Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Shamus barnetøy

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-08, 23:56   #521
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shamus barnetøy

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

Du får hoppe inn på www.shamu.no under "til salgs" og se om det er en veske der du liker.

Hvis ikke så kommer det flere til salg en gang i fremtiden. Når jeg er ferdig med bestillinger.

Eg går å drømmer eg altså. Har sett eit stoff som eg har forelska meg heilt i. Til å ha inni veska. Og så drømmer eg om kva rom den skal ha osv osv.

Jada, er ein smule veskegal, men har faktisk ikkje kjøpt ei veske på aldri så lenge. Den dillen forsvann vist då det kom unger i hus.

Gammel 23-10-08, 00:00   #522
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Du er rå.
*venter spent på pc-vesker*

Ami er ikke aktiv  
Gammel 23-10-08, 10:34   #523
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv

Maggie74 sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kan ikke annet enn å

Gammel 23-10-08, 10:56   #524
Adele
In love with a fairytale

Adele sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så flink du er. Her var det mye fint! (spesielt dongeritunikaen.)
*mangler jente å kjøpe til*

Adele er ikke aktiv  
Gammel 23-10-08, 12:14   #525
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Eg går å drømmer eg altså. Har sett eit stoff som eg har forelska meg heilt i. Til å ha inni veska. Og så drømmer eg om kva rom den skal ha osv osv.

Jada, er ein smule veskegal, men har faktisk ikkje kjøpt ei veske på aldri så lenge. Den dillen forsvann vist då det kom unger i hus.

Diller er til for å brytes, kjenner til det der. Men så er det så fint at de kan komme tilbake en stund senere, også er de plutselig kjempevelkomne.
Jeg elsker vesker selv, og ifølge min kjære så har jeg altfor mange..

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv  
Gammel 23-10-08, 12:15   #526
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amidriel, her.

Du er rå.
*venter spent på pc-vesker*

Det får bli ett 2009 prosjekt.
Nå skal jeg snart begynne på jobb, og min sytid blir da ekstremt begrenset...

Shamu er ikke aktiv  
Gammel 23-10-08, 12:15   #527
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maggie74, her.

Jeg kan ikke annet enn å

Opprinnelig lagt inn av Cec, her.

Så flink du er. Her var det mye fint! (spesielt dongeritunikaen.)
*mangler jente å kjøpe til*

Tusen tusen takk skal dere ha!

Shamu er ikke aktiv  
Gammel 23-10-08, 12:16   #528
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Den har eg og hørt før du.

Kan vel ikkje ha for mangen vesker. Kvar til sitt bruk. Mannfolk skjønner ikkje dei greiene der.

Gammel 23-10-08, 12:21   #529
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Den har eg og hørt før du.

Kan vel ikkje ha for mangen vesker. Kvar til sitt bruk. Mannfolk skjønner ikkje dei greiene der.

Nei, ærlig talt, de er fornøyd om de har noen lommer i buksa de kan overfylle med penger, kort, mobil og nøkler.

Shamu er ikke aktiv  
Gammel 23-10-08, 12:41   #530
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Kjøpte en brukt MeiTai her inne, som du har sydd. Den er nydelig! Hatten av for deg!

Minerva er ikke aktiv  
Gammel 23-10-08, 12:46   #531
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Cille, her.

Kjøpte en brukt MeiTai her inne, som du har sydd. Den er nydelig! Hatten av for deg!

Så kjekt at du er fornøyd, og veldig kjekt at de går videre og at lere barn får glede av dem!

Er det "Epleslang" du har kjøpt?

Shamu er ikke aktiv  
Gammel 23-10-08, 15:28   #532
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Shamu, kan du ikke leve av dette, da? Kundegrunnlaget er vel til stede?

Ami er ikke aktiv  
Gammel 23-10-08, 16:00   #533
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

Shamu, kan du ikke leve av dette, da? Kundegrunnlaget er vel til stede?

