Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

SE Xperia-tråden

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-10, 10:31   #521
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.580
Blogginnlegg: 809
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: SE Xperia-tråden



Det sier jeg deg - hvis du fortsatt vil stå på kontaktlisten min, bør du sende meg en sms eller noe. Etter at jeg har oppdatert, selvsagt.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 10:02   #522
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Jeg har oppgradert og gjort alt til punkt og prikke men får fortsatt hverken sendt eller mottatt mms meldinger. De står bare på permanent "sender" og når aldri mottaker.

Tips?

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 17:50   #523
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Du må gå inn på supportsidene til mobilselskapet ditt og få tilsendt eller manuelt legge inn oppsett selv (jeg har Chess og måtte legge inn manuelt).

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 18:39   #524
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.580
Blogginnlegg: 809
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Jeg har oppdatert. Kontaktene mine er tilbake, alle tekstmeldingene er borte. Like greit - de som vil si noe viktig, sier det vel om igjen.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 19:59   #525
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Jeg oppdaget forøvrig at etter oppgraderingen så var flere av kontaktene mine borte, selv om jeg hadde tatt back up rett før. Skjønner ikke helt hva som skjedde der.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 20:54   #526
Trollet
Aktiv
 
Trollet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Romerike
Innlegg: 266
Trollet er litt kulTrollet er litt kul
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Dere som har oppgradert til nyeste android-versjonen, (versjon 2.1?)
er det stor forskjell fra den gamle versjonen?

Trollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 21:29   #527
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Okay, nå gir tlf meg skikkelige frysninger. :P Jeg skulle opprette ny melding og legge til mottaker og ser plutselig at den finner alle slags telefonnummer som jeg aldri har lagt til i adresseboka mi. De ligger heller ikke lagret der, men den finner tydeligvis numrene til alle FB-kontaktene mine som har lagt ut nr sitt på FB-sida si, og om jeg da skriver en melding så kommer FB-bildet deres opp ved siden av navnet. (Det siste altså på kontakter som jeg har lagret på tlf fra før og skriver til). Hvordan har jeg fått dette til å skje? har det noe med Timescape å gjøre eller noe annet jeg ikke skjønner? Er ikke tilkoblet Internett med tlf, men likevel fant den alle disse numrene. Spooky.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 21:43   #528
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Mobilen din har synkronisert med FB-kontoen din. Om du synkroniserer med gmailkontoen også, så får du sikkert opp lista med alle kontaktene dine igjen.

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 22:28   #529
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Opprinnelig lagt inn av Tuneland, her.

Mobilen din har synkronisert med FB-kontoen din. Om du synkroniserer med gmailkontoen også, så får du sikkert opp lista med alle kontaktene dine igjen.


Hmm, det var jeg ikke klar over at jeg hadde gjort, men trolig skjedd unnder oppgraderingen da kanskje. Ellers har jeg vel bare trykt litt rundt omkring som vanlig og ikke husker helt hva jeg har holdt på med på veien. Det skjer titt og ofte.

Takk for oppklaringen.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 08:46   #530
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Hmm, det var jeg ikke klar over at jeg hadde gjort, men trolig skjedd unnder oppgraderingen da kanskje. Ellers har jeg vel bare trykt litt rundt omkring som vanlig og ikke husker helt hva jeg har holdt på med på veien. Det skjer titt og ofte.

Takk for oppklaringen.

Jeg aner en forklaring på opptil flere merkeligheter her.

  Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 14:51   #531
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.580
Blogginnlegg: 809
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

フィクション

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 17:20   #532
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg aner en forklaring på opptil flere merkeligheter her.

Stor mulighet for det altså.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 13:03   #533
Shane
Erfaren
 
Shane sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 894
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Dere med Xperia mini, hvordan er batterikapaciteten? Har hørt at den ikke er så bra, at telefonen må lades hver dag. Står mellom en xperia mini og en htc desire, men prisen på xperia mini passer meg myyyye bedre må jeg si

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 18:12   #534
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Som du ser av tråden så er det mange av oss som er misfornøyde med batteriet.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 18:15   #535
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Batteriet på min måtte lades en gang i døgnet den første tiden. Nå lader jeg ikke mer enn hver fjerde dag. Det tar seg opp etter hvert.

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 18:18   #536
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.964
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Jeg bruker minien mest som telefon, dvs sms og ringing, og da er ikke batterikapasiteten noe problem. Skrur av trådløst nett når jeg ikke bruker det, så da trekker ikke det strøm heller.

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 23:17   #537
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Har noen fått problemer med xperiaen sin etter oppgradering? Det virker som min har fått litt bug. Den slår seg av, dvs, ikke helt av, men jeg må logge inn igjen for å aktivere sim-kortet, uten at jeg har gjort noe. Den henger noen ganger, og noen ganger blar den veldig tregt. Er det noe man kan gjøre for å fikse det, eller må man bare holde ut?

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 07:19   #538
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Min kutter. Midt i samtaler, i begynnelsen av samtaler, får ikke kontakt. Til å bli gal av.

  Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 10:39   #539
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Kan noen anbefale meg en fin app som kan brukes til å kun slippe gjennom bestemte nummere i arbeidstiden? Den må sperre for sms også.

  Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 10:59   #540
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.341
Blogginnlegg: 44
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Kan noen anbefale meg en fin app som kan brukes til å kun slippe gjennom bestemte nummere i arbeidstiden? Den må sperre for sms også.

Jeg googlet og fant denne. Det kommer opp en hel del om man søker på call blocker i marked også, men jeg aner ikke hva som er bra da. Jeg tror jeg trenger noe slikt selv. Prøver å laste ned en gratis om heter Call & SMS Filter nå.

__________________
"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no