|
|
#521 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2008
![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jeg er godt i gang med "Drageløperen", problemet er bare at jeg ikke får lagt den fra meg om kvelden. Veldig bra altså! Leser mange bøker om dagen, kjekt. |
|
|
|
|
#522 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Iskaldt bedrag av Dan Brown.. |
|
|
|
|
#523 |
|
Passiv
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?
Jeg er ferdig med ovennevnte, og holder på med "the night watch". "The twilight watch" ligger og venter. |
|
|
#524 |
|
kamerat
|
Interessant. Jeg har sett Nattevakten/The Night Watch/Notsjnoj dozor, og har Dagvakten på vent i dvd-hylla, men jeg var ikke klar over at de var basert på romaner. Og de er bra, altså? Jeg kjenner et bokkjøp nærme seg.
|
|
#525 |
|
*_*
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jeg leser Knut Fladbakkens siste krim, Tyvene. Sliter med å komme vidre fordi jeg synes den er fryktelig banal, full av fyllord og stereotype romanfigurer. Leser den kun fordi jeg må i forbindelse med undervisning. Har ikke lest Faldbakken før og må si jeg forventet meg mer. Forhåpentligvis, for hans del, er det andre han har produsert gjennom et langt forfatterskap bedre.
|
|
|
#526 |
|
På farten igjen
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jeg holder egentlig på med flere bøker samtidig denne gang. Luftslottet... av Stieg Larsson og "Buzz Aldrin, Hvor ble det av deg i alt mylderet?". Sistnevnte får jeg liksom aldri helt dreisen på, men liker den likevel godt.
|
|
#527 |
|
Glad
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?The Inner game of work av Timothy Gallwey. Faglitteratur, men interessant også som "privatlektyre".
|
|
#528 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Menn som hater kvinner - Stieg Larsson |
|
|
|
|
#529 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Endelig fått rotet meg til å begynne på Stieg Larssons Flickan som lekte med elden.
|
|
#530 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Kompani Orheim.
|
|
#531 |
|
Skal rømme
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Thorvald Steen - Vekten av snøkrystaller. Kjøpte på Mammutsalg. Snart ferdig med den, da tror jeg det blir Karin Fossum - Brudd. Også kjøpt på mammutsalg. Ja jeg vet jeg sa jeg ikke skulle kjøpe noe særlig på mammutsalg men det ble visst litt likevel.
|
|
#532 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Da har jeg lagt bort De beste blant oss. Leste den ikke ferdig - jeg skjønte plottet, og gadd ikke mer.
|
|
#533 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jeg er for øyeblikket fordypet i En helt annen historie av Håkan Nesser. |
|
|
|
|
#534 |
|
Passiv
|
Jeg har lastet ned "the night watch", men ikke sett den ennå. Ja, de er basert på bøker, og bøkene er gode!. Absolutt verd å få med seg for de av oss som liker genren. |
|
|
#535 |
|
kamerat
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Boka er nå i hus. Og den første filmen kan anbefales (i hvert fall av en som ikke hadde lest boka på forhånd).
|
|
#536 |
|
Glad
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Da har jeg fått en ny bok på nattbordet: The secret. Skal starte i dag!
|
|
#537 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Nå har jeg begynt på Atonement av Ian McEwan
|
|
#540 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nord-Norge
![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Akkurat begynt på Drageløperen.
|
![]() |
|
|