Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Billetter i skuffen 2

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-13, 19:09   #501
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Billetter i skuffen 2

Opprinnelig lagt inn av Nuppa, her.

Langweekend i Stockholm i april er bestilt.
Italiatur i sommerferien er også booket. Vi kjører nedover og har ordnet hoteller til turen ned. Vi skal imidlertid bruke nesten en uke hjemover, så her må vi planlegge litt mer.

Hvor i Italia skal dere ? Vi har kjørt til Italia 3 ganger og franske rivieraen 2 ganger.

Kan anbefaler jeg en tur innom Liechtenstein. Vi kjørte til den franske rivieraen i fjor sommer og da bodde vi en natt på et superkoselig hotell i tyrolerstil, drevet av et kjempehyggelig ektepar, på vei nedover.

Liljekonvall er ikke aktiv  
Gammel 09-01-13, 19:10   #502
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Skal ta med gutta mine til London i vinterferien.

Gammel 09-01-13, 19:14   #503
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Jeg er utrolgi fornøyd med at vi har billetter til London i påsken (eller rettere sagt helgen før påskeuken) klar. Det er en overraskelsestur for en kamerat som har runddag. Han vet ikke at han skal på tur i det hele tatt, og så før han først vite at han skal på tur med kona, og så møter vi andre (to par) dem i London. Gleder meg.

OG vi fant en kjempedeal på 4-stjerners hotell, så det blir en skikkelig luksustur i tillegg! Og så skal jeg og mannen min være igjen til onsdagen i påskeuken. Da blir det nok et annet hotell ja.

Gammel 09-01-13, 23:38   #504
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Bruce Springsteen i Telenor Arena 30. april sammen med mannen, søstera mi og broren min med samboere. Gleder meg stort Jeg søstera mi og svigerinna mi fikk av våre respektive til jul. Vi har lenge snakket om å ta oss en tur sammen vi tre parene men har aldri greid å surre oss avgårde så nå ordnet mannfolkene opp

Gammel 10-01-13, 00:19   #505
Nuppa
Superduperaktiv

Nuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Hvor i Italia skal dere ? Vi har kjørt til Italia 3 ganger og franske rivieraen 2 ganger.

Kan anbefaler jeg en tur innom Liechtenstein. Vi kjørte til den franske rivieraen i fjor sommer og da bodde vi en natt på et superkoselig hotell i tyrolerstil, drevet av et kjempehyggelig ektepar, på vei nedover.

Vi skal til en liten Liten by på nordvestkysten ved LaSpezia. Kjørte nedover i fjor også og gleeeder oss!

Hotelltips?

Nuppa er ikke aktiv  
Gammel 10-01-13, 00:35   #506
Ivars_mamma
We weren't born to follow

Ivars_mamma sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Ivars_mamma er litt kulIvars_mamma er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ivars_mamma, her.

Bon Jovi på Valle Hovin i mai, Penthouse playboys i desember og Kaptein Sabeltann i januar. Gleder meg nok mest til førstnevnte, men alle tre blir kjekke.

Da har jeg fått fylt på skuffen enda litt til

2 uker til Kreta i juli og tur til Kiel med colorline i mars. Så blir det Roger Waters på Telenor Arena i august.

Gammel 10-01-13, 01:53   #507
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nuppa, her.

Vi skal til en liten Liten by på nordvestkysten ved LaSpezia. Kjørte nedover i fjor også og gleeeder oss!

Hotelltips?

Ikke i Italia dit dere skal, men om dere bestemmer dere for å dra innom Liechtenstein, så er Hotel Gasthof Oberland i Triesenberg å anbefale. Lite og koselig hotell i tyrolerstil, rene, pene og ganske store rom. Og et veldig hyggelig vertskap som gjerne slår av en prat i resepsjonen, restauranten eller andre steder i nærheten av hotellet.
Ligger på ca 1000 meters høyde litt sør/øst for Vaduz. Kjører man videre oppover fjellsiden, kommer man til Malbun (skisportsted) på 1600 meters høyde. Derfra kan man ta gondol enda lenger opp (men det gjorde ikke vi siden vi kom før den hadde åpnet for sommersesongen.

Vi var der bare en natt (kom midt på dagen og dro litt utpå formiddagen neste dag siden vi var veldig gira på å komme oss til sol & varme.).

Vi hadde egentlig bestemt oss for å gjøre som dere i år, kjøre ned til enten Frankrike, Italia eller Kroatia...ligge i ro i 1-2 uker og så ta oss god tur på tilbaketuren for å oppleve litt mer. Men i år ble det visst fly istedet.

Liljekonvall er ikke aktiv  
Gammel 10-01-13, 11:41   #508
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Langhelg sammen med Rusket i Lofoten i mai.

Gammel 10-01-13, 18:55   #509
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mja.

Januar: Sandefjord/Stavern - masterjobbing (intervju)
Mars: besøke Tussa
April: København (forsvar av master )
Mai: Kjærestetur til Tallinn.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 11-01-13, 22:13   #510
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

En uke til Mallorca, Sunving Alcudia 18. - 25.juni

http://www.ving.no/spania/alcudia/sunwing-alcudia-beach

Gammel 11-01-13, 22:38   #511
Sissel
Bør lage seg en tittel selv

Sissel sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Skal til Kiel med jobben i mai.

Gammel 13-01-13, 12:02   #512
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Langhelg i Bodø første helga i februar.

Gammel 13-01-13, 23:20   #513
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

London billetter i påsken og USA billetter i juli!
4 herlige uker i Florida.

Gammel 13-01-13, 23:29   #514
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Jeg skal også til London i påsken! Gleder meg som en unge. Det er alt for lenge siden jeg har vært der kjenner jeg.

Og så i april en gang skal jeg til Brüssel å besøke min søster. Det blir også veldig bra.

Gammel 13-01-13, 23:38   #515
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

London billetter i påsken og USA billetter i juli!
4 herlige uker i Florida.

Heldige dere! Orlando?

Gammel 14-01-13, 00:36   #516
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Heldige dere! Orlando?

Ja!

Gammel 14-01-13, 00:39   #517
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Ja!

Huff... Stakkars deg. Det kommer jo til å bli skikkelig fælt ja. Føler med deg i denne tunge stunden.

Gleder meg til å høre om det! Dte er jo et område av USA jeg ikke har vært i enda, men kjenner at jeg nok kunne la meg overtale til å dra dit og ja.

Gammel 21-01-13, 18:51   #518
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Billetter til Disney on ice 2014 for meg og poden.
Så blir det billetter enten til Trondheim eller til Kristiansand før sommeren

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 21-01-13, 19:25   #519
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oslo i februar og Alcudia i juli.

Gammel 22-01-13, 01:48   #520
amanas

amanas sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

En uke i Danmark i august, ilag med søster å familie. Har leid hus med svømmebasseng like ved Ebeltoft

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:31.