Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TALT!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-20, 14:57   #541
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.730
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Nå orker jeg ikke flere ørevoksreklamer! De er over alt, bildene gir meg kløe i ørene og produktet det reklameres for virker å være en scam. Slutt, sier jeg! SLUTT!

Er det samme greiene som jeg skrev om i går der de sa at ørevoks førte til hukommelsestap?

zinatara er ikke aktiv  
Gammel 20-10-20, 15:49   #542
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Er det samme greiene som jeg skrev om i går der de sa at ørevoks førte til hukommelsestap?

Jeg så tråden din først nå, men jeg tipper det er det samme. Jeg googlet produktet (q-grips), og det virker helt ubrukelig. Det med hukommelsestap har jeg ikke sjekket nærmere.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv  
Gammel 20-10-20, 16:08   #543
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.880
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

https://m.facebook.com/story.php?sto...d=216022185317


Kjellen sier det med store bokstaver.

Hvis jeg må se eller høre EN ENESTE RANT TIL fra folk som IKKE er fra Østlandet om at vi ikke kan kjøre bil/ikke har sett uvær før/klager for mye/for ofte/ er for ofte i avisen/i nyhetene eller GUD VET HVOR, så blir jeg altså FORBANNA!

Vi HAR vær her. Mer enn 1/4-del av landets befolkning bor faktisk her. Og dessuten blir det trafikkaos i andre deler av landet OGSÅ når det blir brå værskifter.

Bevis: https://www.abcnyheter.no/nyheter/no...ikkaos-i-troms

Men jeg er enig i at Dagbladets LIVE-overføring fra snøværet var en liten smule overkill. You give Østlandet a really bad name, Dagbladet.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 20-10-20, 16:16   #544
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.096
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Hvis jeg må se eller høre EN ENESTE RANT TIL fra folk som IKKE er fra Østlandet om at vi ikke kan kjøre bil/ikke har sett uvær før/klager for mye/for ofte/ er for ofte i avisen/i nyhetene eller GUD VET HVOR, så blir jeg altså FORBANNA!

Vi HAR vær her. Mer enn 1/4-del av landets befolkning bor faktisk her. Og dessuten blir det trafikkaos i andre deler av landet OGSÅ når det blir brå værskifter.

Bevis: https://www.abcnyheter.no/nyheter/no...ikkaos-i-troms

Men jeg er enig i at Dagbladets LIVE-overføring fra snøværet var en liten smule overkill. You give Østlandet a really bad name, Dagbladet.


Den dagen jeg, da var jeg Osloboer, brukte to (!!) timer fra Storo til Sinsenkrysset fordi det hadde kommet et aldri så lite dryss med snø, da ga jeg opp alt håp for Oslotrafikken.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv  
Gammel 20-10-20, 16:44   #545
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Blir man sinna, så er det jo bare å rante tilbake. Det er jo det denne tråden er til for.

.

Nei, det virker som om veien å gå er å sende en prikk for å fortelle at ranten var laaaangt over streken.

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg hadde ikke reagert så sterkt om de ikke var for at rine har sagt liknende ting før, i tråder som ikke har vært rant/fjas.

Ja, det stemmer at jeg har skrevet det med legeerklæring før, dog ikke i tråder med tittelen "Min sønn har fått cøliaki, jeg trenger tips og råd", men i tråder der man på generelt grunnlag har diskutert mat og tilrettelegging. Jeg liker av og til å sette ting på spissen, og det er åpenbart at noen av mine innspill i slike tråder har falt deg tungt for brystet, men da burde du sagt fra da, ikke bli snurt i en rante-tråd fordi jeg skrev noe lignende i 2016.

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Dessuten står det i overskriften "...om ting som kanskje ikke er så viktig", men dette er jo faktisk viktig, det påvirker helse og livskvalitet i svært stor grad. Det er totalt skivebom å være så nedlatende da. Flott at man slipper å forholde seg til det selv, det skulle nok alle som må leve glutenfritt også gjerne sluppet. (Jeg slipper for øvrig, alle i min omgangskrets tåler gluten. Men jeg har empati likevel, heldigvis.)