Det er drømmen min. Og jeg håper jeg en dag kan.
Men foreløpig så er jeg litt kylling i forhold til at det tross alt ikke er sikre inntekter.
Jeg tjener bra på det i dag, og jeg tror jeg kan gjøre det enda bedre om jeg begynner å reklamere. Men tross alt er man jo sårbar i forhold til sykdom osv.. hva gjør man da?

Målet mitt er jobbe nå 100% en periode for å komme ovenpå økonomisk, få kjøpt oss ny bil osv, ting vi trenger.
Så etterhvert ønsker jeg å gå ned i stilling, og bruke friiden da på å sy på fulltid.
Da har jeg litt sikker inntekt og litt variabel inntekt.
Men det er drømmer som sagt.

Jeg er ikke så god på sånn å starte opp bedrift osv.. jeg kan sy bare..

Shamu er ikke aktiv  
Gammel 24-10-08, 11:58   #534
Millis
Multividunder

Millis sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Millis er litt kulMillis er litt kul
Standard

Hva jobbe? Har du virkelig tid til det?

Du er så flink!! Hadde jeg vært rik skulle jeg kjøpt utelukkende alle klær og vesker fra din kolleksjon

Gammel 24-10-08, 12:50   #535
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Shamu!
Jeg må bare si at jeg elsker både klærne, de kreative navnene og historiene til klærne dine, virkelig noe spesielt, dette.

Gammel 24-10-08, 16:06   #536
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Standard

Shamu, har ikke kommunen din et eller annet opplegg for gründere? Og da spesielt kvinner som vil starte noe selv? Får du kurset deg i forretningsførsel, er det jo bare å kjøre på.

Melder meg på PC-veske-lista, hvertfall!

Ami er ikke aktiv  
Gammel 24-10-08, 18:45   #537
Heklestudent

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Stavanger
Cron har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jo det har vi faktisk i stavanger kommunen...og jeg kjenner en som jobber der Så shamu min gode gode venn, jeg skal fritte han ut på julebordet i november på vegne av verden herligste retrodesigner

Gammel 24-10-08, 22:38   #538
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Millis, her.

Hva jobbe? Har du virkelig tid til det?

Du er så flink!! Hadde jeg vært rik skulle jeg kjøpt utelukkende alle klær og vesker fra din kolleksjon

Nei, jeg har ikke tid til å jobbe... Seriøst ikke.. men jeg må.
Så snilt sagt av deg da!

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Shamu!
Jeg må bare si at jeg elsker både klærne, de kreative navnene og historiene til klærne dine, virkelig noe spesielt, dette.

Tusen tusen takk for fantastiske ord! Det varmer veldig! Takk!

Shamu, har ikke kommunen din et eller annet opplegg for gründere? Og da spesielt kvinner som vil starte noe selv? Får du kurset deg i forretningsførsel, er det jo bare å kjøre på.

Melder meg på PC-veske-lista, hvertfall!

Atte, jeg er elendig på slike ting og blir vettskremt med tanke på å være selvstendig næringsdrivende.
Blir det en flopp, blir det jo en økonomisk utfordring vi ikke har mulighet for å ta sjansen på.
Bare tanken på skatter, moms og avgifter gjør meg vettskremt. Hvor mye sitter man igjen med til slutt? Og er det da verdt det?

PC veskene er i hodet mitt, og de kommer etterhvert. hehe..
Må bare få bestillngene under kontroll, samt få orden på den nye hverdagen om snart møter oss.. tidsklemma osv..

Opprinnelig lagt inn av Cron, her.

Jo det har vi faktisk i stavanger kommunen...og jeg kjenner en som jobber der Så shamu min gode gode venn, jeg skal fritte han ut på julebordet i november på vegne av verden herligste retrodesigner

You do that.. det er jo alltid spennende å høre hva dem sier...
Gode du!

Shamu er ikke aktiv  
Gammel 24-10-08, 22:39   #539
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så flink du

Smurfine79 er ikke aktiv  
Gammel 24-10-08, 22:40   #540
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

Tusen takk Smurfine79!

Shamu er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:30.