Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg er vakker

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-13, 19:43   #521
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OK vi innrømmer det

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Hvorfor kan ikke moderatorer eller admin bare pælme ut alle idiotene (ja, bortsett fra meg så klart)?

Pælme ut alle de som er dumme eller kjedelige her?

Gammel 12-12-13, 19:44   #522
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Er det fordi dere lyver?

#hvatrordu

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-13, 19:45   #523
Storemor
Pauset

Medlem siden: Dec 2013
Storemor har opptrådd uhørt
Standard

Eller det er ikke derfor.Det er fordi at vi er litt hyperaktive. Jeg er spesielt veldig hyperaktiv. Men jeg er en fin gutt. Mer søt kankje. Når jeg har på meg Caspen, så blir jeg enda penere.

Men for og prate litt alvor nå. Jeg synest at det er veldig trist at folk i andre land ikke har det like godt som oss i Norge. Verden er urettferdig.

Storemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-13, 19:46   #524
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Storemor, her.

Vi er i beyngnnelsen av tjueårene. Vi er tøffe gutter med olabukse og lue og caps og hettegenser.

Det tror jeg ikke en pøkk på.

Gammel 12-12-13, 19:56   #525
Tante Sofie
Bladibladiblaah!

Tante Sofie sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det hopar seg opp med spørsmål, men eg maktar ikkje setje ord på det... altså, tøffe gutter? Eg må innrømme at eg er usikker på i kva grad det er eit sjekketriks å henge på FP, men by all means...

Gammel 12-12-13, 19:58   #526
Storemor
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tante Sofie, her.

Det hopar seg opp med spørsmål, men eg maktar ikkje setje ord på det... altså, tøffe gutter? Eg må innrømme at eg er usikker på i kva grad det er eit sjekketriks å henge på FP, men by all means...

Hei Tante Sofie. Vi skal lære oss oppdragelse.

Gammel 12-12-13, 20:19   #527
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eller det er ikke derfor.Det er fordi at vi er litt hyperaktive. Jeg er spesielt veldig hyperaktiv. Men jeg er en fin gutt. Mer søt kankje. Når jeg har på meg Caspen, så blir jeg enda penere.

Men for og prate litt alvor nå. Jeg synest at det er veldig trist at folk i andre land ikke har det like godt som oss i Norge. Verden er urettferdig.

Ifølge fireåringen min er ikke gutter søte, men kule. Så nå ble jeg skikkelig forvirra her.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-13, 20:21   #528
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Caspen

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-13, 20:28   #529
Storemor
Pauset

Standard

Sv: OK, vi innrømmer det

Jeg har alltid vært en gutt som har funnet på sprell. Det har kameraten min og. Men vi holder oss kun her inne på skravlesiden.

Men hva synest dere om meg? Her jeg sitter med caps på meg og hette over Capsen igjen?

Gammel 12-12-13, 20:46   #530
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kanskje du burde lage deg en blogg a la fotballfruen sin, og så få de tilbakemeldingene og bekreftelsene du søker, der?

Gammel 12-12-13, 21:16   #531
Storemor
Pauset

Standard

Kanskje du burde lage deg en blogg a la fotballfruen sin, og så få de tilbakemeldingene og bekreftelsene du søker, der?

Har prøvd å legge ut bilde av meg selv her, men får det ikke til. Mor mi var svært vakker da hun var ung.

Har dere sett på An American Dead?

Gammel 12-12-13, 22:58   #532
Storemor
Pauset

Standard

Savner dere gamledager?

Gammel 12-12-13, 23:08   #533
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Savner dere gamledager?

Ja. Jeg savner den tiden man kunne røyke sigar hvor man ville, damer var damer og ikke opptatt av sånt kvinnesakstull og barn verken kunne sees eller høres.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-13, 23:12   #534
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Himmel og hav, holder dere på ennå? :båååred:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-13, 23:13   #535
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Ja. Jeg savner den tiden man kunne røyke sigar hvor man ville, damer var damer og ikke opptatt av sånt kvinnesakstull og barn verken kunne sees eller høres.

... og en mann kunne komme hjem til ferdig middag hver dag.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-13, 23:15   #536
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Jeg savner den tida vi måtte drepe det vi skulle spise sjøl.

Gammel 12-12-13, 23:17   #537
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg savner den tida vi måtte drepe det vi skulle spise sjøl.

Jakt- og slaktetid. :nostalgisk:

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-13, 23:28   #538
Storemor
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Himmel og hav, holder dere på ennå? :båååred:

Vi kommer ikke til å skrive her inne hele dagen slik vi holdt på i går. Nå bare skriver vi her et par ganger om dagen.

Gammel 12-12-13, 23:29   #539
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De er det merkelegaste forumtrollet eg har møtt i heile mitt liv. Det skal de ha for!

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-13, 23:29   #540
Storemor
Pauset

Standard

Får foresten besøk av to kjekke kvinner i morgen. Begge er tretten år eldre enn oss. De skal få en deilig middag.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:45.