Det finnes _ veldig_ mange ting i verden som er viktigere enn at folk blir litt harde i magen av en bolle eller et glass melk. Jada, noen blir alvorlig syke, men trenden er at flere og flere setter diagnoser på seg selv og barna. Les her, f.eks -

https://forskning.no/partner-univers...-gluten/263148

-og og i større eller mindre grad forventer tilrettelegging etter ukens diagnose eller intoleranse. En viktig ting for litt for mange mange i Norge, åpenbart, men i den store sammenhengen er det egentlig ikke så fryktelig viktig hva du tåler og ikke tåler.


Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Det er vel ikke et problem å servere glutenfritt, men det er et problem at flere påroper seg å ha en allergi eller intoleranse de ikke har. For det fører fort til at man kan bli litt mer slepphendte med de som virkelig har intoleranse eller cøliaki, når man opplever at enkelte påroper seg noe de faktisk ikke har, eller har fått diagnostisert hos homøopat eller tilsvarende .

Det ER jo ekstraarbeid og -kostnad å handle inn og lage glutenfritt til dem som må ha dette, og da forstår jeg godt at man kan bli gretten av å handler inn ekstra til folk som bare føler at de er intolerante. Selv i 2020. Og når noen ikke skal ha svin (det er hauger av ikke-muslimer som mener de ikke tåler det), noen som ikke kan ha melk, noen som er vegetarianere, noen veganere osv osv, så kan det bli vanskelig å lage mat.

.

Ja.

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Så bakte jeg kanskje en unødvendig kake da, so fuckings what? Da har man hvertfall gjort sitt. Og det er jo virkelig ikke store innsatsen som skal til for å få et par glutenfrie alternativer på bordet.

Jeg har ikke så god tid i hverdagen min, og er heller ikke så god til å bake. Jeg liker å "gjøre mitt" for mange, jeg, men er ikke spesielt glad i å bruke tid og penger på folk som det strengt tatt ikke er nødvendig å bruke tid og penger på.

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg vet ikke hvor mange som er enige med hvem, men jeg har fått flere grønne prikker på mitt første motinnlegg enn jeg har fått på veldig, veldig lenge.

Og jeg fikk flere grønne på mitt første innlegg (du vet, ranten som var laaangt over streken), men sikkert ikke så mange som deg.

Folk Flest bor jo ikke bare i Kina, Folk Flest har glutenallergi også. Det vil si, det er kvinnelige akademikere, som det er mange av på forumet her, som er mest intolerante (mot gluten altså, de er er åpenbart både tolerante og rause når de baker ekstra glutenfrie kaker). Hvis jeg hadde skrevet ranten min på et rørleggerforum, ville de mest sannsynlig ikke lettet på et øyelokk engang.

https://www.nrk.no/trondelag/kokk-er...rgi-1.14818520

rine er ikke aktiv  
Gammel 20-10-20, 19:03   #546
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.789
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Det er koselig da, at vi fortsatt er opptatt av prikker i 2020. Fikk litt nostalgi.

Jeg har prøvd å finne noe jeg hisser meg opp over. Tror det blir en tidligere venninne som har byttet profilbilde til et med TRUMP -PENCE ramme. OG SOM LEGGER UT ALT MULIG SPRØYT??? DU VAR JO ET OPPEGÅENDE MENNESKE?!

Minerva er ikke aktiv  
Gammel 20-10-20, 19:07   #547
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.332
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

For de av oss som ligger på topp fem på prikkelista så er det selvfølgelig ikke noe annet som gir tyngde i en diskusjon enn antall prikker.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 20-10-20, 20:38   #548
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Minerva, her.

Det er koselig da, at vi fortsatt er opptatt av prikker i 2020. Fikk litt nostalgi.

