|
|
|
|
#1 |
|
Aktiv
Medlem siden: Aug 2010
![]() |
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?I kveld var det lillemor på 3 som valgte bok, og det ble Tingelings drømmehage som ble vinneren av bokduellen. |
|
|
|
|
#3 |
|
Shake it out!
|
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Nancy Drew, The hidden staircase leses for eldstemann her. Hun har fått en pakke med de seks første bøkene, så vi skal vel gjennom den ene etter den andre tipper jeg. Jeg mimrer tilbake til da jeg var 10 og lå på Rikshospitalet og leste hele serien... Minstemann velger forskjellig bok hver kveld, alt fra Kaptein Sabeltann via Monsterfabrikken til en av de ørten bøkene han har om fly.
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Jeg leser Tonje Glimmerdal til eldste. Veldig bra så langt!
|
|
#7 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Trondheim
![]() |
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?RBK-avisa. |
|
|
|
|
#8 |
|
Aktiv
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() |
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Idag begynte jeg å lese 'Den hvite stenen' av Gunnel Linde for min 7-åring. Hun var en av forfatterne jeg likte godt når jeg var liten, er spent på om de fortsatt fenger. |
|
|
|
|
#9 |
|
Aktiv
![]() |
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?I dag kom 6-åringen hjem med "livet i fjæra", så vi har lest om kråkeboller, fjærmarker og det som mere er. |
|
|
|
|
#11 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Roald Dahl
|
|
#12 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Da var vi ferdig med "Georgs Magiske Medisin" (for andre gang) og i kveld begynner vi på "Mathilda"
|
|
#13 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Stavanger
![]() ![]() |
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Vi leser bøkene om "Geronimo Stilton". Både pappaen og storebror (7,5) syns de er kjempemorsomme (det er som regel han som leser for storebror). Jeg leser Mormor og de 8 ungene, når jeg får slippe til. Elsket de bøkene som liten.
|
|
|
#14 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?For tiden vil de hver kveld at jeg leser om Albert Åberg som skal legge seg, men jeg skal gjøre det om til lillebror og pappa her i huset, og si mange uventede og komiske ting basert på det lillebror pleier å si til vanlig. Mye promp og bæsj og tull. Jeg går derimot litt tom for idéer, og har sagt at vi nå må ta en pause fra den. |
|
|
|
|
#15 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Storesøster på 7 år har lest regnbueøya-serien på syv bøker. Den likte hun veldig godt, og nå leser hun bøkene om Hanne (leseløve-bøker). |
|
|
|
|
#16 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Dinosaurer... |
|
|
|
|
#17 |
|
kamerat
|
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Åå, Den hvite stenen! (Mistenker kanskje at jeg ikke ville likt den fullt så godt nå.)
|
|
#18 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Leser ikke så mye til 1,5 åringen. Men nå for tiden liker hun å bla i Endelig...-bøkene til Camilla Lundsten
|
|
#19 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Trond Viggos "Kroppen". Måtte dra den fram etter at Snuppa kom med ganske fantasifulle forklaringer på hvordan babyene hadde kommet inn i magen min.
![]() |
|
|