Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråd #18

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-04-24, 10:27   #1
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Ja, det burde du banana, for det kan være noe helt annet enn bivirkninger.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 24-04-24, 10:48   #2
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Snø! Og russetid og en ung mann som synes at klær er oppskrytt. Godt de skal ha dåp i fjæresteinene i kveld.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 24-04-24, 17:11   #3
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Gammel 24-04-24, 19:17   #4
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Reklame for et eller annet jævla barberbladfirma. Som viser barbering av babyglatt mage og tær.

Anda er ikke aktiv  
Gammel 24-04-24, 19:26   #5
Isprinsessen

Isprinsessen sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Fått varsel i vipps at jeg har fått penger i går, men de er ikke kommet inn på konto.

Isprinsessen er ikke aktiv  
Gammel 24-04-24, 22:06   #6
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

Fått varsel i vipps at jeg har fått penger i går, men de er ikke kommet inn på konto.

Det er fordi det er vippset fra kort og ikke direkte fra konto. Kan ta inntil 3 virkedager.

Utrolig irriterende i den tida når man drev med dopapirsalg for klassetur, var gruppeansvarlig og skulle samle inn totalen før overføring til økonomiansvarlig. To av tre betalte med vipps, via kort, og jeg sto der med tjuetusen for lite før overføring. Lærte av den og ba om pengene en uke før neste gang.

Gammel 24-04-24, 23:51   #7
Isprinsessen

Isprinsessen sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Det er fordi det er vippset fra kort og ikke direkte fra konto. Kan ta inntil 3 virkedager.

Utrolig irriterende i den tida når man drev med dopapirsalg for klassetur, var gruppeansvarlig og skulle samle inn totalen før overføring til økonomiansvarlig. To av tre betalte med vipps, via kort, og jeg sto der med tjuetusen for lite før overføring. Lærte av den og ba om pengene en uke før neste gang.

Ah takk for forklaring

Isprinsessen er ikke aktiv  
Gammel 25-04-24, 00:05   #8
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er tom for kaffe!!! Det er mest krise imorgen tidlig, og ja vi har kaffe på jobb, men den er ikke noe god.

Gammel 25-04-24, 09:49   #9
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Det er ekte gruff, Millen! Vi har heller ikke god kaffe på jobb, det gjør det ekstra ille å ikke ha noe hjemme.

Bokormen er ikke aktiv  
Gammel 25-04-24, 17:35   #10
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Vi har heller ikke god kaffe på jobb, så jeg har med meg min egen og fixer selv, der det er opplegg for slikt.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 25-04-24, 17:39   #11
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Finnes det god kaffe på noen jobb? Vi har Evergood.

Gammel 25-04-24, 17:41   #12
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Joda, jeg hadde god kaffe da jeg jobba sammen med Broder'n. De var et møst for oss begge.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 25-04-24, 21:21   #13
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har Evergood på jobb, jeg synes den er sur. Det hjelper litt med en skvett melk oppi.
Vi har en maskin med ulike kaffetyper og kakao også, den bruker jeg sjelden. For noen år siden jobbet jeg et sted hvor det var kanskje 40 meter fra plassen min til nærmeste kaffebar, jeg vil ikke vite hva jeg brukte på kaffe i den perioden.

Bokormen er ikke aktiv  
Gammel 25-04-24, 23:16   #14
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Vi har Evergood, smaker surt og gir dårlig mage. Skyldes ikke kaffen, men manglende renhold. To fine kaffemaskiner i en annen etasje, men garantert kø. En kaffebar, men de er ikke baristaer og lager kjip kaffe til 35,-. Så da blir det medbragt i 1/2 liters krus.

Gammel 25-04-24, 19:54   #15
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Selvsagt. Vi har Friele traktekaffe, det går litervis med den. (Vi har noen fancy kaffemaskiner også, men de synes jeg smaker høgg).

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 25-04-24, 19:59   #16
Shun
Er fornøyd

Medlem siden: Jan 2011
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Jeg har fått innført Friele frokostkaffe som filterkaffe, men jeg får ikke lov til å røre kompromissbønnene i kaffemaskinene.

Shun er aktiv nå  
Gammel 25-04-24, 21:07   #17
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kaffen på jobb hos oss er helt ok, både den fra kaffemaskina (som kverner bønner) på det ene pauserommet, og i kaffetrakteren (Moccamaster) på det andre pauserommet. I sistnevnte brukes det "vanlig" filterkaffe, uten at jeg husker nøyaktig hvilket merke. Rotasjonen er såpass høy at den aldri rekker å stå lenge, så det er stort sett nylaget kaffe. Men så liker jeg også best vanlig, svart kaffe da. Den automatiske kaffemaskina har også noen alternativer for diverse melkekaffe (cappuccino, latte ...), men jeg vet ikke hvordan disse er, for det drikker jeg ikke. Men har ikke hørt noen klager, så jeg tror de fungerer noenlunde etter det man kan forvente av maskinkaffe. Det blir selvsagt ikke som håndbrygget da, siden det tross alt ikke bor en liten barista inne i maskina som lager den for hånd, og jeg antar at melka kommer fra pulver.

Gammel 25-04-24, 21:09   #18
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har god kaffe på jobb. Kjøper hele bønner og kverner pr kanne. Nærmest en menneskerettighet, egentlig.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 25-04-24, 21:11   #19
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hos oss har ledelsen en kaffemaskin med VELDIG god kaffe, mens vi vanlige har skvip.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 26-04-24, 09:33   #20
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Hos oss har ledelsen en kaffemaskin med VELDIG god kaffe, mens vi vanlige har skvip.

Skulle tro vi jobbet samme sted.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:42.