle herrens år.

Gammel 15-05-11, 00:22   #549
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skrudde akkurat på TV. Hvem er han fyren? Ikke vinneren, håper jeg?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 00:23   #550
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Det har vel aldri vært snakk om at man skal kjøpe musikken man hører?

Jeg skal høre denne musikken et par ganger i døgnet det neste halve året. Jeg gleder meg ikke veldig.

6-åringer som elsker GP kan skifte musikksmak hvis vi bare tar tiden til hjelp, ikke sant?

Gammel 15-05-11, 00:23   #551
Kaija

Kaija sin avatar

Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Honeybunny, her.

Alle kan jo ikke ha Riverdance eller Glow som pauseinnslag.

Nei, det ville jo blitt kjedelig, men dette er jeg blitt for gammal til. Kjenner ESC-surmagagenene fra faren min gjøre seg gjeldende i kveld.

Gammel 15-05-11, 00:24   #552
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Skrudde akkurat på TV. Hvem er han fyren? Ikke vinneren, håper jeg?

Joda, det er vinneren

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 00:24   #553
Kaija

Kaija sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Imma, her.

Jeg syntes han var robotaktig -iskald.

Gammel 15-05-11, 00:25   #554
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det fortsatte. Liten vist i å begynne å se nå. :skifter kanal:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 00:25   #555
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

6-åringer som elsker GP kan skifte musikksmak hvis vi bare tar tiden til hjelp, ikke sant?

hvis du går til innkjøp av noe tilsvarende musikk, så går det nok!

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
Gammel 15-05-11, 00:26   #556
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg skal høre denne can et par ganger i døgnet det neste halve året. Jeg gleder meg ikke veldig.

Shit, jeg har glemt at jeg har barn. Og at jeg i hine hårde dager sang sanger fra Grand Prix i månedsvis etter finalen. Miming på skoleavslutning og show med liksommikrofon på taket på hytta og sånt. / Er showet fortsatt pop hos de små, altså?

Gammel 15-05-11, 00:26   #557
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Standard

Altså, denne stefan-verten, er det virkelig underholdning å se ham spille?

Gammel 15-05-11, 00:27   #558
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Jeg syntes han var robotaktig -iskald.

Akkurat slik jeg liker dem.

Gammel 15-05-11, 00:27   #559
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg syntes soloen var kul, men fyren er grisefæl.

Gammel 15-05-11, 00:27   #560
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Imma, her.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:13.