Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-09, 17:18   #501
cora
både her og der

cora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!

I dag har jeg på meg svart kjole, svart 3/4 genser under, svart strømpebukse og lave svarte støvletter. Samt knallgrønn semsket skinnkåpe og orange veske.

Gammel 30-09-09, 18:43   #502
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var en virkelig fin kjole, Sol.

Jeg har svarte smale bukser (nekter å si slimfit) , svart trikot-tunika med 3/4 lange ermer og hvit ulltrøye under. Da jeg var ute hadde jeg lange svarte ridestøvler (nye fra DuoBoots), grårutete lang Bergansjakke og stor svart skinnveske. Og så har jeg ganske stort smykke og stor klokke, begge fra DyrbergKern.

Sist redigert av Filifjonka : 30-09-09 kl 18:57.
Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 18:53   #503
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sort strømpebukse, sort pologenser med søte puffermer og stripete skjørt (grå/sort) fra Object.

Nå skal jeg ta på sorte støvletter fra Blink og boblekåpe fra Vero Moda, og løpe på foreldremøte.

Gammel 30-09-09, 20:32   #504
Nuppa
Superduperaktiv

Nuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Blå jeans, rosa kortermet topp og hvit cardigan fra Mexx. Skjerf som går i rosa, sort, litt grått og litt hvitt.

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-09, 11:31   #505
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

I dag har jeg sort bomullsgenser, sort strømpebukse og dongerikjole samt et rosa/lilla-mønstret skjerf

Gammel 01-10-09, 11:38   #506
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Beige hettejakke fra OM med hvit singlet under, nye jeans fra Sub Culture. (Utrolig behagelige å gå i, men har blitt en tanke store siden jeg kjøpte dem, burde kjøpt en str. mindre), sorte støvletter fra Ecco.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-09, 12:04   #507
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag har jeg min nye ullkjole fra Mette Møller:

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-09, 12:32   #508
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Den kjolen var lekker, blu!

Gammel 01-10-09, 13:07   #509
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Lilla Tunika fra Repeat - den burde i grunnen tas bilde av, den er så fin. Grim Tim Jeans fra Nudie og sorte ankelhøye sko fra Unisa med høy, lekker hel.

Gammel 01-10-09, 13:17   #510
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Svarte slimfitjeans, svarte converse, for stor crew-skjorte, svart jobbehettejakke, svart skinnjakke, stor bling i ørene. Gådd, jeg må begynne å fornye meg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-09, 13:39   #511
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Lilla ettersittende genser med puffarmer. Caprijeans og svare strømpebukser.

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-09, 20:56   #512
Nuppa
Superduperaktiv

Nuppa sin avatar

Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Knallblå olatights og hvit tunika med lys rosa striper i fra H&M

Jeg hadde disse skoene:

Samt den nye sorte Odd Molly vinterjakken fra morgnen av, det var kaldt nok til det i dag.

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-09, 21:00   #513
Adele
In love with a fairytale

Adele sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her har det regnet i flere uker, så jeg har stort sett gått i dette (utendørs da):

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-09, 13:43   #514
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Kaldt i dag! Rosa fleecekjole fra My cinnamon girl, likner på den på bildet, men min er i sterkere rosafarge

Høye Doc Marten's

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx

Sist redigert av tiddelibom : 11-05-10 kl 11:08.
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-09, 15:55   #515
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Svart t-skjorte fra Zara med hvit t-trøye under. Baggy jeans fra Levis.

Sist redigert av Isa : 02-10-09 kl 16:13.
Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-09, 16:15   #516
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Brun jeanstights fra B-Young, offwhite singlet fra B-Young, kortermet jakketopp fra Paul & Joe Sister og lang offwhite ullstrikkejakke fra Tine Solheim.
På bena brune ankelboots fra DNA som ligner veldig mine sorte fra Marc by MJ.
Strikkeskjerf i samme farge som tightsen fra Line of Oslo.

Gammel 02-10-09, 17:19   #517
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Standard

Brun linkjole fra Ane Mone, naturhvit ullstrømpebukse fra Pierre Robert og langt kjede med gullhjerte fra Pilgrim.

Ute hadde jeg brune støvletter, sort kåpe fra Airwalk og et hvitt, heklet sjal.

Gammel 02-10-09, 19:44   #518
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Rosa Bergans t-skjorte og jeans. Nå kommer snart venninnegjengen på jentekveld, så da skal jeg hoppe inn i en rosa tunika med sorte tights under.

Gammel 05-10-09, 14:19   #519
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Har så lyst på det ene Boden-skjørtet. Tror rett og slett jeg bestiller det i dag. Men er det noen måte jeg kan finne ut hvilken topp det er modellen har på seg sammen med skjørtet?
Swishy Applique Skirt

Jeg klarer ikke legge inn bildet.

Ellers har jeg i dag på meg en rosa LMC 3/4 joggebukse og hvit singlet fra Bikbok.

Gammel 05-10-09, 14:27   #520
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av krystallklart, her.

Har så lyst på det ene Boden-skjørtet. Tror rett og slett jeg bestiller det i dag. Men er det noen måte jeg kan finne ut hvilken topp det er modellen har på seg sammen med skjørtet?
Swishy Applique Skirt

Jeg klarer ikke legge inn bildet.

Ellers har jeg i dag på meg en rosa LMC 3/4 joggebukse og hvit singlet fra Bikbok.

Hvilket av bildene da? Den gule toppen? Kan jo være hva som helst. F.eks. denne?

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:43.