Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den enormt lange shoppingtråden 11

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-05-11, 22:27   #541
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Endte opp med å gå aldri så lite amok på en Fat Face butikk i går, aldri handlet der før, men likte det jeg fant Billig var det og!

Strikkejakke, min er mørk blå:

Strikkekjole, min er blålilla:

Lin/bomull bukse:

Hvit singlet:

Tights:

Mørkeblå tights:

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 04-05-11, 10:48   #542
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Endte opp med å gå aldri så lite amok på en Fat Face butikk i går, aldri handlet der før, men likte det jeg fant Billig var det og!

I Norge?
Jeg liker Fat Face.

Gammel 04-05-11, 13:13   #543
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Handlet litt salgsvarer fra James Perse på The Outnet, så digg at alt av toll/moms/frakt inkluderes og at varene leveres på døra :-)

Gammel 04-05-11, 13:51   #544
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Dagens kjøp på salg hos Lille vinkel:

Har ingen mørkebrune pumps, men et antrekk som krever det, så dermed ble det sånn.

Har ellers fått meg disse. Likte spesielt de sorte godt. Lekre på.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 4809WHT1.jpg (31,1 KB, 1 visninger)
Filtype: jpg NI0003M_1.jpg (113,4 KB, 2 visninger)

Sist redigert av Dronningen : 04-05-11 kl 14:03.
Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 04-05-11, 13:58   #545
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Morsomt at du nevner Fat Face akkurat nå da jeg skal på Fat Face i Edinburgh til helgen! Jeg har bare myst på nettsiden deres, ser ut som det er mye fint der.

Gammel 04-05-11, 20:46   #546
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg skal straks til Kreta i to uker, og var desperat etter litt sommerklær, men ingen av mine vanlige langere hadde noe jeg ville ha. Ved en innskytelse endte jeg opp hos Oasis, og kjøpte disse plaggene:

Knelang bukse i dongeristoff. Den er litt mer oppdresset enn hva tittelen "boyfriend jeans" skulle tilsi:

I tillegg kjøpte jeg en skjorte som jeg tenkte kan brukes til ulike bukser og skjørt, min er i helsvart:

Og en stripete t-skjorte:

Gammel 04-05-11, 20:55   #547
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

I Norge?
Jeg liker Fat Face.

Nei, i Aberdeen. Har aldri handlet der før, men syntes de hadde mye fint

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 04-05-11, 22:04   #548
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av mocci, her.

Morsomt at du nevner Fat Face akkurat nå da jeg skal på Fat Face i Edinburgh til helgen! Jeg har bare myst på nettsiden deres, ser ut som det er mye fint der.

Høres ut som en god plan, de hadde mye fint nå

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 04-05-11, 22:41   #549
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Odd molly Lenge siden jeg har kjøpt meg noe molly nå!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg ViewImage.jpg (11,7 KB, 17 visninger)
iben er ikke aktiv  
Gammel 04-05-11, 22:48   #550
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Oi! Takk for svar.
Skal en tur på Jessheim i morgen, så det spørs om jeg ikke må unne meg en tur innom ser ja.

Jeg var å prøvde den i går. Jeg kjøpte den ikke for å si det sånn. Jeg så virkelig helt forferdelig ut!

Gammel 04-05-11, 23:03   #551
Joika
Pauset

Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var å prøvde den i går. Jeg kjøpte den ikke for å si det sånn. Jeg så virkelig helt forferdelig ut!

Jeg ble veldig positivt overrasket, og det ikke uten grunn. Jeg trodde det var en shorts helt til jeg stod i prøverommet og dro den på meg....

Joika er ikke aktiv  
Gammel 04-05-11, 23:30   #552
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Den ser jo så kul ut. Men jeg kunne virkelig ikke ha den. Jeg er nok litt for kort og stutt til å kunne dra i land noe sånt.

Snuppa har en lignende, og den er bare så tøff på henne. Men på meg. Not so much! Dessverre. :snufs:

Gammel 05-05-11, 09:51   #553
cecix
Blekksprut

cecix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
cecix er populærcecix er populærcecix er populær
Standard

Den ser jo så kul ut. Men jeg kunne virkelig ikke ha den. Jeg er nok litt for kort og stutt til å kunne dra i land noe sånt.

Snuppa har en lignende, og den er bare så tøff på henne. Men på meg. Not so much! Dessverre. :snufs:

Jeg var også på Vero Moda i går og prøvde denne (og kjøpte også). De hadde 2 farger, en lysere blå og en mørkere blå. Det er ikke bare fargen som er forskjellig, modellen er ganske ulik også. Den mørkeste er veldig baggy, den lysere blå er smalere i modellen. Jeg endte opp med den lyseste og den var ganske fix altså, om jeg kan få si det selv....
Den mørke ble for voldsom og formløs for min smak, og selv om jeg er normalt slank (38\40str) ble jeg seende ut som et fjell i den. Kan det være at du bare har prøvd den mørke?

cecix er ikke aktiv  
Gammel 05-05-11, 09:51   #554
Christa
Bør lage seg en tittel selv

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Bestilt fra Brandos:

Christa er ikke aktiv  
Gammel 05-05-11, 10:15   #555
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Christa, her.

Bestilt fra Brandos:

Fantastiske!

Gammel 05-05-11, 11:43   #556
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Jeg har fått denne fra Boden i dag, og den er veldig søt. Men nok en gang skjønner jeg meg ikke på størrelsene til Boden. Jeg har samme type kjole (Riviera dress) fra i fjor i samme størrelse (14R) og den er så akkurat passe at 2 gram ekstra fett rundt ribbeina mine vil sprenge sømmene. Denne, derimot, er egentlig for stor. Og sånn er det med det meste jeg har prøvd fra Boden, det er nesten helt random hva som passer av 12R og 14R fra plagg til plagg. Jeg må gå litt i denne, tror jeg, og finne ut om den passer godt noj eller om den er så stor at jeg må selge den.

Cuyahoga er ikke aktiv  
Gammel 05-05-11, 14:10   #557
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nye sko, utrolig gode å gå i.
Og ikke for høy hæl og sukkersøt.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMAG0222.jpg (189,2 KB, 61 visninger)

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 05-05-11, 21:17   #558
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er så nervøs for morgendagns muntligeksamen, at jeg måtte trøsteshoppe litt.
Denne er på vei til meg.

Frost er ikke aktiv  
Gammel 05-05-11, 21:51   #559
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Hvit med blå stjerner, veldig søt fra Line.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 05-05-11, 22:03   #560
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:48.