Jeg har prøvd å finne noe jeg hisser meg opp over. Tror det blir en tidligere venninne som har byttet profilbilde til et med TRUMP -PENCE ramme. OG SOM LEGGER UT ALT MULIG SPRØYT??? DU VAR JO ET OPPEGÅENDE MENNESKE?!

Biter meg merke i «tidligere venninne» og «var». :nemlig.

Min Trump-vennlige venninne fra USA-tiden slettet meg allerede i 2016 da jeg lo høyt av papp-Trumpen i helfigur hun hadde i stua. Innvandrer fra Cuba. Burde vite bedre. Men nei!

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 20-10-20, 20:45   #549
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.614
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Jeg et forbannet over resultatet fra uravstemning til Fagforbundet. Hvordan i alle dager kan resultatet bli sånn?!?! Jeg vet ikke om noen som har stemt ja. Jeg har maset og pushet for å få folk til å stemme. Alle har svart nei. Ingen er fornøyd med 1400 kr i året. Man går i realiteten ned i lønn. Er det virkelig rent mel i posen her?

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv  
Gammel 20-10-20, 20:51   #550
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Nå orker jeg ikke flere ørevoksreklamer! De er over alt, bildene gir meg kløe i ørene og produktet det reklameres for virker å være en scam. Slutt, sier jeg! SLUTT!

Ja, fader, hva er det med de reklamene?? Har de peilet seg inn på kvinner i 40-åra? Jeg lover, jeg har ALDRI googlet ørevoks i hele mitt liv.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv  
Gammel 20-10-20, 21:02   #551
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.659
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

+1 på ørevoksreklame.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 20-10-20, 21:06   #552
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.426
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Har ikke lagt merke til en eneste en ørevoksreklame. :jinx:

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv  
Gammel 20-10-20, 23:43   #553
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.474
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Ja, fader, hva er det med de reklamene?? Har de peilet seg inn på kvinner i 40-åra? Jeg lover, jeg har ALDRI googlet ørevoks i hele mitt liv.

Ikke utenkelig, all den tid kvinner i 40-åra er troendes til å gå rett på og kjøpe produktet. Tydeligvis

Og nei, DET VIRKER IKKE!

Timar er ikke aktiv  
Gammel 21-10-20, 07:00   #554
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 11.016
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Ikke utenkelig, all den tid kvinner i 40-åra er troendes til å gå rett på og kjøpe produktet. Tydeligvis

Og nei, DET VIRKER IKKE!

Fnis...
Hahahahaha...

Strå er ikke aktiv  
Gammel 21-10-20, 07:46   #555
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.472
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Scheise.
Jeg serverer gjerne glutenfritt.

Det skal være dobbel s i «SCHEISSE»! : påpekerviktigeting:


Sist redigert av liefje : 21-10-20 kl 07:55.
liefje er ikke aktiv  
Gammel 21-10-20, 08:01   #556
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.934
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Ja, fader, hva er det med de reklamene?? Har de peilet seg inn på kvinner i 40-åra? Jeg lover, jeg har ALDRI googlet ørevoks i hele mitt liv.

Blant annet her på foreldreportalen. Jeg blir gal!

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 21-10-20, 09:23   #557
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Ikke utenkelig, all den tid kvinner i 40-åra er troendes til å gå rett på og kjøpe produktet. Tydeligvis

Og nei, DET VIRKER IKKE!

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv  
Gammel 21-10-20, 10:52   #558
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.576
Blogginnlegg: 808
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

EN adventsstjerne. 1!

Av og til er antall viktigere enn symmetri.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv  
Gammel 21-10-20, 10:59   #559
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.332
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

EN adventsstjerne. 1!

Av og til er antall viktigere enn symmetri.

Pffft. En pr vindu!

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 21-10-20, 11:00   #560
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

DET ER OKTOBER!!!!! Kan man for helvete slutte å snakke om ADVENT????!!!!

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no