Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva skal dere ha til middag i dag?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-10, 17:22   #501
Kitty
Nybegynner

Medlem siden: Jun 2010
Kitty har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?

Nå fikk jeg lyst på reker og hvitvin og jeg.... Hmmmm reker til kvelds?

Kitty er ikke aktiv  
Gammel 23-10-10, 17:24   #502
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pepperbiff med ovnsstekte poteter, peppersaus og wokede grønnsaker.

Gammel 23-10-10, 17:58   #503
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Linsesuppe her i dag. Og eplekake til dessert.

ingling er ikke aktiv  
Gammel 23-10-10, 18:11   #504
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Det er da en veldig sunn dessert. Banan er kjempesunt, friske blåbær er rene helsekosten, det samme gjelder 70% sjokolade. Isen er et slags nødvendig bindemiddel.

Når du sier det sånn så.. :vurderer:

Gammel 23-10-10, 18:12   #505
amo

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Nachos

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv  
Gammel 23-10-10, 19:38   #506
Nip

Medlem siden: Oct 2010
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

hjemmelagd grov pizza med salat

Nip er ikke aktiv  
Gammel 23-10-10, 19:41   #507
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Når du sier det sånn så.. :vurderer:

Ble det noe på deg?

Turban Smukk er ikke aktiv  
Gammel 23-10-10, 20:50   #508
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Lasagne og salat

Gammel 24-10-10, 10:33   #509
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Igår hadde vi entrecote, fløtegratinerte poteter og grønnsaker.
Idag vet jeg ikke ennå, står mellom laks og kyllingfilet.

Gammel 24-10-10, 11:25   #510
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøttkaker med ertestuing, poteter, gulrøtter, brun saus og løk. Ja, og tyttebærsyltetøy, sylteagurk og rødbeter, selvsagt.

Gammel 24-10-10, 11:27   #511
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Pinnekjøtt. Med gjester. Og vræl. Jeg har ved en feiltagelse kjøpt røkt pinnekjøtt. Så det ikke før butikken var stengt i går.
Har aldri spist det før, kjøper aldri det. Pappa påstår at det smaker søppel så nå er jeg passe nervøs her altså.
Godt jeg har fryseren full av pizzasnurrer. lan B:

Gammel 24-10-10, 11:28   #512
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Røkt pinnekjøtt er jo det beste. Jeg blir skuffet når jeg får servert urøkt, selv om det går ned det også.

Gammel 24-10-10, 11:35   #513
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Urøkt pinnekjøtt er definitivt best! Jeg blir alltid skuffet når disse østlendingene lager røkt fordi de tror det er mest ekte. Håper det blir godt likevel, Nin!

Vi skal ha kjøttkaker vi også, med poteter, brun saus, erter og gulrøtter. Og litt tyttebær. Blir bra!

ingling er ikke aktiv  
Gammel 24-10-10, 11:39   #514
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

i dag skal vi til mamma og få hjemmelagde kjøttkaker i brunsaus..

SpetakkelRandi er ikke aktiv  
Gammel 24-10-10, 11:44   #515
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Røkt pinnekjøtt er jo det beste. Jeg blir skuffet når jeg får servert urøkt, selv om det går ned det også.

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Urøkt pinnekjøtt er definitivt best! Jeg blir alltid skuffet når disse østlendingene lager røkt fordi de tror det er mest ekte. Håper det blir godt likevel, Nin!

Vi skal ha kjøttkaker vi også, med poteter, brun saus, erter og gulrøtter. Og litt tyttebær. Blir bra!

Jeg har aldri smakt røkt pinnekjøtt. Håpe, håpe.

Gammel 24-10-10, 11:47   #516
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Pizza i går, idag er vi invitert bort på middag. Aner ikke hva vi får, men jeg er fornøyd så lenge jeg slipper å lage maten sjøl

Gammel 24-10-10, 11:53   #517
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Det blir nok resten av sodd-spannet fra i går. Ungene synes det var godt, og mannen er bortreist og jeg bryr meg ikke så mye.

Men jeg skal lage to porsjoner lasagne i dag hadde jeg tenkt. En til frysen og en til i morgen.

Gammel 24-10-10, 17:16   #518
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

I dag blir det todelt; pepperbiff med tilbehør på meg og mannen og fiskekaker med tilbehør på jentene.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv  
Gammel 24-10-10, 19:38   #519
Nip

Medlem siden: Oct 2010
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hjemmelaget elgkarbonader med kålstuing, mandelpoteter, kokte gulrøtter og tyttebærsyltetøy

Nip er ikke aktiv  
Gammel 24-10-10, 20:21   #520
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ovnsstekte laksefileter med masse sitronskiver, salt og pepper og rotmos av grønnsaksrester (poteter, kålrot, sellerirot og hvitløk). Litt dampet brokkoli og litt rømme ved siden av.

Turban Smukk er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:50.