Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Tilbudtipsetråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-12, 21:06   #1
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tilbudtipsetråden!

Opprinnelig lagt inn av IOA, her.

Skoringen i Torggata har visst blitt en slags outlet-butikk for Skoringen, og har 2 for 1-tilbud på hele butikken. Voksen- og barnesko, og merker som Viking, Converse, Timberland, El Naturalista etc.

Det er jaggu godt jeg ikke er mye i byen om dagen, det kunne fort blitt dyrt!

Gammel 13-01-12, 21:18   #2
Koko
Erfaren

Koko sin avatar

Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
Koko er populærKoko er populærKoko er populær
Standard

Polarn o Pyret har 50% på det meste nå.

Koko er ikke aktiv  
Gammel 25-03-12, 12:17   #3
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Er det tilbudskode på HM for tida?

Gammel 25-03-12, 21:03   #4
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Er det tilbudskode på HM for tida?

Jeg hadde en med 25% rabatt på ett valgfritt plagg, men den koden gikk ut den 18. mars.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv  
Gammel 15-01-12, 22:42   #5
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Jeg hadde planer om å kjøpe meg shampoo fra blivakker.no denne mnd og er glad jeg ventet. Synes dette er et godt tilbud på shampoo fra Tigi, 750 ml flasker. Salongene selger tvillingpakkene til 399,-, her får man de enda billigere nå frem til tirsdag kl, 15.

http://www.blivakker.no/4c2e4bdd-488...alg-tigi-750ml

Den jeg skulle ha solgte de dessverre ikke som tvillingpakke så jeg måtte kjøpe flaskene enkeltvis, men det ble likevel fin pris, 318,- totalt. Fri frakt er det også.

Luvi er ikke aktiv  
Gammel 18-01-12, 00:37   #6
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Nå er det -30% på en del Kari Traa varer:
http://www.karitraa.com/

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 18-01-12, 02:30   #7
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Medlem siden: Oct 2006
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Halv pris på fleecekolleksjonen til Tulip & Tatamo. Hupps.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Gammel 24-01-12, 23:05   #8
shute
prokrastinator

shute sin avatar

shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Familiebutikken.no gir 20% ekstra rabatt (på allerede 50%) med rabattkoden tusentakk.

Gammel 31-01-12, 21:46   #9
Stjerneskuddet
Erfaren

Stjerneskuddet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av shute, her.

Familiebutikken.no gir 20% ekstra rabatt (på allerede 50%) med rabattkoden tusentakk.

Hm, får det ikke til jeg?

Stjerneskuddet er ikke aktiv  
Gammel 31-01-12, 22:10   #10
shute
prokrastinator

shute sin avatar

shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stjerneskuddet, her.

Hm, får det ikke til jeg?

Det var bare til 25. jan, så ble det vel 60% på alt tror jeg.

Gammel 08-02-12, 11:48   #11
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Fikk mail fra Sparkjøp om dette nå.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 08-02-12, 12:27   #12
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Takk Minni. Minsten her kunne hatt noen flere ullbukser til neste vinter. Usikker på om jeg likte fargene, kanskje den turkise.

Gammel 08-02-12, 19:12   #13
lavendely
Singing in the rain

lavendely sin avatar

Medlem siden: May 2008
lavendely er litt kullavendely er litt kul
Standard

Sto det noe om det prisen gjaldt i spar-kjøp butikkene også? Finner ingenting på nettsidene om det.

Gammel 08-02-12, 19:30   #14
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av lavendely, her.

Sto det noe om det prisen gjaldt i spar-kjøp butikkene også? Finner ingenting på nettsidene om det.

Tror det bare er nettbutikk.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 10-02-12, 13:55   #15
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Har bestilt derifra i dag

-Nj- er ikke aktiv  
Gammel 10-02-12, 22:25   #16
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Min lokale Kiwi har satt ned Pierre Robert ull til 99,- pr del. Jeg regner med de setter ned flere steder.

Gammel 10-02-12, 23:19   #17
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Min lokale Kiwi har satt ned Pierre Robert ull til 99,- pr del. Jeg regner med de setter ned flere steder.

Var en del på Rema 1000 her. Og Nille har masse stæsj til 70 %, bla. bursdagsgreier, barnebøker mm.

Gammel 11-02-12, 21:17   #18
Sundae

Sundae sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Her er det Joker og Meny som har 50 % på Pierre Robert ull. Meny startet før, så det var mer å finne på Joker.

Sundae er ikke aktiv  
Gammel 27-01-12, 21:59   #19
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Troll sin nettbutikk, http://www.trollcollection.no/index....&limitstart=40, har 40% hvis man bruker koden JANUAR12www.trollcollection.no/index.php?option=com_virtuemart&Itemid=122

w.trollcollection.no/index.php?option=com_virtuemart&Itemid=122

Gammel 27-01-12, 22:08   #20
Hannamoren

Hannamoren sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ark på Jessheim hadde 50% på noen av LYRA fargeblyantsett.

Hannamoren er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:57.