|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#501 |
|
både her og der
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!I dag har jeg på meg svart kjole, svart 3/4 genser under, svart strømpebukse og lave svarte støvletter. Samt knallgrønn semsket skinnkåpe og orange veske.
|
|
|
#502 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Det var en virkelig fin kjole, Sol. Sist redigert av Filifjonka : 30-09-09 kl 18:57. |
|
|
|
|
|
#503 |
|
Viser tenner
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Sort strømpebukse, sort pologenser med søte puffermer og stripete skjørt (grå/sort) fra Object.
|
|
|
#504 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Blå jeans, rosa kortermet topp og hvit cardigan fra Mexx. Skjerf som går i rosa, sort, litt grått og litt hvitt. |
|
|
|
|
|
#505 |
|
blid
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!I dag har jeg sort bomullsgenser, sort strømpebukse og dongerikjole samt et rosa/lilla-mønstret skjerf
|
|
|
#506 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Beige hettejakke fra OM med hvit singlet under, nye jeans fra Sub Culture. (Utrolig behagelige å gå i, men har blitt en tanke store siden jeg kjøpte dem, burde kjøpt en str. mindre), sorte støvletter fra Ecco.
|
|
|
#509 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Lilla Tunika fra Repeat - den burde i grunnen tas bilde av, den er så fin.
|
|
|
#510 |
|
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Svarte slimfitjeans, svarte converse, for stor crew-skjorte, svart jobbehettejakke, svart skinnjakke, stor bling i ørene. Gådd, jeg må begynne å fornye meg. |
|
|
|
|
|
#511 |
|
Ikke fullt så fin
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Lilla ettersittende genser med puffarmer. Caprijeans og svare strømpebukser.
|
|
|
#512 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Knallblå olatights og hvit tunika med lys rosa striper i fra H&M |
|
|
|
|
|
#513 |
|
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Her har det regnet i flere uker, så jeg har stort sett gått i dette (utendørs da): |
|
|
|
|
|
#514 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Kaldt i dag! Rosa fleecekjole fra My cinnamon girl, likner på den på bildet, men min er i sterkere rosafarge ![]()
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02) Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre. Groucho Marx Sist redigert av tiddelibom : 11-05-10 kl 11:08. |
|
|
|
|
|
#516 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Brun jeanstights fra B-Young, offwhite singlet fra B-Young, kortermet jakketopp fra Paul & Joe Sister og lang offwhite ullstrikkejakke fra Tine Solheim.
|
|
|
#517 |
|
Viser tenner
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Brun linkjole fra Ane Mone, naturhvit ullstrømpebukse fra Pierre Robert og langt kjede med gullhjerte fra Pilgrim.
|
|
|
#518 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Rosa Bergans t-skjorte og jeans. Nå kommer snart venninnegjengen på jentekveld, så da skal jeg hoppe inn i en rosa tunika med sorte tights under.
|
|
|
#519 |
|
Lett rørt
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Har så lyst på det ene Boden-skjørtet. Tror rett og slett jeg bestiller det i dag. Men er det noen måte jeg kan finne ut hvilken topp det er modellen har på seg sammen med skjørtet?
|
|
|
#520 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!
Hvilket av bildene da? Den gule toppen? Kan jo være hva som helst. F.eks. denne?
|
![]() |
|
|