Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Interiørshoppingtråden

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-09, 20:21   #521
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Veldig kul, Kanina! Hvor kjøpte du den? Er den stor?

Jeg kjøpte den på Ting, og den er vel ca 20 cm høy. Hvis man vil ha den lenger, kan man kjøpe flere og montere over hverandre.

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 21-09-09, 20:24   #522
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussilago, her.

Og et nytt Miele kjøleskap (skal pusse opp hele kjøkkenet i høst):

Har du fått prøvd ut kjøleskapet? Vi kjøpte dette for litt siden, og det bråker som et uvær. Skal få ordnet service på den, har bare ikke fått somlet meg til det enda.

Gammel 23-09-09, 16:37   #523
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

I dag har jeg vært og kjøpt litt av hvert:

Maison Belle baderomsspray med duft av lavendel og mynte

Savon de Marseille Extra Pur Amande håndsåpe (fant ikke bilde av Amande...):

Telysglass i fattigmannssølv, som kan minne litt om disse (bare uten kronen på):

Krone som jeg også skal sette telys inni:

Gammel 23-09-09, 20:40   #524
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Krem- hva heter sofaen din?

Gammel 23-09-09, 20:52   #525
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Krem- hva heter sofaen din?

Oregon hjørne med divan. Jeg gleder meg veldig!!

Krem er ikke aktiv  
Gammel 23-09-09, 21:10   #526
ILY
Multitasker

ILY sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

I dag har jeg vært og kjøpt litt av hvert:

Maison Belle baderomsspray med duft av lavendel og mynte

Savon de Marseille Extra Pur Amande håndsåpe (fant ikke bilde av Amande...):

Kan jeg spørre hvor du har kjøpt dette? Butikken min hvor jeg har brukt å kjøpe disse merkene er lagt ned.

Gammel 24-09-09, 10:33   #527
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjøpte det på Ting i Oslo!

Gammel 24-09-09, 12:23   #528
Trois
Søkende

Trois sin avatar

Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har kjøpt noen supersøte skåler til kjøkkenet. Du kan se de her

Trois er ikke aktiv  
Gammel 24-09-09, 13:13   #529
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Tangerine er ikke aktiv  
Gammel 25-09-09, 14:42   #530
Tussilago
Spoon2

Tussilago sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Har du fått prøvd ut kjøleskapet? Vi kjøpte dette for litt siden, og det bråker som et uvær. Skal få ordnet service på den, har bare ikke fått somlet meg til det enda.

Nei - jeg vil ikke si at det bråker nei? Det durer iallfall ikke, mulig det kommer noen grynt innimellom, men jeg tenker ikke så mye over det. Vi er ganske fornøyd med det egentlig. Masse plass iallefall .

Gammel 25-09-09, 18:55   #531
Debra
Lovende

Debra sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Debra er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussilago, her.

Nei - jeg vil ikke si at det bråker nei? Det durer iallfall ikke, mulig det kommer noen grynt innimellom, men jeg tenker ikke så mye over det. Vi er ganske fornøyd med det egentlig. Masse plass iallefall .

Vi har også samme, ingen støy.
Sikker på at det står i vater? Langt nok unna veggen/tak mtp motoren?

Debra er ikke aktiv  
Gammel 25-09-09, 19:20   #532
Marge

Marge sin avatar

Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Pedalbøtte til badet, billig var den og.

Marge er ikke aktiv  
Gammel 25-09-09, 20:53   #533
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi har fått seks slike:

Lyslykt:

Stelton brødpose:

Og stekepanne fra GreenPan:

Sist redigert av malena : 25-09-09 kl 21:07.
malena er ikke aktiv  
Gammel 28-09-09, 08:33   #534
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg datt over noen nydelige adventskalendere jeg måtte ha. Og da ble det litt mer i samme slengen.

Juleskilt:

Metallboks til stearinlys:

Knerten er ikke aktiv  
Gammel 28-09-09, 15:02   #535
nikki

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Knerten:nå kom jeg i julestemning.
Har du kjøpt de tingene fra en nettbutikk?I tilfelle,hvilken?

Gammel 28-09-09, 15:09   #536
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

nikki: Jeg fant det på www.boligfryd.no

Knerten er ikke aktiv  
Gammel 28-09-09, 15:19   #537
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Ikke veldig originalt, men en snartur innom IKEA for å prøve sofa, seng mm. gjorde at jeg tok med meg fire stykk nye lamper hjem ...har noen av de fra før - en stor og to små, men tok med to store (til soverom) og to små til - liker disse lampene kjempegodt!

Gammel 29-09-09, 10:26   #538
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Sofa'n er kjøpt på Trendmøbler. Betalte 13 tusen for den.

Er dere fortsatt fornøyd med sofaen? God å sitte OG ligge i?

Gammel 29-09-09, 11:58   #539
cilen
re:designer

cilen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dora, her.

Er dere fortsatt fornøyd med sofaen? God å sitte OG ligge i?

Ja! Den er kjempegod å både sitte i og "sove" i.. haha
De løse ryggputene er geniale. De er både myke og faste og funker fint som hodestøtte når man ligger og ser på tv. (dytter de tilbake i form igjen etter man har ligget på dem).

Har delt den opp i to grupper. (bruker den ene sm sjeselong). I helgen hadde vi mange her på besøk og da bare flyttet vi dem sammen så vi fikk en stor god sofa med plass til alle. Er veldig fornøyd.

cilen er ikke aktiv  
Gammel 29-09-09, 20:39   #540
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Ja! Den er kjempegod å både sitte i og "sove" i.. haha
De løse ryggputene er geniale. De er både myke og faste og funker fint som hodestøtte når man ligger og ser på tv. (dytter de tilbake i form igjen etter man har ligget på dem).

Har delt den opp i to grupper. (bruker den ene sm sjeselong). I helgen hadde vi mange her på besøk og da bare flyttet vi dem sammen så vi fikk en stor god sofa med plass til alle. Er veldig fornøyd.

Takk. Da tror jeg jammen vi må ta turen og se på den. Er jo en liten kjøretur for oss, men likte så godt designet.

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:17.