Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige SHOPPING-tråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-06, 23:39   #501
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Nynne, her.

Den kjolen har jeg bestilt også!!
Så fint det andre du har bestilt var!

Takk takk!
De hadde jo 50% på en vare og 30% på resten av bestilligen... Så måååååte jo bestille (øve på liten bortforklaring)

Gammel 10-11-06, 12:48   #502
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bestilte denne fra Ellos i dag:

+ denne

Gammel 10-11-06, 14:20   #503
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da har jeg sjekket ut smulene etter Viktor & Rolf-kolleksjonen på H & M. Ingen trenchcoater igjen i min str. dessverre. Og det meste av det andre var revet bort. Men de hadde igjen EN rød silkekjole i str. 36, cocktail-stil, som jeg fikk sikret meg. Den var fin, damete, men på en sexy måte, synes jeg.

Så kjøpte jeg parfymen CLEAN

... og bursdagsgave til mannen. Klær som han trenger.

Sist redigert av Claire : 10-11-06 kl 14:29.
Claire er ikke aktiv  
Gammel 10-11-06, 15:26   #504
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Annki: Skoene var kule!

Gammel 10-11-06, 16:39   #505
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da har jeg shoppa litt...

Har kjøpt:
* dongeribukse på BYoung (samme som jeg har fra før, men i str 42 )

* kosmetikk for 500 kr

Smykke!

Sølvsko til Hannah:

En brun/gull topp fra B young.. Passer fint til dongeribukse og den brune boleroen jeg har med gulltråder i

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 10-11-06, 20:30   #506
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

HAr fått Odd Molly skjørtet mitt i dag!
Så kjempenydelig.

Gammel 10-11-06, 23:29   #507
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Kjøpte meg beige-med-veldig-fin-lysblå-tern cityshorts idag. Ser helt rå ut med høye støvletter ! Nydelig butikk også, med hyggelig betjening (To Hjerter i Asker - veldig lik Cara i Drammen).

På jakt etter cityshortsene var jeg forøvrigt innom en butikk med masse eksklusive designvarer. Klarte akkurat å presse meg inni deres str. 46 (bruker vanligvis 38/40) som var det absolutt største de hadde i bukser. "ÅÅÅÅÅhhh !" råpte selgeren "Sååå nyyyyydelig !" Jaja. Yndigt når man er bredere over bukselinningen enn under. Betaler gjerne 1500 kr. for det.

Gammel 10-11-06, 23:41   #508
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

På jakt etter cityshortsene var jeg forøvrigt innom en butikk med masse eksklusive designvarer. Klarte akkurat å presse meg inni deres str. 46 (bruker vanligvis 38/40) som var det absolutt største de hadde i bukser. "ÅÅÅÅÅhhh !" råpte selgeren "Sååå nyyyyydelig !" Jaja. Yndigt når man er bredere over bukselinningen enn under. Betaler gjerne 1500 kr. for det.

Det må jo bare være butikken for meg
Var alt så lite i str??

*øyner et lite håp om å finne en pen bukse som passer*

Gammel 11-11-06, 00:19   #509
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Det må jo bare være butikken for meg
Var alt så lite i str??

*øyner et lite håp om å finne en pen bukse som passer*

De hadde Marlboro Classics, samt forskjellige italienske merker, som alle var så små i størrelsen. Det var også noe Odd Molly og annet svensk, som var mere regulær. Tror nok en del av deres plagg ville passe noen med str. 34-36, muligvis endda 32.

Butikken heter Madonna, og ligger i Asker. Overfor ligger Mexx, som også har veldig små størrelser (men deres merkning er "normal").

Gammel 11-11-06, 15:32   #510
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Denne har jeg kjøpt i dag

"Matkalender Meny for 2007
Her får du tidsplanlegger med middagsoppskrifter for hver dag for 2007. En supersmart liten matkalender å ha i veska og sekken med inspirasjon til middager enten du er hjemme eller på hytta. Oversiktskalender for 2007 og 2008, uttrekkbar årsplanlegger, notatsider, spiralisert i plastomslag."

Vedlagte bilder
Filtype: jpg almanakkforlaget_matmeny_2IMG_9877.jpg (48,5 KB, 12 visninger)
Gammel 11-11-06, 18:52   #511
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Her får du tidsplanlegger med middagsoppskrifter for hver dag for 2007. En supersmart liten matkalender å ha i veska og sekken med inspirasjon til middager enten du er hjemme eller på hytta. Oversiktskalender for 2007 og 2008, uttrekkbar årsplanlegger, notatsider, spiralisert i plastomslag."

Hvor kjøpte du den?

Gammel 11-11-06, 19:01   #512
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Norli, tror jeg.

Gammel 11-11-06, 19:20   #513
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Mitt første bidrag til shoppingtråden

Lang jakke fra Vera Moda.. Kremfarget ull og sitter helt nydelig på meg!

Ble et dårlig bilde fra mobilen, men dog mitt bidrag...

Sist redigert av Garbella : 30-01-07 kl 23:14.
Garbella er ikke aktiv  
Gammel 11-11-06, 20:25   #514
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Mitt første bidrag til shoppingtråden

Lang jakke fra Vera Moda.. Kremfarget ull og sitter helt nydelig på meg!

Ble et dårlig bilde fra mobilen, men dog mitt bidrag...

Fin!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 11-11-06, 20:52   #515
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Idag har jeg vært på shopping! Ble en sånn bukse, som faktisk er økonomisk for da kan jeg bruke de nye støvlettene mine mer. Uøkonomisk å la de stå i skapet nemlig!

Fikk også med meg noe undertøy fra Viktor & Rolf. Prøvde et par andre ting fra de, men da var de utsolgt i min størrelse.
Var også innom sparkjøp og kjøpte meg ullundertøy, brunt med rosa blondekanter!

Sist redigert av Krem : 11-11-06 kl 21:03.
Krem er ikke aktiv  
Gammel 11-11-06, 22:13   #516
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

HAr shoppet, men ikke til meg i dag

Oliver har fått ny dukkevogn, dvs en liten trille med kalesje
Baby Born dukken fikk også tåteflaske og et antrekk
Jeg har latt begge guttene leke med dukker og lekekjøkken etc
Og jentene mine hadde garasje og biler.

Oliver så stolt da vi handlet farsdagsgave og blomster
Babyen var selvsagt med, i ny vogn

Gammel 11-11-06, 23:50   #517
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Oliver så stolt da vi handlet farsdagsgave og blomster
Babyen var selvsagt med, i ny vogn

Åh ja, farsdag...

Gammel 12-11-06, 00:53   #518
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Vi fikk 2005 kalenderen i julegave av prinsessas gudfar (lurer på om han har noe å utsette på matstellet i heimen?) og den har vært veldig nyttig de dagene vi har vært heeeelt tomme for ide'er!

Gammel 12-11-06, 00:59   #519
malena

malena sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Vi fikk 2005 kalenderen i julegave av prinsessas gudfar (lurer på om han har noe å utsette på matstellet i heimen?) og den har vært veldig nyttig de dagene vi har vært heeeelt tomme for ide'er!

Jeg som trodde dette var noe helt nytt! At jeg ikke har sett den før

Gammel 12-11-06, 05:49   #520
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

I dag har jeg kjøpt dette:

Mammaskjørt fra 7 For All Mankind:

og disse:

Aurora fikk denne:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:42.