Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook – fine ord i statusfelt

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-04-11, 15:27   #541
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

En kul, x-large FB-venn har motsvar til bikinifigurinnstalleringene:

Sitat:

Installerer bikini-figuren 2011.Vennligst vent...
█░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
Nei forresten.... Hvorfor stresser alle slik med det der? Jeg synes alle skal få lov til å være fornøyde med de formene de har.
Og om bikinien ikke passer - kjøp en større!
Starter installasjon av litt ekstra selvtillit ███████████████████████
Fullført! Se der ja ♥

Nelly Nickers er ikke aktiv  
Gammel 02-04-11, 22:16   #542
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den likte jeg, Nelly.

Gammel 02-04-11, 22:54   #543
Andrea03
Nybegynner

Andrea03 sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Trøndelag.
Andrea03 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg liker ikke statusoppdateringer som på noen måte minner om kjedemail. "Sett dette på din status, 93% vil ikke gjøre det", "hvist du har en datter/sønn//hund/mann/kanin/rosa t-skjorte/ som du elsker, sett dette på din status for å vise at du er glad i han/henne/den".
Bortkasta tid og krefter som kun seulterer i masse spam på min nyhetsoppdatering. Æsj og huff.

Fine, meningfulle, velskrevne ord som ikke er for mye klisjé derimot, tas godt imot.

Gammel 03-04-11, 23:04   #544
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

En kul, x-large FB-venn har motsvar til bikinifigurinnstalleringene:

Den er minst like teit som orginalen.

Gammel 04-04-11, 11:21   #545
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sitat:

Jeg er ikke modell, ikke mest jålete eller deiligst, ikke penest, har ikke den perfekte kropp, neppe guttenes første valg! Men jeg er meg selv... og det finnes definitiv ikke en til som meg!!!!!! Kopier dette om du våger å være deg selv :-)

Salt er ikke aktiv  
Gammel 04-04-11, 11:32   #546
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De som er pene tør ikke være seg selv, man kan knapt se forskjell på dem! Utrolig deilig for oss i en annen liga å vite om.

Gammel 05-04-11, 21:28   #547
Silje sol
Aktiv

Medlem siden: Mar 2010
Silje sol er litt kulSilje sol er litt kul
Standard

"Når jeg var liten hadde jeg ingen data, Nintendo, X-Box e.l. Jeg hadde en sykkel, og naturen var min lekeplass. Var jeg ikke hjemme når maten var klar, måtte jeg gå uten. Jeg kunne ikke tenke meg å argumentere mot mine foreldre. Livet var ikke vanskelig, det var livet!!! Og jeg overlevde. Kopier dette om du setter pris på hvordan du har vokst opp!!"

Gammel 05-04-11, 22:09   #548
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Silje sol, her.

"Når jeg var liten hadde jeg ingen data, Nintendo, X-Box e.l. Jeg hadde en sykkel, og naturen var min lekeplass. Var jeg ikke hjemme når maten var klar, måtte jeg gå uten. Jeg kunne ikke tenke meg å argumentere mot mine foreldre. Livet var ikke vanskelig, det var livet!!! Og jeg overlevde. Kopier dette om du setter pris på hvordan du har vokst opp!!"

Den så jeg også. De klarte i det minste å la være å komme med den evige idiotkommentaren om at "Vi syklet uten hjelm og lå på hattehylla i bilen, og vi overlevde vi. Det er bare iddjåtter som bruker hjelm og bruker masse penger på bilstoler".

Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Gammel 05-04-11, 23:06   #549
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Å, sånne "vi brukte ikke belte/lå på hattehylle/lasteplan osv irriterer meg sånn! Ja, selvsagt overlevde du! Du var heldig og kom ikke i en bilulykke!

Éowyn er ikke aktiv  
Gammel 05-04-11, 23:10   #550
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Underlig det der.
"Det gikk bra med dem", men ganske mange av dem har samtidig en eller flere horrible historier om noen de kjente som døde i en bilulykke.

Gammel 06-04-11, 00:06   #551
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Underlig det der.
"Det gikk bra med dem", men ganske mange av dem har samtidig en eller flere horrible historier om noen de kjente som døde i en bilulykke.

Det var jo bare uflaks og hendelige uhell, må vite. Shit happens, lizzm.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Gammel 06-04-11, 08:47   #552
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Våren er kommet og asylsøkerne begynner å sykle langs veiene igjen. Pass godt på så du ikke kjører på dem. Det kan være din sykkel.

Gammel 06-04-11, 09:15   #553
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 06-04-11, 11:09   #554
Effie
wizzzard

Effie sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Effie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Våren er kommet og asylsøkerne begynner å sykle langs veiene igjen. Pass godt på så du ikke kjører på dem. Det kan være din sykkel.

Å herlighet....

Gammel 06-04-11, 11:25   #555
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Gådd! Fy pokker så mye rasistisk møl som kommer rekende! Dette hadde fått meg til å klikke i vinkel med versaler i kommentar-feltet altså.

Gammel 06-04-11, 11:47   #556
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Lik denne statusen hvis du har hørt meg le eller sett meg smile, får du over 20 har du seriøste latterproblemer ♥

Imma er ikke aktiv  
Gammel 06-04-11, 11:48   #557
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Divaene forsvinner en etter en....Elisabeth Taylor,
Wenche Foss....
Er ikke helt i form selv heller...

Denne syns jeg var arti. Syns ikke den var respektløs heller. Så måtte låne den.

Gammel 06-04-11, 11:49   #558
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Gådd! Fy pokker så mye rasistisk møl som kommer rekende! Dette hadde fått meg til å klikke i vinkel med versaler i kommentar-feltet altså.

Jeg rapporterer slike stauser, men det ser desverre ikke ut til å nytte. De blir stående.

Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 06-04-11, 11:58   #559
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Denne var jo bare så fin.

Sitat:

Da æ va lita hadd itj vi værken data, Nintendo, X-Box , eiller mobiltelefon. Vi hadd en sykkel, å natur'n va lekeplass'n vårres. Å va æ itj jæm når mat'n var klar, mått ' gå ut'n. Æ koinn aldri tænk mæ å argumenter mot foreldran min. Livet va itj så vanskelig, d VA livet!!! Å, æ overlevd! :-)) D vart jo folk av oss læll. Kopier d hær om du sætt pris på koss'n du har vokst opp! :-)

Nei, jeg argumenterte aldri mot foreldrene mine. Også overlevde jeg, tenk på det. Det er kanskje det aller fineste argumentet folk bruker.

Morella er ikke aktiv  
Gammel 06-04-11, 19:34   #560
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne fant jeg på min vegg nå, og fniste litt av:

Sitat:

A real woman always has a clean house, empty laundry basket, is well made-up, smells good, is slim, healthy, eloquent and perfectly well-behaved. ... Copy this status if you are beginning to suspect that you are a man ..

Emneord
facebook staus, facebookstatus, status på facebook

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:50.